Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New vehicle special
New vehicle special
Wij gaaneen camper ophalen bij cruise america en die naar las vegas brengen, iemand enig idee of je daar ook pas de camper na 13 uur op kunt halen of dat t wellicht eerder kan ivm dat een camper is die nieuw is?
Re: New vehicle special
Contacteer de leverancier lijkt mij het beste om te doen
Die zijn niet echt duidelijk en alleen gat ik moet bellen hoe laat?!
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Als je bedrijven wilt bellen, dan meestal niet in het weekend. Vaak hebben de juiste personen vrij.
Bel door de week. Met 8 uur tijdverschil kun je het beste na 1800 NL tijd bellen.
Probeer s ochtends een afspraak te maken. Het kost vaak enkele uren voordat je op pad bent.
Bel door de week. Met 8 uur tijdverschil kun je het beste na 1800 NL tijd bellen.
Probeer s ochtends een afspraak te maken. Het kost vaak enkele uren voordat je op pad bent.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
7 uur tijd verschil dus als je het even na 17.00 uur Nederlands tijd 10.00 uur hier in Chicago, even probeert tussen maandag en vrijdag. Toen ik nog in Nederland woonde gebruikte ik een 0900 nummer om naar de VS te bellen was 5c om ofzo. Je zegt dat het bedrijf niet duidelijk is. Kan je een voorbeeld geven waar zij niet duidelijk in zijn?