Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic
Een verdeler is een dealer in het Engels.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
LAX, zelfde plaats terug.bedeve schreef:Als je nou eens in de autohuur onderwerpen hier kijkt.mathnuyt schreef:Ik heb van 25 juli t.e.m. 14 augustus een minivan nodig (Dodge Grand Caravan of Chrysler Town & Country). Als ik bij Expedia.nl kijk vind ik volgende prijzen terug:
Naar de verschillende ervaringen met bookers en prijsverschillen.
En als je dan hier eens laat weten waar je in jouw periode de jou gewenste auto wilt huren.
Of dat een huur is die je op dezelfde plaats wilt terugbrengen
Of dat een huur is die je op een andere plaats wilt terugbrengen.
Dan , ja dan zul je ongetwijfeld zinvolle reacties krijgen.
Ik snap niet wat je bedoelt met " verdeler "
De booker ?
>25 jaar.
- bedeve
- Amerika-expert
Inderdaad grote verschillen.mathnuyt schreef:Ik heb van 25 juli t.e.m. 14 augustus een minivan nodig (Dodge Grand Caravan of Chrysler Town & Country). Als ik bij Expedia.nl kijk vind ik volgende prijzen terug:
- Thrifty: € 1.001,-
- Dollar: € 1.001,-
- Budget: € 1.059,-
- Alamo: € 1.211,-
- National: € 1.223,-
- Hertz: € 2.015,-
- Sixt: € 2.605,-
Terwijl het om dezelfde auto gaat.
Waarbij GPS en andere onnodige extra's de prijs wat beinvloeden.
Dollar Thrifty Automotive Group heeft in jouw periode bij Rentalcars.com de beste prijs ; 946,24 €
Terwijl hun moeder Hertz de dubbele prijs vraagt.
Het verschil wordt niet door het verzekeringspakket bepaald !
Dat is voor allen hetzelfde.
Je geeft aan dat je autohuur een lastig onderwerp vind.
Mijn suggestie ; lees wat door de autohuur onderwerpen op dit forum.
Als je een keuze maakt uit bijv Dollar of Thrifty zoek dan ook even hier en bijv in yelp.com naar ervaringen van anderen op LAX.
Over het algemeen zul je betere thrifty reviews zien.
Check ook voordat je huurt waar je mogelijkheden hebt om versneld lang de balie te kunnen bij het ophalen van de auto.
Dan ben je langzamerhand een aankomend expert en kun je met een gerust hart boeken.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Dank voor de toelichting.
Even voor de zekerheid nog:
- als ik nu reeds het volledige bedrag betaal, krijg ik het bedrag volledig terug indien ik 48u op voorhand annuleer
- als ik nog niet betaal, ben ik de aanbetaling van €150 kwijt indien ik 48u op voorhand annuleer
Klopt dit?
- als ik nu reeds het volledige bedrag betaal, krijg ik het bedrag volledig terug indien ik 48u op voorhand annuleer
- als ik nog niet betaal, ben ik de aanbetaling van €150 kwijt indien ik 48u op voorhand annuleer
Klopt dit?
Ben helemaal afgeknapt op als AutoEurope.......... Probeer al vijf dagen gebruik te maken van de laagste prijs garantie.
Ze houden je gewoon aan het lijntje "de speciale afdeling" is er nog mee bezig, zeggen ze dan.
De concurerende aanbieding is er natuurlijk nu niet meer,,,
Doet zich deze situatie nog eens voor dan annuleer ik gewoon direct.
Jammer..
Ze houden je gewoon aan het lijntje "de speciale afdeling" is er nog mee bezig, zeggen ze dan.
De concurerende aanbieding is er natuurlijk nu niet meer,,,
Doet zich deze situatie nog eens voor dan annuleer ik gewoon direct.
Jammer..
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Balen! Diezelfde ervaring heb ik ook met Rentalcars.com.
In het vervolg gewoon direct annuleren en boeken bij de goedkopere partij. Scheelt een hoop gedoe, tijd en geld!
In het vervolg gewoon direct annuleren en boeken bij de goedkopere partij. Scheelt een hoop gedoe, tijd en geld!
Ik heb net een auto geboekt via rentalcars.com. Ben nog niets goedkopers tegengekomen moet ik zeggen.
Betalen nu 780 euro voor 21 dagen autohuur, mid SUV + extra bestuurder en geen one way fee kosten. Lijkt mij vrij redelijk toch?
Balen dat je al zolang bezig bent met autoeurope. Hopelijk komen ze snel over de brug!
Betalen nu 780 euro voor 21 dagen autohuur, mid SUV + extra bestuurder en geen one way fee kosten. Lijkt mij vrij redelijk toch?
Balen dat je al zolang bezig bent met autoeurope. Hopelijk komen ze snel over de brug!
- bedeve
- Amerika-expert
Een blik op de algemene voorwaarden :mathnuyt schreef:Dank voor de toelichting.
- als ik nog niet betaal, ben ik de aanbetaling van €150 kwijt indien ik 48u op voorhand annulee
Klopt dit?
Wat zijn de voorwaarden voor het annuleren? De volledige algemene voorwaarden voor het annuleren kunnen gevonden worden op onze website onder Algemene Voorwaarden.
Reserveringen VOLLEDIG BETAALD tijdens het maken van de reservering: Deze kunnen gratis online geannuleerd worden tot 48 uur voor aanvang van de huur. Voor reserveringen die geannuleerd worden binnen 48 uur voor aanvang van de huur zal een annuleringstoeslag gelden die gelijkwaardig is aan 3 dagen huur. Annuleringskosten zullen nooit hoger zijn dan de daadwerkelijke huurprijs van de auto.
Reservering met AANBETALINGEN: Voor reserveringen die meer dan 48 uur voor aanvang van de huur geannuleerd worden zal een annuleringstoeslag gelden dat gelijkwaardig is aan het bedrag van de aanbetaling. Voor reserveringen die geannuleerd worden binnen 48 uur voor aanvang van de huur zal een annuleringstoeslag gelden van 3 dagen huur of het bedrag van de aanbetaling, naar gelang wat hoger is.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
http://zalyn.com/
Kwam net deze vergelijkingssite tegen.
Kwam net deze vergelijkingssite tegen.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Klopt! Inderdaad de volgende keer gewoon annuleren.
Ik kreeg nu nog een mail waarin AutoEurope beweert dat boeken via USrentacar.co.uk alleen mogelijk is voor britten.
Dit terwijl ik ze eerder al had laten zien dat dit niet zo is.
Al met al teleurstellende ervaring. De website ziet er goed uit maar als je ze er dan op aanspreekt dan geven ze niet thuis.
Ik vraag me bijna af of de bewering dat annuleren gratis is, dan wel klopt.
Sorry, maar van dingen beweren op een website en dan niet nakomen wordt ik chagrijnig.
Ik kreeg nu nog een mail waarin AutoEurope beweert dat boeken via USrentacar.co.uk alleen mogelijk is voor britten.
Dit terwijl ik ze eerder al had laten zien dat dit niet zo is.
Al met al teleurstellende ervaring. De website ziet er goed uit maar als je ze er dan op aanspreekt dan geven ze niet thuis.
Ik vraag me bijna af of de bewering dat annuleren gratis is, dan wel klopt.
Sorry, maar van dingen beweren op een website en dan niet nakomen wordt ik chagrijnig.
- girliecathy
- Amerikakenner
Ik had ook geboekt bij autoeurope en later een lagere prijs gevonden bij Budget. Een mailtje gestuurd dat Budget goedkoper was maar autoeurope kon zogenaamd de lagere prijs van Budget niet vinden. Ik heb de boeking bij autoeurope geannuleerd en bij Budget geboekt. Volgens mij is de kreet laagste prijs garantie een reclame stunt.
- bedeve
- Amerika-expert
Die " Laagste Prijs " heeft elke booker en elke reatailer.
Daar hoef je niet in te geloven, niet van te schrikken en zeker niet boos over te worden.
Je moet gewoon wat verder te kijken dan je neus lang is.
En de autohuur threads goed door te lezen.
Dat laatste gebeurt nog te weinig denk ik als ik veel reacties hier lees.
Ik hou mijzelf bij de National Emerald Club klasse.
En huur die bij verschillende bookers.
Van de week kreeg ik een mail van iemand die vond dat Hertz toch echt de beste verhuurder is.
Zeker omdat ze partner zijn met onze eigen ANWB
Als dat zo is hoe kan het dan zijn dat een Hertz huur met de ANWB code 504224 bij Hertz.ie (Ierland) zoveel goedkoper is dan bij Hertz.nl (Nederland) ??
Daar hoef je niet in te geloven, niet van te schrikken en zeker niet boos over te worden.
Je moet gewoon wat verder te kijken dan je neus lang is.
En de autohuur threads goed door te lezen.
Dat laatste gebeurt nog te weinig denk ik als ik veel reacties hier lees.
Ik hou mijzelf bij de National Emerald Club klasse.
En huur die bij verschillende bookers.
Van de week kreeg ik een mail van iemand die vond dat Hertz toch echt de beste verhuurder is.
Zeker omdat ze partner zijn met onze eigen ANWB
Als dat zo is hoe kan het dan zijn dat een Hertz huur met de ANWB code 504224 bij Hertz.ie (Ierland) zoveel goedkoper is dan bij Hertz.nl (Nederland) ??
