TwentseGijs schreef:Ik woon sinds kort pas in de US... dus ik reken nog keurig alles om naar Euro's.
Toch fijn om te zien dat ik maandelijk loonsverhoging krijg
jajaja, het is goed met jullie ..... ondertussen wordt mijn verslaving NYC wel duur!
Ik heb eergister 1000 euro op mijn Skrill card gestort, dus ik verwacht dat de koers de andere kant op gaat .....
Als je verwacht dat de koers nog verder zakt kun je ook vast dollars inkopen tegen de huidige koers.
September 2012: New York
Juli 2013: Mexico
December 2013: New York
Juli 2014: Westkust
Januari 2015: Jamaica
September 2015: Florida
Januari 2016: Zuid Afrika
Ik zit er over na te denken om ook een skrill card aan te vragen. Ik ga in mei naar de states en wil ook wat dollars hebben voordat de koers nog meer keldert. Ik lees op internet niet al te goede recencies over skrill, met name over terug storten van geld etc...Maar op deze site lees ik dat er meer een Skrill card hebben. Wat zijn jullie ervaringen in amerika hiermee?
Wij hebben een tijd geleden een skrill card aangeschaft. Daarmee ging iets mis, ( kregen wel card maar geen pincode) Contact is zeer moeizaam.
Als je al antwoord krijgt op mails duurt het heeeeeel erg lang. En dan nog geen duidelijk antwoord.
Gezien deze ervaring gaan wij hem niet gebruiken!! Ik lees inderdaad vaker dat het prima werkt zolang er geen problemen zijn, maar anders.........
Ik ben ook niet supertevreden over de service van Skrill tot nu toe ..... had ook problemen en inderdaad gaat de communicatie zeer moeizaam ..... maar ik had al 500 $ gestort, dus het leek me het voordeligste om hem in ieder geval dit jaar maar te blijven gebruiken ...
Wij hebben een paar twee maanden geleden een GWK kaart aan geschaft en er inmiddels het bedrag op gezet wat we nog kwijt zijn voor de overige hotels te betalen die nog niet betaald zijn.
De meeste hotel hebben we gelijk met boeken betaald maar de hotels die we ter plekke in mei moeten betalen waren door de doller stijging al een stuk duurder geworden.
en om dat nog meer te laten worden hebben we toen we zagen dat de dollar zo ging zaken maar voor deze oplossing gekozen.
Wij vinden de service goed. Een nadeel je kunt alleen in het land van aankoop van de kaart in ons geval dus Nederland geld op de kaart laten storten.
Hahaha daar gaan we weer. met de skrill-card. Een paar pagina's terug ging het ook alleen nog over de skrill-kaart & alternatieven.
Toen heeft de moderator deze thread opgesplitst in 2 waarvan 1 over het verlies van de euro en 1 over de skrill kaart.
Laatsgenoemde vind je hier; http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 8&start=20
Heb zelf dit weekend bij een B&B gevraagd of ze het bedrag alvast willen crediteren op mijn credit card ipv bij aankomst en daar is inmiddels positief op gereageerd. Heb ook een aanvraag lopen bij Wyndham/Super 8, waar ik 5 maanden geleden ook al een 'pay now and get 500 points' hotel had geboekt. Dat bedrag is nooit afgeschreven. Bij navraag toentertijd, zeiden ze dat ze dat toch pas bij aankomst deden. Nou ja, had ik toen geen moeite mee. Maar nu het in de papieren gaat lopen, heb ik toch erop aangedrongen dat ze moeten doen wat op de website beloofd werd... Dus afwachten maar...
Dat Pay Now bij Wyndham blijkt nogal misleidend, want het hangt van het hotel af of ze inderdaad nu betaalt of ter plekke. Ik heb ook twee boekingen lopen bij Wyndham waarbij ik dacht 'nu' te betalen, maar pas ter plekke wordt het in rekening gebracht.
Vrijdag hebben we onze dollars ook maar besteld. 2000 Dollar aan 1922 euro. Nog een koers van ongeveer 1.04.
Misschien dat we een optie gaan nemen bij de bank om dollars aan de koers van nu vast te leggen voor 2017. Ik ga ook eens informeren bij booking en mails sturen naar de vastgelegde logementen of de betaling reeds kan gebeuren.
Analisten verwachten dat de koers uit gaat komen op 0,80 cent... Dus ik zou ze maar gauw gaan aanschaffen. Ik denk dat ik dit jaar de USA maar een keertje oversla (als dat mogelijk is, want ik wil toch echt heel graag die kant op)...
2009: NY en rondje FL
2011: Rondje LAX, SFO, LAX
2014: Rondje Denver
2015: Rondje Washington DC-Niagara Falls-Manhattan-Philidelphia-Washington DC
2016: Rondje Salt Lake City
2019: Rondje Nashville en Strandvakantie Daytona Beach
2021: NY met de nichtjes
gera_r schreef: Heb ook een aanvraag lopen bij Wyndham/Super 8, waar ik 5 maanden geleden ook al een 'pay now and get 500 points' hotel had geboekt. Dat bedrag is nooit afgeschreven. Bij navraag toentertijd, zeiden ze dat ze dat toch pas bij aankomst deden. Nou ja, had ik toen geen moeite mee. Maar nu het in de papieren gaat lopen,...
De tarieven die je niet kostenloos kunt annuleren noemen ze Pay Now,de feitelijke betaling is toch echt pas bij het uitchecken !
Je noemt de punten; Wyndham Rewards is door de regelmatige bonussen een manier om heel snel een gratis nacht te hebben.
En voor toch wat besparing in barre US $ tijden hierbij een corporate code voor de Wyndham hotels 8000000066
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
dickdale schreef:Analisten verwachten dat de koers uit gaat komen op 0,80 cent... Dus ik zou ze maar gauw gaan aanschaffen. Ik denk dat ik dit jaar de USA maar een keertje oversla (als dat mogelijk is, want ik wil toch echt heel graag die kant op)...
Ik heb ook analisten gehoord, die verwachten dat Griekenland wél uit de Euro gaat en dat de koers dan weer omhoog vliegt!
Ik ga meer voor deze groep analisten
dickdale schreef:Analisten verwachten dat de koers uit gaat komen op 0,80 cent... Dus ik zou ze maar gauw gaan aanschaffen. Ik denk dat ik dit jaar de USA maar een keertje oversla (als dat mogelijk is, want ik wil toch echt heel graag die kant op)...
Waar heb je dat gelezen. Wat ik kan vinden is een bandbreedte van 0,95-1,05. 80 cent is wel heel laag.
Overigens vind ik het wel prima. We gaan dit jaar niet en in de aandelenportefeuille doen de Amerikaanse aandelen het extra goed.....
Elk nadeel heeft zijn voordeel.
eleender schreef:Ik heb Booking.com gevraagd of ik alvast alle gereserveerde hotels kan betalen.
een goeie
heb ook booking .com gebeld voor de 3 hotels die ik nog zou moeten betalen bij aankomst en gevraagd om deze nu al te kunnen betalen,
het moet bij het betreffend hotel worden goedgekeurd.
Rest gelukkig al betaald
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Als we dan toch analisten erbij halen:
Er zijn er ook die beweren dat de huidige waarde daling veel te rap. Is en dat er nog een correctie gaat volgen.
wij gaan gewoon en zien het wel. Niemand die in de toekomst kan kijken.
Wat ik wel weet, shoppen en uit eten is nog steeds goedkoper als dat het hier is.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.