Ik heb al eens in de index gekeken en voor ons (en wellicht ook voor diegenen die al meerdere trips in de regio gedaan hebben en/of die de eerste editie van het boek hebben) staan er weinig nieuwigheden in.Photographing the Southwest Vol. 1 – Southern Utah, 3rd Edition in the PhotoTripUSA series.
The book is available securely for pre-order via Paypal at http://www.phototripusa.com. Delivery to our individual customers will start on Thursday March 12 after we receive our shipment. The first one hundred copies will be signed.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Photographing the Southwest - Martres
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Photographing the Southwest - Martres
Er is een nieuwe uitgave beschikbaar van dit boek.
Re: Photographing the Southwest - Martres
Wat is weinig?
60+ new locations
Older locations verified/rewritten
http://www.phototripusa.com/swb_13.htm
60+ new locations
Older locations verified/rewritten
http://www.phototripusa.com/swb_13.htm
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet weinig tov het eerste boek, maar weinig voor diegenen die al het eerste boek verslonden hebben en er gebruik van gemaakt hebben bij een eerste USA-reis, maar ondertussen via heel wat andere kanalen veel meer ontdekt hebben dan hetgeen in het eerste boek staat.Arno schreef:Wat is weinig?
Daarmee wil ik helemaal niets afdoen van de waarde van deze nieuwe uitgave voor iemand die nog aan de ontdekking van het ZW moet beginnen

- Jean-Paul
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Het is jammer dat je 24 dollar verzendkosten betaalt als je rechtstreeks bij Martres bestelt, ik had hem het volledige bedrag wel gegund maar ik vind de verzendkosten absurd.
Ik heb het boek dus maar besteld bij Amazon.de voor 28,25 euro inclusief verzendkosten.
http://www.amazon.de/Photographing-Sout ... +southwest
Wanneer komt jullie eerste boek uit, Rudi? Volgens mij hebben jullie inmiddels content genoeg!

Ik heb het boek dus maar besteld bij Amazon.de voor 28,25 euro inclusief verzendkosten.
http://www.amazon.de/Photographing-Sout ... +southwest
Wanneer komt jullie eerste boek uit, Rudi? Volgens mij hebben jullie inmiddels content genoeg!

Laatst gewijzigd door Jean-Paul op 17 mar 2015, 01:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jean-Paul schreef:Wanneer komt jullie eerste boek uit, Rudi? Volgens mij hebben jullie inmiddels content genoeg!![]()

We hoeven geen "vergoeding" om onze avonturen te delen met gelijkgestemden. Als we een beetje van de mooie natuur kunnen delen én kunnen helpen om reizen te plannen, dan is dit de grootste voldoening

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Per 26-3 ook bij Bol.com! Dank je wel voor de tip, ga hem meteen bestellen!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Is deze de moeite waard tov de 2nd edition (die heb ik namelijk al)?
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Soms heb ik toch de indruk dat men de eerdere posts niet leestdummy007 schreef:Is deze de moeite waard tov de 2nd edition (die heb ik namelijk al)?

-
- Amerika-ontdekker
Jawel hoor, maar wij vertrekken in mei/juni voor de eerste maal richting USA. Nu vroeg ik mij af of er toegevoegde waarde is met de 60 nieuwe onderwerpen en wijzigingen van de huidige?kalaman schreef:Soms heb ik toch de indruk dat men de eerdere posts niet leestdummy007 schreef:Is deze de moeite waard tov de 2nd edition (die heb ik namelijk al)?...
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je moet voor jezelf uitmaken of die 60 "nieuwe" onderwerpen ook effectief "nieuw" zijn voor jullie.
Zo komen bvb ook de White Domes aan bod, maar daar waren wij vorig jaar al en dat hebben we ook uitvoerig beschreven in onze blog.
Zo was hij ook in de wolken met een luchtfoto, uit een vliegtuig, van The Wave. Maar wij hadden die al gemaakt, en van heel wat dichterbij én duidelijker, met onze drone in december 2013...
Misschien ben ik wat kort door de bocht gegaan, maar voor ons persoonlijk heeft die editie echt heel weinig toegevoegde waarde.
Wij hebben het vorige boek al n paar jaar en hebben er toen heel veel aan gehad. Ondertussen hebben we echter, dankzij het www, heel wat extra plekken ontdekt, waarvan sommige nu ook in de nieuwe uitgave staan.
Voor onze laatste januari reis bvb heb ik geen enkele keer meer in het boek gekeken. Het is ook heel wat praktischer om een road book te maken via copy/paste van een internet artikel, dan om een artikel uit het boek in te scannen en in het road book te plakken...
Blogs bvb kunnen soms ook heel informatief zijn en vermits Izegem de geboorteplaats is van mijn zoon, verschillen de smaken misschien ook niet zo veel
.
Maar, de nieuwe index staat volledig online, dus op die basis is het makkelijk beslissen om het boek al dan niet te kopen.
Tip: al die onderwerpen leveren via Google soms heel wat meer ge-update informatie op dan in een boek dat hoe dan ook soms een beetje gedateerd kan zijn.
Waarmee ik helemaal geen afbreuk wil doen aan het fantastische werk van Martres. Dankzij hem zijn we toch wel echt "verslaafd" geraakt aan het Zuidwesten en hebben we al lang de geasfalteerde paden verlaten
.
Zo komen bvb ook de White Domes aan bod, maar daar waren wij vorig jaar al en dat hebben we ook uitvoerig beschreven in onze blog.
Zo was hij ook in de wolken met een luchtfoto, uit een vliegtuig, van The Wave. Maar wij hadden die al gemaakt, en van heel wat dichterbij én duidelijker, met onze drone in december 2013...
Misschien ben ik wat kort door de bocht gegaan, maar voor ons persoonlijk heeft die editie echt heel weinig toegevoegde waarde.
Wij hebben het vorige boek al n paar jaar en hebben er toen heel veel aan gehad. Ondertussen hebben we echter, dankzij het www, heel wat extra plekken ontdekt, waarvan sommige nu ook in de nieuwe uitgave staan.
Voor onze laatste januari reis bvb heb ik geen enkele keer meer in het boek gekeken. Het is ook heel wat praktischer om een road book te maken via copy/paste van een internet artikel, dan om een artikel uit het boek in te scannen en in het road book te plakken...
Blogs bvb kunnen soms ook heel informatief zijn en vermits Izegem de geboorteplaats is van mijn zoon, verschillen de smaken misschien ook niet zo veel

Maar, de nieuwe index staat volledig online, dus op die basis is het makkelijk beslissen om het boek al dan niet te kopen.
Tip: al die onderwerpen leveren via Google soms heel wat meer ge-update informatie op dan in een boek dat hoe dan ook soms een beetje gedateerd kan zijn.
Waarmee ik helemaal geen afbreuk wil doen aan het fantastische werk van Martres. Dankzij hem zijn we toch wel echt "verslaafd" geraakt aan het Zuidwesten en hebben we al lang de geasfalteerde paden verlaten

-
- Amerika-ontdekker
Voor ons is alles nieuw, aangezien we nog nooit in de US geweest zijnkalaman schreef:...

- Floydian
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Er staan ook heel veel locaties NIET in. Misschien zijn die met opzet buiten gelaten omdat deze diep in Navajo/Hopi gebied liggen?
Na al mijn jaren van fotograferen in het ZW heb ik al lang geleden geleerd dat deze boeken leuk zijn, maar er gaat niets boven de kennis van locals over locaties en tijden waar en wanneer men er moet staan in welke tijd van het jaar!
Maar voor iemand die net begint is ook deze uitgave een perfect begin.
Na al mijn jaren van fotograferen in het ZW heb ik al lang geleden geleerd dat deze boeken leuk zijn, maar er gaat niets boven de kennis van locals over locaties en tijden waar en wanneer men er moet staan in welke tijd van het jaar!
Maar voor iemand die net begint is ook deze uitgave een perfect begin.
http://www.flickr.com/photos/henk-meijer" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 3821 Weergaves
-
Laatste bericht door DavidC