Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Boetes
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Boetes
haha, lol..... ben benieuwd of ze zich aan de goede voornemens kan houden.
Lijkt me een te gek event Mardi gras....
Lijkt me een te gek event Mardi gras....
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hee, ik ben ook in New Orleans nu
. Blijf niet tot Mardi Gras alleen, maar wel leuk versierd al allemaal.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Het is hier zo fantastisch dat ik mijn vlucht terug heb laten
gaan!
Ben van New Orleans naar Californie gereisd! De "freight
train" gehopt in Texas. Allemaal spannende avonturen en nog geen boetes gekregen
Moet helaas voor 1 mei het land uit maar anders was ik zeker gebleven!
gaan!
Ben van New Orleans naar Californie gereisd! De "freight
train" gehopt in Texas. Allemaal spannende avonturen en nog geen boetes gekregen

Moet helaas voor 1 mei het land uit maar anders was ik zeker gebleven!
Mardi gras was overigens helemaal te gek!
Grappige is dat met fat tuesday de hele dag binnen heb gezeten en niks gedaan en ash wednesday ben vertrokken uit New Orleans
Grappige is dat met fat tuesday de hele dag binnen heb gezeten en niks gedaan en ash wednesday ben vertrokken uit New Orleans
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Haha, leuk dat je het zo naar je zin hebt.
De gekkigheid is inderdaad nog niet helemaal uit je gevaren :clap:
Zorg wel dat je voor 1 mei ook echt vertrokken bent....maar je hebt nog ff.
Veel plezier nog in de resterende 50 dagen ofzo.....(omdat ikzelf 1 mei vertrek...50 dagen ' till takeoff...)
De gekkigheid is inderdaad nog niet helemaal uit je gevaren :clap:
Zorg wel dat je voor 1 mei ook echt vertrokken bent....maar je hebt nog ff.
Veel plezier nog in de resterende 50 dagen ofzo.....(omdat ikzelf 1 mei vertrek...50 dagen ' till takeoff...)
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
Ik denk dat er wat verwarring is over het systeem hier. De VS zijn het beste te vergelijken met de EU - alle staten zijn in principe 'landen' die grotendeels onafhankelijk zijn. De ambassade zal er derhalve niet zoveel over zeggen daar de overtredingen een staatsaangelegenheid is.
De immigratiedienst is een federale instelling en die zullen over het algemeen geen aandacht schenken aan overtredingen op lokaal of staatsniveau.
Overigens is er al lange tijd een discussie over de onafhankelijkheid van de staten, die velen een doorn in het oog is. Maar dat is een andere onderwerp.
De immigratiedienst is een federale instelling en die zullen over het algemeen geen aandacht schenken aan overtredingen op lokaal of staatsniveau.
Overigens is er al lange tijd een discussie over de onafhankelijkheid van de staten, die velen een doorn in het oog is. Maar dat is een andere onderwerp.
14 april naar huis, boohoo
((
Maar nu nog 2 weken in San Francisco
))
(Oops, toch nog een boete gekregen)

Maar nu nog 2 weken in San Francisco

(Oops, toch nog een boete gekregen)
Vertel ! Waarvoor ?
Zwartrijden in de bus...
Ga de boete netjes betalen, hoor!
Ja, en ik weet dat je voor de bus moet betalen. Maar ja.....
Ga de boete netjes betalen, hoor!
Ja, en ik weet dat je voor de bus moet betalen. Maar ja.....
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Een 40-jarige dame die tijdens vakantie niet voor een ritje in de bus betaald??? 

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Een week thuis en heimwee. Maar fantastische herinneringen <3 En de boete is inmiddels betaald 

- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Heb ooit een boete gehad voor 'Ignoring a stop sign.' bij Mono Lake. Dat bord echt niet opgemerkt en heb nog steeds geen idee waar de State Trooper ineens vandaan kwam. Foto's van de aanhouding en van het ticket zijn wel in ons fotoalbum gekomen.
View in the mirror:

Betaling kon online bij 'Mono Courthouse' ofzoiets. Toen we vorig jaar teruggingen heb ik voor de zekerheid het betalingsbewijs toch maar even meegenomen. Just in case. Ik wist wel dat dat niet hoefde, maar het was meer voor m'n eigen gevoel.

View in the mirror:

Betaling kon online bij 'Mono Courthouse' ofzoiets. Toen we vorig jaar teruggingen heb ik voor de zekerheid het betalingsbewijs toch maar even meegenomen. Just in case. Ik wist wel dat dat niet hoefde, maar het was meer voor m'n eigen gevoel.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik vind het wel grappig, want ze staan net als in films soms echt achter bosjes of van die schermen. Al is dat hier ook wel het geval eigenlijk.
Ahhhhh, en weer een maandje New Orleans geboekt!!!! Nu 3 maanden wachten, arghhhhhhh!