Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis vienneke84: Rondje La-Lv-SF
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Reis vienneke84: Rondje La-Lv-SF
Hallo allemaal
Zouden jullie eventjes de tijd willen nemen om onderstaande route na te kijken, a.u.b.?
5/sep LA (vlucht)
6/sep LA
7/sep LA - Grand Canyon
8/sep Grand Canyon
9/sep GC - Chelly
10/sep Chelly - Monument Valley
11/sep MV - page
12/sep Page
13/sep Page - Bryce
14/sep Bryce - Zion
15/sep Zion - Las Vegas
16/sep LV
17/sep Lv - Yosemite
18/sep Yosemite
19/sep Yosemite
20/sep Yosemite
21/sep Yosemite - San Francisco
22/sep SF
23/sep Sf
24/sep SF - Sant Simeon
25/sep Sant - Simeon - LA
26/sep La
27/sep La (vlucht)
Wij kwamen op het forum Canyon de Chelly tegen in een ander reisschema.. Is dit de moeite waard om bij te nemen op de route?
Andere suggesties, tips zijn altijd welkom!
alvast bedankt voor nazicht
Groetjes
Sofie & Evy
Zouden jullie eventjes de tijd willen nemen om onderstaande route na te kijken, a.u.b.?
5/sep LA (vlucht)
6/sep LA
7/sep LA - Grand Canyon
8/sep Grand Canyon
9/sep GC - Chelly
10/sep Chelly - Monument Valley
11/sep MV - page
12/sep Page
13/sep Page - Bryce
14/sep Bryce - Zion
15/sep Zion - Las Vegas
16/sep LV
17/sep Lv - Yosemite
18/sep Yosemite
19/sep Yosemite
20/sep Yosemite
22/sep SF
23/sep Sf
24/sep SF - Sant Simeon
25/sep Sant - Simeon - LA
26/sep La
27/sep La (vlucht)
Wij kwamen op het forum Canyon de Chelly tegen in een ander reisschema.. Is dit de moeite waard om bij te nemen op de route?
Andere suggesties, tips zijn altijd welkom!
alvast bedankt voor nazicht
Groetjes
Sofie & Evy
2009: New York
2011: South West
2015: South West
2016: North East
https://evyontheroad.wordpress.com/
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Rondje La-Lv-SF
Ik vond Canyon de Chelly best aardig maar in jullie geval zou ik die dag liever inzetten in Zion.
Daar heb je nu niet zoveel tijd terwijl je daar erg mooie wandelingen kunt doen.
Daar heb je nu niet zoveel tijd terwijl je daar erg mooie wandelingen kunt doen.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eens met Elly. Zion verdient een extra dag. Probeer niet alles in een reis te stoppen.
Kijk ook eens naar de afstand Las Vegas - Yosemite; dat is te ver voor 1 dag. Ik zou daar minimaal één overnachting onderweg plannen, bijvoorbeeld in Lone Pine of Bishop. Een overnachting in DV is ook erg mooi, en dan nog een in Lee Vining of Mammoth Lakes.
Zijn de tickets al geboekt?
Marianne
Kijk ook eens naar de afstand Las Vegas - Yosemite; dat is te ver voor 1 dag. Ik zou daar minimaal één overnachting onderweg plannen, bijvoorbeeld in Lone Pine of Bishop. Een overnachting in DV is ook erg mooi, en dan nog een in Lee Vining of Mammoth Lakes.
Zijn de tickets al geboekt?
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Bedankt voor de snelle reactie!
De tickets zijn nog niet geboekt.. Zijn pas begonnen met onze route wat samen te stellen...
We hadden inderdaad gedacht om tussen Las Vegas & Yosemite Death Valley te bezoeken.... We denken nu dus om die nacht canyon de chelly te laten vallen en een nacht te voorzien rond Death Valley...
Groetjes!
De tickets zijn nog niet geboekt.. Zijn pas begonnen met onze route wat samen te stellen...
We hadden inderdaad gedacht om tussen Las Vegas & Yosemite Death Valley te bezoeken.... We denken nu dus om die nacht canyon de chelly te laten vallen en een nacht te voorzien rond Death Valley...
Groetjes!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je nog geen tickets hebt kun je een one way overwegen, bijvoorbeeld van Phoenix naar La, of van SF naar LA (dan mis je wel de kust).
Wat zijn jullie plannen in LA? Wellicht heb je daar aan 1 dag voldoende? Met twee dagen zou ik die dagen achterelkaar plannen.
Marianne
Wat zijn jullie plannen in LA? Wellicht heb je daar aan 1 dag voldoende? Met twee dagen zou ik die dagen achterelkaar plannen.
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Reis vienneke84: Rondje La-Lv-SF
In aanvulling op Marianne, hier een schema one way Phoenix - LA
5/sep ? - Phoenix
6/sep Phoenix - Sedona
7/sep Sedona - Grand Canyon
8/sep Grand Canyon - Monument Valley
9/sep MV - Page
10/sep Page
11/sep Page - Bryce
12/sep Bryce - Zion
13/sep Zion
14/sep Zion - Las Vegas
15/sep Las Vegas
16/sep LV - Death Valley
17/sep Death Valley - Mammoth Lakes of Lee Vining
18/sep Mammoth Lakes of Lee Vining - Yosemite
19/sep Yosemite
20/sep Yosemite
22/sep SF
23/sep Sf
24/sep SF - San Simeon
25/sep San Simeon - LA
26/sep La
27/sep La (vlucht)
Groetjes,
Ingrid
5/sep ? - Phoenix
6/sep Phoenix - Sedona
7/sep Sedona - Grand Canyon
8/sep Grand Canyon - Monument Valley
9/sep MV - Page
10/sep Page
11/sep Page - Bryce
12/sep Bryce - Zion
13/sep Zion
14/sep Zion - Las Vegas
15/sep Las Vegas
16/sep LV - Death Valley
17/sep Death Valley - Mammoth Lakes of Lee Vining
18/sep Mammoth Lakes of Lee Vining - Yosemite
19/sep Yosemite
20/sep Yosemite
22/sep SF
23/sep Sf
24/sep SF - San Simeon
25/sep San Simeon - LA
26/sep La
27/sep La (vlucht)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties.; We hebben nog eens verder gepuzzeld en komen momenteel op onderstaande reisroute.. wel nog steeds rondje
1-sep San Francisco (vlucht)
2-sep San Francisco
3-sep San Francisco - Monterey
4-sep Monterey - Pismo Beach
5-sep Pismo Beach - Los Angeles
6-sep Los Angeles
7-sep Los Angeles
8-sep Los Angeles - Kingman
9-sep Kingman - Grand Canyon
10-sep Grand Canyon
11-sep Grand Canyon - Page
12-sep Page - Bryce Canyon
13-sep Brye Canyon - Zion
14-sep Zion
15-sep Zion - Las Vegas
16-sep Las Vegas
17-sep Las Vegas - Death Valley
18-sep Death Valley - Mammoth Lakes
19-sep Mammoth Lakes - Yosemite NP
20-sep Yosemite NP
21-sep Yosemite NP
22-sep Yosemite NP - San Francisco
23-sep San Francisco
de twee stops tussen SFO en LAX zijn wel nog wijzigbaar.. ik heb al gelezen dat Monterey redelijk dicht is bij SFO en de afstanden tussen de twee dagen kust zo niet goed verdeeld worden? Moeten we nog eens bekijken dus...
Ondertussen is er ook al extra dag bijgekomen omdat we in LAX heel graag wel de Studios willen doen...
En de 16e september is een must in LV want m'n reisgenootje is fervent fan van veldrijden, en dan vindt in LV een wedstrijd plaats dus die pikken we eens mee...
Bedankt alvast voor reacties!

1-sep San Francisco (vlucht)
2-sep San Francisco
3-sep San Francisco - Monterey
4-sep Monterey - Pismo Beach
5-sep Pismo Beach - Los Angeles
6-sep Los Angeles
7-sep Los Angeles
8-sep Los Angeles - Kingman
9-sep Kingman - Grand Canyon
10-sep Grand Canyon
11-sep Grand Canyon - Page
12-sep Page - Bryce Canyon
13-sep Brye Canyon - Zion
14-sep Zion
15-sep Zion - Las Vegas
16-sep Las Vegas
17-sep Las Vegas - Death Valley
18-sep Death Valley - Mammoth Lakes
19-sep Mammoth Lakes - Yosemite NP
20-sep Yosemite NP
21-sep Yosemite NP
22-sep Yosemite NP - San Francisco
23-sep San Francisco
de twee stops tussen SFO en LAX zijn wel nog wijzigbaar.. ik heb al gelezen dat Monterey redelijk dicht is bij SFO en de afstanden tussen de twee dagen kust zo niet goed verdeeld worden? Moeten we nog eens bekijken dus...
Ondertussen is er ook al extra dag bijgekomen omdat we in LAX heel graag wel de Studios willen doen...
En de 16e september is een must in LV want m'n reisgenootje is fervent fan van veldrijden, en dan vindt in LV een wedstrijd plaats dus die pikken we eens mee...
Bedankt alvast voor reacties!
Mooie route zo! Houd er rekening mee dat tijdens evenementen de hotels in LV duurder kunnen zijn dus op tijd boeken!
Monterey lekker laten staan, er kunnen veel files staan tussen SF en Monterey. Anders kan je onderweg naar Gilroy Outlets of Santa Cruz. Eind van de dag met zonsondergang 17 mile drive is heel mooi!
Monterey lekker laten staan, er kunnen veel files staan tussen SF en Monterey. Anders kan je onderweg naar Gilroy Outlets of Santa Cruz. Eind van de dag met zonsondergang 17 mile drive is heel mooi!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hallo'kes...
We hebben nog eens gekeken naar de route en toch nog wat aanpassingen gedaan... en komen op het onderstaande uit:
1/sep SF (vlucht)
2/sep SF
3/sep SF -San Louis Obispo
4/sep San Louis Obispo - LA
5/sep LA
6/sep LA
7/sep LA - Kingman
8/sep Kingman - Grand Canyon
9/sep Grand Canyon
10/sep Grand Canyon - Page
11/sep Page
12/sep Page - Bryce
13/sep Bryce - Zion
14/sep Zion
15/sep Zion - Las Vegas
16/sep LV
17/sep LV - Death Valley
18/sep Death Valley - Yosemite
19/sep Yosemite
20/sep Yosemite
22/sep SF
23/sep SF
24 sep SF (vlucht)
We hebben beetje getwijfeld over Monument Valley... Ik heb MV al gedaan en vond het vorige keer niet het allermooiste van de reis.. m'n reisgezel heeft het nog niet gezien..
Vorige keer hbb wij de route door het park gedaan na lang twijfelen want we wouden toch rekening houden met de huurwagen... stel dat we dit niet zouden doen, vind ik dat MV toch niet zoveel speciaal is. (ale het is er wel mooi natuurlijk, daar niet van
) Wat denken jullie?
De vlucht is ondertussen al geboekt! Nu kunnen we beginnen kijken naar de hotels en de auto!
Nog tips of ideetjes voor overnachtingen of aan te raden autoverhuurders zijn uiteraard welkom hihi
Ik pluis sowieso het forum hier verder nog uit...
Thx voor jullie tijd!
groetjes
Evy
We hebben nog eens gekeken naar de route en toch nog wat aanpassingen gedaan... en komen op het onderstaande uit:
1/sep SF (vlucht)
2/sep SF
3/sep SF -San Louis Obispo
4/sep San Louis Obispo - LA
5/sep LA
6/sep LA
7/sep LA - Kingman
8/sep Kingman - Grand Canyon
9/sep Grand Canyon
10/sep Grand Canyon - Page
11/sep Page
12/sep Page - Bryce
13/sep Bryce - Zion
14/sep Zion
15/sep Zion - Las Vegas
16/sep LV
17/sep LV - Death Valley
18/sep Death Valley - Yosemite
19/sep Yosemite
20/sep Yosemite
22/sep SF
23/sep SF
24 sep SF (vlucht)
We hebben beetje getwijfeld over Monument Valley... Ik heb MV al gedaan en vond het vorige keer niet het allermooiste van de reis.. m'n reisgezel heeft het nog niet gezien..
Vorige keer hbb wij de route door het park gedaan na lang twijfelen want we wouden toch rekening houden met de huurwagen... stel dat we dit niet zouden doen, vind ik dat MV toch niet zoveel speciaal is. (ale het is er wel mooi natuurlijk, daar niet van

De vlucht is ondertussen al geboekt! Nu kunnen we beginnen kijken naar de hotels en de auto!

Nog tips of ideetjes voor overnachtingen of aan te raden autoverhuurders zijn uiteraard welkom hihi
Ik pluis sowieso het forum hier verder nog uit...
Thx voor jullie tijd!
groetjes
Evy
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou, als je de kustroute in 2 dagen wilt doen toch echt een hotel nemen dat rond San Simeon/Cambria ligt. SLO is te ver. Ik vond eerlijk gezegd de route met de 2 stops beter. Je kan dan ook nog wat tussen SF en Monterey bekijken, de 17-mile drive doen, het aquarium bezoeken, een walvistocht doen. Je gaat hier nu iig allemaal geen tijd voor hebben. Let met deze rit ook niet op de google maps tijd. Dat ga je echt niet halen.
Monument Valley vond ik prachtig. Maar eerlijk gezegd vond ik het er veel te druk. Wij zijn dan ook verder gereden om Valley of the gods en Moki Dugway ed. te gaan doen. Daar was bijna niemand te bekennen.
Monument Valley vond ik prachtig. Maar eerlijk gezegd vond ik het er veel te druk. Wij zijn dan ook verder gereden om Valley of the gods en Moki Dugway ed. te gaan doen. Daar was bijna niemand te bekennen.
Zoals Paul al aangeeft stop je gedurende de kustweg beter in Cambria. Dat ligt mooi 'op de helft'. Op zich kun je best nog wat zien en doen met slechts één stop, maar je zult keuzes moeten maken dan. Met een stop in Monterey, Point Lobos, Julia Pfeiffer Burns SP, koffie bij Nepenthe zit je dag bijvoorbeeld al snel vol. De dag erna zou je kunnen kiezen om de zeeleeuwen bij San Simeon te bekijken, en dan via Morro Bay, Pismo Beach, Solvang, Santa Barbara, wellicht de outlet bij Camarillo naar LA. Het zal druk worden, maar het kan.
Je zou er voor kunnen kiezen om gelijk op 2/9 al te beginnen met rijden. Je bent door het tijdsverschil waarschijnlijk vroeg wakker, ideaal om al aan je roadtrip te beginnen. Met twee volle dagen SF op het einde heb je ook wel tijd genoeg voor deze stad. Plus je hebt een extra dag die je goed kan gebruiken voor een extra stop aan de kust.
Deze extra dag kun je ook bij 18/9 inzetten. Het is bijna niet te doen om van Death Valley naar de vallei van Yosemite te rijden. Beter plan je een stop in bv. Mammoth Lakes. Dan heb je de dag erna nog tijd voor Mono Lake, Bodie en de Tioga Pass.
Je zou er voor kunnen kiezen om gelijk op 2/9 al te beginnen met rijden. Je bent door het tijdsverschil waarschijnlijk vroeg wakker, ideaal om al aan je roadtrip te beginnen. Met twee volle dagen SF op het einde heb je ook wel tijd genoeg voor deze stad. Plus je hebt een extra dag die je goed kan gebruiken voor een extra stop aan de kust.
Deze extra dag kun je ook bij 18/9 inzetten. Het is bijna niet te doen om van Death Valley naar de vallei van Yosemite te rijden. Beter plan je een stop in bv. Mammoth Lakes. Dan heb je de dag erna nog tijd voor Mono Lake, Bodie en de Tioga Pass.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- ingrid14
- Amerika-expert
Zoals Mrvanilla ook al aangaf, kan je op dag 2 al dadelijk gaan rijden.
Ik zou op deze dag tot Monterey rijden. Dan op dag 4 naar regio Morro Bay.
Tussen DV en Yosemite zou je echt beter een stop invoegen.
Of je doet 1 stop maar dan verder dan DV, dus bv LV-DV-Lone Pine en Lone Pine-Yosemite.
Bij Page zou je ook 1 nacht kunnen schrappen, afhankelijk van wat jullie plannen daar zijn. Deze nacht zou je tussen DV en Yosemite kunnen gebruiken.
Weeral, afhankelijk van jullie plannen, zou je 1 nacht GC kunnen schrappen. Als je van Kingman komt ben je al tegen de middag in GC.
Groetjes,
Ingrid
Ik zou op deze dag tot Monterey rijden. Dan op dag 4 naar regio Morro Bay.
Tussen DV en Yosemite zou je echt beter een stop invoegen.
Of je doet 1 stop maar dan verder dan DV, dus bv LV-DV-Lone Pine en Lone Pine-Yosemite.
Bij Page zou je ook 1 nacht kunnen schrappen, afhankelijk van wat jullie plannen daar zijn. Deze nacht zou je tussen DV en Yosemite kunnen gebruiken.
Weeral, afhankelijk van jullie plannen, zou je 1 nacht GC kunnen schrappen. Als je van Kingman komt ben je al tegen de middag in GC.
Groetjes,
Ingrid
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik ben zelf nét klaar met het boeken van alle accommodaties voor onze trip in september en heb 4 hele gave locaties geboekt via Airbnb.Nog tips of ideetjes voor overnachtingen of aan te raden autoverhuurders zijn uiteraard welkom hihi
Bijvoorbeeld in San Francisco, want daar vond ik de hotelprijzen niet echt in verhouding staan met de kwaliteit / locaties.
Via sites als Airbnb kun je ook makkelijk in een leuke wijk zitten / iets meer tussen de locals, wat naar mijn mening net dat beetje extra geeft!
Daarnaast hebben we 3 super locaties langs highway 1 geboekt, waaronder een oude Airstream met uitzicht op de oceaan!
Voor in de parken hebben wij alles IN de parken geboekt, scheelt toch weer op-en-neer rijden en je kunt een stuk makkelijker genieten van de zonsopgang/ondergang.
Behalve Zion trouwens, dat zat al vol maar er zitten genoeg leuke hotels in Springdale.
Succes met de voorbereidingen!

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hallo allemaal.
Eindelijk nog eens de tijd gevonden om verder te zoeken voor de komende reis... Ondertussen hebben we kleine aanpassingen gedaan in onze route na jullie tips:
1/sep vlucht naar SFO
2/sep SFO
3/sep SFO - Montery
4/sep Montery - Pismo Beach
5/sep Pismo Beach - LA
6/sep LA
7/sep LA
8/sep LA - Kingman
9/sep Kingman - Grand Canyon
10/sep Grand Canyon - page
11/sep Page
12/sep Page - Bryce
13/sep Bryce - Zion
14/sep Zion
15/sep Zion - Las Vegas
16/sep Las Vegas
17/sep Las Vegas - Death Valley
18/sep Death Valley - Mammoth Lakes
19/sep Mammoth Lakes - Yosemite
20/sep Yosemite
21/sep Yosemite
22/sep Yosemite - SFO
23/sep SFO
24/sep SFO - Brussel
25/sep Brussel
Er is nog niet zo heel veel geboekt, dus kleine aanpassingen kunnen enigzins wel..
Ik bots eigenlijk op een probleem.. GC is dus al volgeboekt
Ik las in een ander topic hier over Tusayan maar daar liggen de overgebleven kamers blijkbaar allemaal boven de 200 euro voor een nacht.. auwch... Ik zie ook vaak Flagstaff verschijnen... het enige wat ik hierbij denk is, is dit niet zeer onlogisch voor onze route?
We rijden de 9e september van Kingman naar GC... we hopen daar toch zeker tegen de middag te zijn om toch een stukje te wandelen en wat uitzichten te doen.. maar dan zouden dus bv overnachten in Flagstaff (ong uur rijden dacht ik?) .. maar de dag erna moeten we weer omhoog richting Page....
Tips altijd welkom! *beetje ongerust*
Eindelijk nog eens de tijd gevonden om verder te zoeken voor de komende reis... Ondertussen hebben we kleine aanpassingen gedaan in onze route na jullie tips:
1/sep vlucht naar SFO
2/sep SFO
3/sep SFO - Montery
4/sep Montery - Pismo Beach
5/sep Pismo Beach - LA
6/sep LA
7/sep LA
8/sep LA - Kingman
9/sep Kingman - Grand Canyon
10/sep Grand Canyon - page
11/sep Page
12/sep Page - Bryce
13/sep Bryce - Zion
14/sep Zion
15/sep Zion - Las Vegas
16/sep Las Vegas
17/sep Las Vegas - Death Valley
18/sep Death Valley - Mammoth Lakes
19/sep Mammoth Lakes - Yosemite
20/sep Yosemite
21/sep Yosemite
22/sep Yosemite - SFO
23/sep SFO
24/sep SFO - Brussel
25/sep Brussel
Er is nog niet zo heel veel geboekt, dus kleine aanpassingen kunnen enigzins wel..
Ik bots eigenlijk op een probleem.. GC is dus al volgeboekt

We rijden de 9e september van Kingman naar GC... we hopen daar toch zeker tegen de middag te zijn om toch een stukje te wandelen en wat uitzichten te doen.. maar dan zouden dus bv overnachten in Flagstaff (ong uur rijden dacht ik?) .. maar de dag erna moeten we weer omhoog richting Page....
Tips altijd welkom! *beetje ongerust*

Hotel Yavapei heeft kamers vrij op 9 september.
Trivago 177 euro.
Trivago 177 euro.
Zomer 2020 naar het Noord-Westen
- ingrid14
- Amerika-expert
Ook bij Red Feather Lodge in Tusayan zijn nog kamers vrij. Vanaf 153 $.
Wel op de site van het hotel zelf kijken.
http://www.redfeatherlodge.com/
Als je iets kan boeken, onmiddellijk doen. Achteraf kan je nog verder zoeken en dan gewoon die eerste annuleren.
Groetjes,
Ingrid
Wel op de site van het hotel zelf kijken.
http://www.redfeatherlodge.com/
Als je iets kan boeken, onmiddellijk doen. Achteraf kan je nog verder zoeken en dan gewoon die eerste annuleren.
Groetjes,
Ingrid
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Oh super! bedankt beiden!! De yavapei lodge wordt blijkbaar niet meer aangeboden ofzo via de gc lodges site die ik checkte... voor zover ik het versta
maar op de website zelf kan ik ook boeken blijkbaar... En inderdaad nog kamer ook in Red feather... zo'n 60 euro goedkoper...
Tusayan ligt nu wel vlakbij GC.. dus kunnen we misschien wat euro'tjes besparen.. of zouden jullie dit afraden?

maar op de website zelf kan ik ook boeken blijkbaar... En inderdaad nog kamer ook in Red feather... zo'n 60 euro goedkoper...
Tusayan ligt nu wel vlakbij GC.. dus kunnen we misschien wat euro'tjes besparen.. of zouden jullie dit afraden?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor de Yavapai Lodge moet je tegenwoordig kijken op http://www.visitgrandcanyon.com. Je kunt ook regelmatig eens checken op http://www.grandcanyonlodges.com om te zien of er iets anders in het park vrij komt.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1138 Weergaves
-
Laatste bericht door Sendie