Wij zijn vorig jaar in september geweest voor 22 dagen en ik vind toch ook dat hier stevige bedragen genoemd worden. Gelukkig voor ons stond de dollar veel beter vorig jaar.
Wij waren net geen 5000 euro kwijt, all in (van vervoer, tot eten, tot koelbox in de walmart). Voor alles goed rondgekeken en mooie prijzen voor hotels ed (9 maand vooraf of 'maar' 6 maand vooraf, wereld van verschil). Nooit het goedkoopste, nooit het duurste.
Tickets: 750 PP (Bru zuid-AMS-SF) vond ik niet zo super, maar wij moesten in september gaan
Auto: 480, midsize SUV
Hotels: 90$ gemiddeld per nacht
Eten: steeds hotels met oké (maar ook niet meer dan dat) ontbijt gekozen, altijd uit eten 's avonds, lunch was wel broodjes uit de supermarkt (muv enkele keren fastfoodresto)
We hebben een paar uitstapjes gedaan (westwater rafting in Moab, 2x cirque du soleil,...)
Met de staking van AirFrance nog 1200 euro cash terug gehad (maar daar heb ik echt de laatste nacht zware stress voor moeten lijden + en totaal niet kunnen genieten van traktatiehotel voor de laatste nacht van 130$). Maar ons hoor je niet klagen voor 3700$ all in naar VS.
Stilletjesaan begin ik toch te dromen om volgend jaar terug te keren. We willen eind dit jaar wel een huis kopen en dat kost in België belachelijk veel geld. Vandaar gaan we dit jaar budgetvriendelijk naar Griekenland. Langs de andere kant, je leeft maar eens. Nu nog geen kindjes en mss moeten we gewoon trouwen in Las Vegas (dat scheelt alweer een groot feest

)