Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel V

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
bastiaan76
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas deel V

Bericht door bastiaan76 »

Heb het voor de grap even bekeken en ze hebben toegang tot het volgende:

Openbaar profiel, Email, vriendschapsverzoeken (is uit te zetten), geboortedatum, vind ik leuks, vriendenlijst, vind ik leuks van je vrienden, berichten plaatsen (is uit te zetten) en ze kunnen je meldingen sturen.
Afbeelding
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Het lijkt er op dat ze nieuwe data voor kamers aan het ingeven zijn want alle comp room rewards staan op sold out. Enkel nog bonus comp nights te boeken op dit moment.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
bastiaan76
Amerikafan

georgesken schreef:Het lijkt er op dat ze nieuwe data voor kamers aan het ingeven zijn want alle comp room rewards staan op sold out. Enkel nog bonus comp nights te boeken op dit moment.
Ik hoop het voor de mensen die er op zitten te wachten maar het zou gek zijn dat ze daarvoor de reward op sold out moeten zetten want die data staan op een externe site in een pdf bestand. Ik ben eerder bang dat ze het aantal beschikbare rewards per dag aan het terugbrengen zijn.
Afbeelding
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

bastiaan76 schreef:
VinMor schreef:Klopt het dat je MyVegas mag spelen vanaf je 18de, en gebruik mag maken van de rewards op je 21ste? Dacht ergens dat ik dat gelezen had, vind t alleen niet terug momenteel!

Verder mag het facebook mailadres toch verschillen van het mailadres dat je gebruikt voor je MLife account? Zij kunnen je facebook mail adres toch niet zien, wegens privacy denk ik zo?
Spelen mag altijd maar de rewards kan je pas claimen vanaf 21. Die voorwaarde staat als je op next klikt bij de reward.

Je mailadres van je Mlife mag afwijken van die van je facebook. Maar ze kunnen wel je facebook mail zien door het spel te spelen geef je toestemming voor het bekijken van die en nog veel meer informatie. Dit is om te voorkomen dat je meerdere Facebook accounts aan 1 Mlife zou kunnen koppelen (maar vooral om data over je op te slaan tbv advertenties ed)

Mijn vriendin is momenteel nog 20 en zal in de week dat we in Las Vegas zitten 21 worden. Ik heb net al 1 reward uitgekozen.
Zullen ze hier heel moeilijk over doen?? Want ze gebruikt hem pas op het moment dat ze 21 is...
Anders ga ik hem even annuleren!
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
bastiaan76
Amerikafan

Als je de voorwaarde leest staat er 21 op het moment van redeemen en volgens mij is dat moment als je daar bent en dus als je incheckt. Als ze dan 21 is lijkt het me geen probleem maar als je het zeker wilt weten zou je even moeten bellen
Afbeelding
bastiaan76
Amerikafan

We zitten trouwens wel met een aardig clubje van het forum tegelijk in The Mirage van de punten xD
Afbeelding
VinMor
Amerikafan

Bericht door VinMor »

Wat ik eruit lees is dat ze inderdaad 21 moet zijn, en dit op het moment dat ze bij de balie staat moet kunnen bewijzen...
DebbieTimmermans
Amerikafan
Partner van: Wouter
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door DebbieTimmermans »

@ Bastiaan76: wanneer zitten jullie in Las Vegas? Jullie verblijven dan ook in The Mirage? Gaan jullie een blog bijhouden?
Kunnen mss een lijstje maken met wie allemaal op welke dagen en waar in Las Vegas verblijven, mss wel leuk
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Mirage is leuk en midden op de strip, ideale lokatie :thumbup:
bastiaan76
Amerikafan

Wij zijn er van 2 juni en vertrekken 5 juni weer. Alle 3 de nachten in Mirage met de lps :D
Ik zag dat VinMor ook rond die tijd in Mirage wil (als dat nog doorgaat ivm leeftijd van zn vriendin) en dacht dat ik nog iemand had gezien maar die vind ik even niet meer terug.
Afbeelding
DebbieTimmermans
Amerikafan
Partner van: Wouter
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door DebbieTimmermans »

ja wij zijn er ook van 31 mei tot 3 juni door de lp's. Wel leuk om te weten dat er nog medeforumleden in hetzelfde hotel zullen verblijven :clap:
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
VinMor
Amerikafan

Bericht door VinMor »

En ik ben dan weer 3 juni in Las Vegas, maar ik weet niet of ik naar Mirage ga of naar Luxor(en daarna naar TRUMP)
samantha1986
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door samantha1986 »

Hi hi :mrgreen:
Ik ben net begonnen met het spelen van Myvegas via mijn facebook na de tip van Paul :thumbup:
(ik probeer alleen kaartjes of korting te sparen voor cirque de soleil, wij gaan in juni)

Maar ik heb eigenlijk geen vrienden die dit spel spelen en ik vroeg me af of hier mensen zijn die "vriendjes" willen worden met mij LOL

Dit is mijn facebook link https://www.facebook.com/samantha.man.31

Groetjes!
Samantha
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, Samantha. Veel plezier met spelen!
-Jenn
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik ook. Ik zie wel dat je volgens mij een eigen facebookpagina gebruikt. Al is dat gebruik erg beperkt. Ik hoop dat je facebookvrienden zich niet gaan storen aan die MyVegas adds.
samantha1986
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door samantha1986 »

Hehehe ja had er niet over nagedacht om een andere fb account te maken :oops:
Maarja mijn vrienden zijn wel gewend aan mijn candy crush verzoeken enzo dus dit kan er ook wel bij :lol:

Bedankt allemaal voor het toevoegen!
Groetjes

Oja welke slot spelen jullie? Ik speel Exalibur en Mirage maar heb er niet veel geluk mee :cry:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

:offtopic: Vrouwen en hun candy crush..... :roll:
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Ik gebruik ook gewoon mijn eigen FB pagina en er is niemand die zich aan mijn berichtjes stoort. Die vallen ook helemaal niet op tussen de vele candy crush berichten van mijn vrienden! ;) Daarbij kan je voor een groot gedeelte zelf bepalen hoeveel je deelt en kan je de niet myvegas spelers uitvinken op het moment dat er zo'n pop up komt.

Ik speel voornamelijk China Mystery. Daar heb ik in Las Vegas zelf een leuke winst mee gemaakt, dus ga ik op internet er vrolijk mee verder! :D
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
twentefan
Amerika-ontdekker

Bericht door twentefan »

Ik speel voornamelijk betrock en kan daar nog even mee door:
Bijlagen
betrock.jpg
betrock.jpg (4.82 KiB) 1040 keer bekeken
http://floridarond2011.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denver2013.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://twentefan2015.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

PSVwally schreef:Ik ook. Ik zie wel dat je volgens mij een eigen facebookpagina gebruikt. Al is dat gebruik erg beperkt. Ik hoop dat je facebookvrienden zich niet gaan storen aan die MyVegas adds.
Ik speel ook gewoon met mijn eigen account en er is helemaal niemand van mijn vrienden die daar iets van merkt, je kunt het zo instellen dat er geen berichten op je account zichtbaar zijn.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer