Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

easyterra of eautohuur

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
sabineeee
Amerika-ontdekker

easyterra of eautohuur

Bericht door sabineeee »

Hallo allen,

Onlangs wilde ik gaan boeken bij easyterra.nl maar ik kwam op eautohuur.nl een iets goedkoper aanbod tegen. Ik vind alleen de verschillen tussen deze twee niet duidelijk en weet ook niet of die er ook daadwerkelijk zijn. Ook weet ik niet welke site over het algemeent het 'beste en betrouwbaarst' is. Graag jullie advies! (Ik ben overigens ANWB-lid en in bezit van AAA-pas)

eautohuur.nl:

* Onbeperkt aantal kilometers
* Verzekering ( - Schadeverzekering - Diefstalverzekering - Wettelijke Aansprakelijkheid - Aanvullende aansprakelijkheidsverzekering (SLI) - Onverzekerde motoristen verzekering (UMP) )
* Lokale belastingen
* Luchthaven toeslag
* Premium locatie toeslag
* Eerste tank benzine
* 3 extra bestuurders (25 jaar en ouder)
* Binnenlandse veiligheids toeslag

easyterra.nl:
* Geldende lokale belasting(en) op de geldende tarieven.
* Wettelijke Aansprakelijkheid Verzekering voor personen of zaken buiten het voertuig.
* De huursom is inclusief Afkoop Eigen Risico (CDW) en Diefstalverzekering (TP) zonder Blijvend Eigen Risico.
* Luchthaventoeslag van circa , voor huren die aanvangen op een luchthaven.
* Basis Roadside Assistance.
* Inclusief 3 extra bestuurders en een tank brandstof.
* Ongelimiteerde Kilometers.

Zo zie ik dat easyterra een "basis roadside Assistance" bevat en eautohuur een "UMP" bevat. Weet echter ook niet goed wat dit inhoudt. Daarom, nogmaals jullie advies!

Sabine
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: easyterra of eautohuur

Bericht door Hinko »

Waar zie jij Basis Roadside Assistance bij Easyterra? Ik zie dat even niet zo snel.

Kun je wat meer informatie geven zodat wij mee kunnen kijken.
Locatie/data, welke verhuurder.

Dat UMP is standaard en zit in elke pakket waar je ook huurt. Als je maar aangeeft dat je uit Europa komt.
Het nadeel is dat het overal net even anders wordt genoemd of bij iets anders in zit. Bijvoorbeeld CDW/LDW en SLI.
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Wij hebben vorig jaar een auto geboekt via Eautohuur en ook dit jaar weer. Prima broker met alle benodigde verzekeringen. Road Side Assistance 'koop' je extra bij de verhuurder ter plaatse.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Basic road assistence is de pech hulp die elke verhuurder altijd bied, en niets extra kost.
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Ik ga dit topic volgen want ik heb ook al naar prijzen gezocht bij eautohuur en die zijn erg interessant. Een kennis van ons boekt altijd bij easyterra en is daar erg tevreden over en op zijn aanraden heb ik ook eens naar die prijzen gekeken maar zij vinden voor ons niks in oktober om een auto op te halen in Miami en af te leveren in Cape Canaveral.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Nu je toch op deze site zit, kan ik je wel meegeven dat ik het vreemd vind dat je eerst al je gegevens moet opgeven en misschien zelfs al betalen zonder dat je weet wat een extra bestuurder kost (voor Griekenland dan) . Dat is voor mij een reden om niet via jullie te boeken, want wie weet hoeveel er nog bij komt. Tipje mijnerzijds: zet de kosten die er bijkomen direct op je site, dat kan je boekingen schelen.
sabineeee
Amerika-ontdekker

Bericht door sabineeee »

Hallo,

Dank u voor de reacties; ik kan er verder mee!

We huren bij beide sites bij Alamo. Het gaat om een Chevrolet Tahoe gedurende 3 weken.

Is het voordeliger om telefonisch te boeken i.p.v. Via internet?

Sabine
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Is het voordeliger om telefonisch te boeken i.p.v. Via internet?
Nee, de medewerker aan de telefoon gebruikt waarschijnlijk dezelfde website als jij thuis achter de computer zou doen..
sabineeee
Amerika-ontdekker

Bericht door sabineeee »

Ik heb een lichte voorkeur voor easyterra.nl omdat het een Nederlands bedrijf is. Maar easyterra is ruim 50 euro duurder, valt hier over te onderhandelen, Tjeerd?

Sabine
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

valt hier over te onderhandelen, Tjeerd?
Lijkt er niet op, ik zou lekker bij de goedkoopste boeken! :wink:
Nati
Amerikakenner

Bericht door Nati »

Even dit topic van vorig jaar terug boven water halen.

Aan al diegene die toen bij dit bedrijf geboekt hebben:wat waren ondertussen jullie ervaringen met Easyterra? Hebben jullie ergens problemen mee gehad?

Wij zijn ook weer op zoek naar een huurauto en in tegenstelling tot vorig jaar, krijg ik nu wel een interessante prijs voor onze reis naar het zuidoosten.
Nati
Amerikakenner

Bericht door Nati »

heeft er niemand ervaring met Easyterra?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Eerlijk gezegd alleen met een reis door Spanje. Auto opgehaald in Girona en afgeleverd in Reus. Ik weet alleen hoe het verhuurbedrijf ter plekke heette. Iets met green... Goede auto verder. Alleen sprak de Spaanse dame enorm slecht Engels en spreek ik ook maar un poco Spaans. Met huur in Amerika kan ik je dus helaas niet helpen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer