Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV 2016: Slow Chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Dude
Moderator

Re: DV 2016: Slow Chat

Bericht door Dude »

Neen je bent niet kansloos, ik heb de DV2104 gewonnen met een foto van de inschrijving van het jaar ervoor. Veranderen kan je het niet meer.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
UitHolland
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: the Netherlands, Planet Earth, Earth-Moon System, Solar System, Milky Way Galaxy, Local Group, Virgo

Bericht door UitHolland »

Dude schreef:
UitHolland schreef: Is er buiten dat het een leuk beeld geeft van wat voor mensen zich voor de lotery inschrijven ook nog een doel voor het deelnemers topic?
Neen, dat is er gewoon voor het leuke beeld en voor de archieven van het forum, zo kunnen we mooi terug zien hoeveel deelnemers en winnaars we gehad hebben in dat jaar.
Ah OK! ik ben eens gaan zoeken en vond dit topic http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 39#p771673
Wauw ik schrok nog van het aantal winnaars! :shock:
Tot 2013 is die misschien niet compleet?
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Niet elke Nederlandse en Belgische winnaar is een lid op dit forum.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
UitHolland
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: the Netherlands, Planet Earth, Earth-Moon System, Solar System, Milky Way Galaxy, Local Group, Virgo

Bericht door UitHolland »

kastelke schreef:Niet elke Nederlandse en Belgische winnaar is een lid op dit forum.
:thumbup: :clap:
Dus het kunnen nog MEER winnaars zijn!? :lol:

Bedoel je soms dat niet iedere deelnemer een lid is op dit forum?
De kans dat een winnaar lid gaat worden van dit forum is groter, dat is wat het beeld niet helder maakt. Daarmee bedoel ik dan nadat hij de uitslag heeft gekregen.
Wellicht een puntje om mee te nemen in het winnaars lijstje. Het aantal keer van deelname is onbelangrijker naar mijn mening.
Dbacks2
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Dbacks2 »

Damien010 schreef:Beste forumleden,

Ik ben er achter gekomen dat bij de aanmelding voor de DV-2016 je pasfoto niet ouder mag zijn dan 6 maanden..
Nu ben ik dus zo stom geweest door een pasfoto van 2 jaar geleden te gebruiken.

Ben ik nu bij voorbaat al kansloos of kan ik dit nog veranderen?

groetjes Damiën
Maak je geeeeeen zorgen!!! Dat heb ik meer dan genoeg voor je gedaan! We hebben geloof ik wel 5 jaar met dezelfde foto's meegedaan. Ik als 'als ze me maar niet betrappen' tiepje kan daar heel niet tegen :mrgreen:
Maar we zijn er gewoon doorheen gekomen hoor!!
Klaas1976
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Klaas1976 »

Inmiddels is het alweer maart, dus nog twee maanden voor de uitslag. Hoewel de kans klein is ben ik toch wel erg benieuwd, ben ik de enige of leeft het ook al bij meer 'lotgenoten'? :)
Neil mcauly
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Neil mcauly »

Bij ons leeft het zeker een vast nog. Het moet wel gezegd worden dat na 10 jaar deelnemen de hoop al heel wat minder is geworden.
Stel dat we in mei winnen moet ik zelfs bekennen dat er enige twijfel zou zijn om al dan niet te gaan, iets wat ik vroeger nooit zou hebben durven zeggen.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
Dbacks2
Amerikakenner

Bericht door Dbacks2 »

Hou moed Neil... wij hadden het ook noooooit meer verwacht!

En ondanks dat we natuurlijk al over zijn, leeft de trekking in mei ook nog steeds hoor... gewoon omdat het in je systeem zit denk ik na zolang, maar ook omdat je van hier een aantal 'wachtenden' kent die je het ook van harte gunt!

(en die twijfel Neil... die heeft iedereen... van degenen die eigenlijk al een NEE besloten hebben tot degenen die het 100% zeker weten.... als je het bericht krijgt, dan staat de wereld even stil en verandert van een heleboel (soms onverwachte) dingen de waarde is de beslissingberekening...)
Dbacks2
Amerikakenner

Bericht door Dbacks2 »

1 mei komt weer in zicht... zijn er nog meer winnaars die, ondanks dat er niks op het spel staat, een tikkie rusteloos worden van die naderende datum??

En hoe is het met de deelnemers? Dagen aan het tellen? Nog niet meer bezig??
MDeckers
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door MDeckers »

Het is op 5 mei dit jaar!

Uiteraard zijn er al spanningen, 20 dagen en het is zo ver... Al ga ik er wel vanuit dat ik (of men partner) het niet heb, kan het alleen maar meevallen.

Worden de resultaten bekendgemaakt om middernacht (amerikaanse tijd) of ergens gedurende die dag? Kwestie van te voorkomen dat ik elke minuut ga zitten nakijken of er al iets is haha.
Dbacks2
Amerikakenner

Bericht door Dbacks2 »

Ohhh 5 mei pas??? Da's met recht bevrijdingsdag dan!

Wij hebben zoveel jaren gehoopt (en stiekem verwacht dat wij er wel bij zaten...we wilden het immers zo graag!) dat we op het laatst alleen maar keken voor de bevestiging dat het een 'NEE' was.... met de grote verrassing van de 'JA' tot gevolg na al die jaren....

Ik duim voor iedereen hoor...ik weet hoe het is!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dbacks2 schreef:1 mei komt weer in zicht... zijn er nog meer winnaars die, ondanks dat er niks op het spel staat, een tikkie rusteloos worden van die naderende datum??
Zelfs na al 5 jaar in Canada leef ik nog steeds mee met de deelnemers! Op 1 april denk ik telkens aan mei dat dichter bij komt. :lol:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Baksteen666
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Baksteen666 »

Ik moet toegeven dat het nu het april is ik de dagen toch wel aan het tellen ben.
Fingers crossed
States visited: WA, ID, MT, ND, MN, WI, MI, NY, VT, NH, ME, MA, OR, CA
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Thierry73 »

Nog maar heel even.
Het begint toch wel te kriebelen hoor

hoe laat staat de uitslag on line?
Jarindo
Amerika-ontdekker

Bericht door Jarindo »

Vraagje! Onder de veelgestelde vragen zag ik dat hoe eerder je reageert(indien je wint), hoe groter de kans is dat je tussen de 50.000 gelukkigen zit. Gezien deze veelgestelde vragen 10 jaar geleden zijn opgesteld, vroeg ik mij af of dit nog steeds zo is? Of heeft het te maken met je case number die je dan uiteindelijk krijgt?
2018 - California, Nevada, Arizona & Utah
2017 - California, Nevada & Utah
2016 - California, Nevada, Arizona, Utah & Illinois
2015 - California & Texas
2014 - New York
2013 - New York
2012 - California, Texas & Louisiana
Feliciter
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Feliciter »

Hoi Jarindo!

Welkom op dit forum. Aangaande je vraag: het is niet zo dat door eerder deel te nemen aan de loterij, je een grotere kans hebt uiteindelijk geselecteerd te worden. Dat maakt in zijn geheel niet uit. Als je eenmaal bent geselecteer - en dus een casenummer hebt - moet je inderdaad rekening houden met wanneer je casenummer 'current' wordt. Hoe eerder je de dan benodigde formulieren invult, hoe eerder je dan op interview mag. En dat is belangrijk, want als de visa 'op' zijn val je anders alsnog onherroepelijk buiten de boot.

Succes!
01-05-2014 Selected for further processing DV-2015
24-05-2014 Completed DS-260 form
04-12-2014 Appointment at US Consulate Amsterdam! APPROVED!
Jarindo
Amerika-ontdekker

Bericht door Jarindo »

Hartelijk dank voor de informatie Feliciter !
Ik was al enige tijd flink wat informatie aan het inwinnen via het forum, maar het werd inderdaad ook eens tijd om hallo te zeggen en wat te vragen ;).

Het is dus vooral van belang dat je aankomende dinsdag kijkt of je hebt 'gewonnen' en dan zsm alle formaliteiten in gang gaat zetten (Brieven, gegevens etc.).
2018 - California, Nevada, Arizona & Utah
2017 - California, Nevada & Utah
2016 - California, Nevada, Arizona, Utah & Illinois
2015 - California & Texas
2014 - New York
2013 - New York
2012 - California, Texas & Louisiana
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Je kunt zien of je bent geselecteerd vanaf NOON - twaalf uur 's middags - EDT op dinsdag 5 mei.
Haldon
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Haldon »

7 uur in de avond nederlandse tijd?
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Ned. is ook op zomertijd - ik dacht dat verschil tussen EST/EDT en Ned. daarom zes uur bedraagt. Dus 6 uur's avonds.
Dacht ik.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer