Ik ben sinds augustus 2012 in een relatie met een man uit VA, sinds Januari 2014 zijn wij verloofd.
Na veel opzoeken over het K-1 visum ben ik even het noorden kwijt.
Ik heb een enorme hulp gevonden op Visajourneys met een stap voor stap gids, maar vraag me af of de documenten die mijn verloofde in VA moet opsturen die door mij zijn ingevuld, moeten ingevuld zijn met de hand en naar hem verstuurd met de post, of mag ik die gewoon thuis inscannen en door hem afgeprint worden en mee verstuurd? (voor de i-129F).
Verder vroeg ik me ook af welke bewijzen zoal goed genoeg zijn om aan te tonen dat we in de afgelopen 2 jaar samen geweest zijn? Ik ben in Januari 2014 in VA geweest, hij in februari 2014 in BE en in oktober/november 2014 is hij nogmaals in BE geweest.
Hoeveel tijd zit er tussen het verzenden van de i-129F en het bericht dat ik op medisch onderzoek en interview moet?
Hoe verloopt alles vanaf de i-129F? Ik ben heel erg benieuwd naar hoe alles verloopt en door een teveel aan informatie van alle kanten ben ik het noorden even kwijt!
Ik zit hier volgens mij bij de beste bron voor informatie dus alle informatie die ik zou kunnen gebruiken op weg naar een K-1 zijn welkom!
Wij willen graag zo snel mogelijk het pakketje versturen maar willen geen fouten maken om zo langere wachttijden te vermijden.
Alvast bedankt!
Kim