Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat is de route naar de Blue Canyon?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Wat is de route naar de Blue Canyon?
Hallo, wij willen graag naar de blue canyon. We komen op die dag van tusayan en gaan door naar Page. Kan iemand mij de route naar de blue canyon doorgeven en is het te doen met een normale auto? dank voor je reactie 

- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: blue canyon
Nope, zeker niet te doen met gewone auto. Je hebt high clearance/4x4 nodig. Je moet nl over een zanderige helling/door een wash die best "muddy" kan zijn.
Het is ook best een lange dirt road dus als je daar stukken hebt.............
Het is ook best een lange dirt road dus als je daar stukken hebt.............
-
- Amerika-ontdekker
wij huren een dodge caravan 7 personen. volgens mij geen 4*4
Wij hebben de weg gedaan met een high clearance. Met een van zou ik er niet aan beginnen. Toen wij er waren, was in de zomer, heel veel diep los zand, en een stevige bergop, er lagen wel geen stenen of rotsen of zo.
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
-
- Amerikakenner
Een Dodge Caravan is idd geen 4*4. Wij hebben het met een (grote) Econovan gedaan maar ik zou t niemand aanraden. Wij zijn idd in die wash vast komen te zitten en gelukkig door een vriendelijke familie Navajo eruit gesleept. Maakt een mooi verhaal achteraf maar ik zou t niemand aanraden.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- Jean-Paul
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Het probleem is inderdaad de berg aan het eind. De hele weg daar naartoe is overigens prima te doen, zelfs met een van.pushirubiano schreef:Een Dodge Caravan is idd geen 4*4. Wij hebben het met een (grote) Econovan gedaan maar ik zou t niemand aanraden. Wij zijn idd in die wash vast komen te zitten en gelukkig door een vriendelijke familie Navajo eruit gesleept. Maakt een mooi verhaal achteraf maar ik zou t niemand aanraden.
Met een 4*4 zouden er geen problemen moeten zijn. Kijk wel uit na/tijdens een regenbui.
-
- Amerika-ontdekker
Re: Wat is de route naar de Blue Canyon?
kun je bij de wash parkeren en vandaar verder lopen? Hoe ver is het dan nog?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Wat is de route naar de Blue Canyon?
wij hebben onze auto geparkeerd juist voor de wash en je kunt het gebied reeds zien liggen. Juist hoelang het duurde om naar daar te wandelen, weet ik niet meer, maar echt ver was het niet. Alleszins de moeite waard om een extra te wandelen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 4480 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 9 Reacties