Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat heeft jullie voorkeur
Wat heeft jullie voorkeur
Hoi,
Gewoon even een vraagje, wat heeft jullie voorkeur en waarom.
Rondje Alaska
Rondje New Foundling / Novia Scotia
Rondje incl Yellowstone NP / Glacer NP
Groetjes
Gewoon even een vraagje, wat heeft jullie voorkeur en waarom.
Rondje Alaska
Rondje New Foundling / Novia Scotia
Rondje incl Yellowstone NP / Glacer NP
Groetjes
Re: Wat heeft jullie voorkeur
De middelste. Geen lange vliegreis er naar toe.
Yellowstone.
Alaska is te ver weg, en Canada is geen VS.
Alaska is te ver weg, en Canada is geen VS.
Tja Alaska was één van onze mooiste reizen. Veel natuur. Maar als je ook voor een zonnetje wilt gaan, is dit wat minder. Ook midden in de zomer kan het veel miezeren met temp. van rond de 17 '. En je bent wat "eenzamer" tijdens je reis. M.a.w. je komt niet zo veel mensen tegen. Ook wel eens lekker natuurlijk... 
Voor ieder rondje is wat te zeggen. Is net ook natuurlijk wat je wilt zien/doen tijdens je reis.

Voor ieder rondje is wat te zeggen. Is net ook natuurlijk wat je wilt zien/doen tijdens je reis.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
-
- Amerika-ontdekker
Ik zou kiezen voor de reis met de kortste vliegtijd. Puur praktisch . ik vind in het vliegtuig zitten zo'n verspilde tijd. Het is nodig om ergens te komen maar anders ...
En bovendien,niet onbelangrijk lijkt me de middelste route erg mooi. Succes met de keuze
En bovendien,niet onbelangrijk lijkt me de middelste route erg mooi. Succes met de keuze
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wat heb je al gedaan en is er iets aan deze 3 routes compleet anders dan voorgaande reizen? Ik denk dat het alle 3 prachtige reizen zijn overigens. Ik denk wel dat Alaska en Newfoundland/Nova Scotia (ik denk dat je dat bedoeld) minder toeristische vakanties zijn dan iig Yellowstone.
Dank voor jullie reacties.
We hebben het westen en oosten van Amerika gedaan.
En het westen van Canada.
Wij zijn er achter dat we echt van natuur houden. Ivm met het vliegen dachten wij dus ook aan Novia Scotia, maar ik krijg de indruk dat daar niet veel mensen heen gaan, ik vraag me dan altijd af, waarom niet? Is het niet mooi, is het te duur of valt het gewoonweg tegen en zijn andere gebieden veel mooier.
Wij zijn gewoon eens aan het neuzen, we hebben afgelopen jaar heel veel tegenslagen gehad en heel veel mooie plannen zijn in het water gevallen. maar toch blijft Amerika en Canada trekken.
Ik heb al gezien dat Alaska het zeker niet gaat worden, dit vinden we wel heel erg duur, ik ben ook van menig als je daarheen gaat moet je wel alles eruit halen en dat gaat ons ietwat te veel centjes kosten.
Maar we neuzen verder en wie weet kunnen we volgend jaar toch weer die kant op, de euro werkt dit jaar ook niet erg mee.
We hebben het westen en oosten van Amerika gedaan.
En het westen van Canada.
Wij zijn er achter dat we echt van natuur houden. Ivm met het vliegen dachten wij dus ook aan Novia Scotia, maar ik krijg de indruk dat daar niet veel mensen heen gaan, ik vraag me dan altijd af, waarom niet? Is het niet mooi, is het te duur of valt het gewoonweg tegen en zijn andere gebieden veel mooier.
Wij zijn gewoon eens aan het neuzen, we hebben afgelopen jaar heel veel tegenslagen gehad en heel veel mooie plannen zijn in het water gevallen. maar toch blijft Amerika en Canada trekken.
Ik heb al gezien dat Alaska het zeker niet gaat worden, dit vinden we wel heel erg duur, ik ben ook van menig als je daarheen gaat moet je wel alles eruit halen en dat gaat ons ietwat te veel centjes kosten.
Maar we neuzen verder en wie weet kunnen we volgend jaar toch weer die kant op, de euro werkt dit jaar ook niet erg mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 1088 Weergaves
-
Laatste bericht door Ellie76
-
- 7 Reacties