Ingrid1958 schreef:Yep I know, ben er ook niet echt bang voor als je ziet wat er via airbnb aangeboden wordt, dat kan de Police echt niet aan
Zou het helpen als ik mijn politie badge laat zien of heb ik dan echt een probleem
ik zou zeggen, ze hoeven alleen maar al die adresjes af te gaan .....
Maar goed, of het wel of niet legaal zou moeten zijn is ook ter plekke een discussie. Een groter gevaar is dat het appartement helemaal niet blijkt te bestaan .....
Roomorama is ook een alternatief, ik heb het echter maar 1x gebruikt, maar is het eigenlijk precies zoals AirBnB. We zaten toen in een fijn appartement in de LES vlakbij de Williamsburgbridge.
Ik heb hier nog wat leuke ideeen opgedaan (o.a. een openluchtfilmfestival tijdens mijn dagen! tot nog toe ben ik die altijd mis gelopen, dus ik ben er helemaal blij mee ..... nou moet het wel warmer gaan worden dan ze tot nu toe voorspellen, anders zitten we daar straks in onze winterjassen!
Kijk, op trip ook zo'n vraag
(ik heb net een kaartje geboekt voor Sleep no More .... ben reuze benieuwd! Ik had hierover geaarzeld omdat ik meestal alleen reis, maar ik lees net in de reviews dat je toch beter het spel individueel kunt ondergaan ..... )
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.