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Hoi.
Ben ook heel enthousiast aan het lezen, maar 511 berichten...das wel een beetje veel....Dus ik moet ook eerlijk zeggen dat ik met name de meest recente ( van dit jaar) lees.
Voor mijn gevoel is uit en thuis zelfde plaats ook makkelijker uit te zoeken, dan de one-way...dan moet je knap veel op zoek naar de kleine lettertjes...
Maar we hebben nog een paar maanden, dus alle tips komen door naar dit topic...
Ben ook heel enthousiast aan het lezen, maar 511 berichten...das wel een beetje veel....Dus ik moet ook eerlijk zeggen dat ik met name de meest recente ( van dit jaar) lees.
Voor mijn gevoel is uit en thuis zelfde plaats ook makkelijker uit te zoeken, dan de one-way...dan moet je knap veel op zoek naar de kleine lettertjes...
Maar we hebben nog een paar maanden, dus alle tips komen door naar dit topic...

Laatst gewijzigd door Aricon op 01 mar 2015, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gelieve geen direct bovenliggende berichten te citeren!
Reden: Gelieve geen direct bovenliggende berichten te citeren!
90 - Fl naar CA
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Nou, ben er niet uit gekomen met AutoEurope. Ze blijven volhouden,,
Omdat inmiddels de andere tarieven omhoog zijn, laat ik het hierbij.
Komt het nog een keer voor dan annuleer ik direct.
Overigens heb ik veel van het forum doorgelezen,,, voor alle verhuurders zijn positieve en negatieve ervaringen te vinden.
Overigens wel heel informatief deze site, vandaar dat ik ook mijn ervaringen hier deel.
Overigens heb ik veel van het forum doorgelezen,,, voor alle verhuurders zijn positieve en negatieve ervaringen te vinden.
Overigens wel heel informatief deze site, vandaar dat ik ook mijn ervaringen hier deel.
Laagste prijsgarantie is bijna altijd moeilijk. Vorig jaar TV bij de Mediamarkt. Dag later online bij Mediamarkt EUR 85 goedkoper. Was ik bij MM met m'n printje, was de tv van de site af. Even later weer beschikbaarbaar en online besteld. Ik met factuur er naar toe voor mijn EUR 85. Zeiden ze dat iedereen zo'n factuur kon namaken
. Twee dagen later m'n net afgeleverde online TV weer ingeleverd bij de Mediamarkt vestiging en geld retour gekregen. En ik kreeg een week later ook nog Hue lampen thuisgestuurd. Dus prijsverschil was nog groter.

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Heb ook een laagste prijs garantie probleem lopen met Auto Europe, maar is nog in behandeling. Verwacht er weinig van en inmiddels is mijn laagste prijs er niet meer.wim75 schreef:Nou, ben er niet uit gekomen met AutoEurope. Ze blijven volhouden,,
Heb je nog gedreigd met annuleren bij Auto Europe?
Los Angeles naar San Francisco
Klopt het dat je voor een huurauto van LA naar SF geen drop off kosten moet betalen?
Ik dacht dat je sowieso moest betalen als je de auto op een andere plek aflevert dan dewelke je de auto hebt gehuurd?
Ik dacht dat je sowieso moest betalen als je de auto op een andere plek aflevert dan dewelke je de auto hebt gehuurd?
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Los Angeles naar San Francisco
nickvh schreef:Klopt het dat je voor een huurauto van LA naar SF geen drop off kosten moet betalen?
We houden de vraag over ,en laten je aanname achterwege.
Het antwoord is JA.
Bij huur vanuit California geen oneway kosten.
En ook geen kosten voor extra bestuurder.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Re: Los Angeles naar San Francisco
Binnen dezelfde staat is er bijna nooit een dropoff-kost. Ik heb het in ieder geval nog nooit geweten. En dat is in het geval van Californië nog uitgebreid: Geen dropoff-kosten tussen Nevada, Californië en Arizona. Een tijdje geleden kwamen er meldingen dat ze daarmee zouden stoppen, maar daar heb ik nog niks van gezien, integendeel.
Edit: Bij de "bekende" verhuurders dan. Alamo, Avis, National, Hertz. Boek je bij een andere, dan kijk je het best even na.
Edit: Bij de "bekende" verhuurders dan. Alamo, Avis, National, Hertz. Boek je bij een andere, dan kijk je het best even na.
behalve als je boekt via http://www.alamo.co.uk/brits" onclick="window.open(this.href);return false;. Daar heb je wel bijvoorbeeld drop off kosten tussen Californië en Arizona. Maar kan het soms nog wel de goedkoopste oplossing zijn.
Advies: vergelijken, vergelijken en vergelijken.
Advies: vergelijken, vergelijken en vergelijken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht