Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hallo van Mmmar83 oftewel Marjan :)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Mmmar83
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Hallo van Mmmar83 oftewel Marjan :)

Bericht door Mmmar83 »

Hoi allemaal,

Na al een tijdje zaken te hebben gelezen op dit forum, heb ik me nu ook maar eens aangemeld. Ik word heel erg blij van dit forum. :)

In de komende zomervakantie zal ik samen met een vriendin in West-Amerika te vinden zijn. Dit is echt een droomreis van mij. En hoewel we natuurlijk alle toeristische plekken willen zien, ben ik ook op zoek naar de kleine dingen die niet iedereen ziet/doet. Ik hoop dat hier te kunnen vinden.

Ook hoop ik de kosten wat te kunnen drukken met goede tips en hulp op dit forum. Want heel blij van de huidige dollarkoers word ik - net als jullie vermoedelijk - niet. Dus linkjes naar de beste tips, zijn bij deze welkom. :)

Ik hoop dat ik niet teveel dubbele en domme vragen zal stellen. Als ik dat wel doe, hoor ik het graag. ;)

Oh ja. En dat zou ik nog bijna vergeten. Ik ben een aantal jaren geleden al eens twee weken naar Amerika geweest. Dat was toen Orlando, Florida. Toen heb ik voornamelijk de Disneyparken gezien. ;P Want ja. Ik ben een echte Disney-verslaafde. Ik kijk er dus ook al heel erg naar uit om naar het oorspronkelijke Disneypark te gaan. Jeej.

Goed, genoeg gebabbel van mij. Ik ga hier zeker heel veel rondneuzen en ik ben ervan overtuigd dat ik heel veel van jullie ga leren. En misschien kan ik vervolgens - als ik weer thuis ben - ook weer wat terug doen en mijn ervaringen hier delen. Oh en bij Disneyvragen, kun je ook bij mij terecht. :D

Tot spreeks!

groetjes,
Marjan
USInsider
Amerika-expert

Re: Hallo van Mmmar83 oftewel Marjan :)

Bericht door USInsider »

Hi Marjan - welkom op het forum.

As je de westkust bereist, is dit misschien ook iets voor je ? Of kende je het al en staat het in de planning.

http://www.waltdisney.org

In ieder geval een hele fijne reis gewenst voor jou en je vriendin !
Mmmar83
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Hallo van Mmmar83 oftewel Marjan :)

Bericht door Mmmar83 »

Kijk, meteen al een waardevolle tip binnen. :) Super! Dankjewel USInsider.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer