Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar verzekering aanvragen
Waar verzekering aanvragen
Hallo iedereen,
Ik wil deze zomer een cursus gaan volgen in de verenigde staten bij de non-profit Outward Bound. Tijdens de cursus zijn we verzekerd, maar niet als er bijvoorbeeld een verplaatsing of behandeling moet gebeuren in een ziekenhuis.
Weet er iemand bij welke organisaties je zulke verzekeringen kan afsluiten?
Alvast bedankt,
Mvg,
Sarah
Ik wil deze zomer een cursus gaan volgen in de verenigde staten bij de non-profit Outward Bound. Tijdens de cursus zijn we verzekerd, maar niet als er bijvoorbeeld een verplaatsing of behandeling moet gebeuren in een ziekenhuis.
Weet er iemand bij welke organisaties je zulke verzekeringen kan afsluiten?
Alvast bedankt,
Mvg,
Sarah
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Re: Waar verzekering aanvragen
Als ik je verhaal goed begrijp, woon je in BE of NL, en ga je gewoon een paar weken naar de US voor een cursus.
In dat geval zou ik een reisverzekering in BE of NL afsluiten. Mogelijk heb je al enige dekking via je zorgverzekering.
Denk onder andere aan Europ Assistance, DKV, en veel bankverzekeraars doen dit ook (voor BE)
Voor NL geeft een google naar reisverzekering je allicht wat verzekeraars in NL
In dat geval zou ik een reisverzekering in BE of NL afsluiten. Mogelijk heb je al enige dekking via je zorgverzekering.
Denk onder andere aan Europ Assistance, DKV, en veel bankverzekeraars doen dit ook (voor BE)
Voor NL geeft een google naar reisverzekering je allicht wat verzekeraars in NL
CR-1 Visum in aanvraag
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 17&t=54459
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 17&t=54459
Kijk naar OOM verzekeringen, ik weet niet of die iets hebben voor zo'n korte termijn maar ik denk het wel. Die breiden je zorgverzekering uit naar werelddekking.
- JohannaPA
- Amerikafan
- Contacteer:
In geval je uit Nederland komt: Ik heb destijds (2011) een extra verzekering bij de Amersfoortse erbij gedaan. Die vulden toen mijn dekking aan tot wat ik nodig had, en bouwden daarmee verder op mijn zorgverzekering van CZ.
Blog: http://johannaslot.com
11-2013 J1 > 12-2013 PhD > 01-2014 verhuisd naar PA, USA > 05-2014 huis gekocht > 06-2014 H1B > 10-2014 labor cert. klaar > 11-2014 AOS > 01-2015 biometrics > 02-2015 EAD + i512 > 10-2015 Greencard
11-2013 J1 > 12-2013 PhD > 01-2014 verhuisd naar PA, USA > 05-2014 huis gekocht > 06-2014 H1B > 10-2014 labor cert. klaar > 11-2014 AOS > 01-2015 biometrics > 02-2015 EAD + i512 > 10-2015 Greencard
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 4908 Weergaves
-
Laatste bericht door Trom
-
- 3 Reacties