martijn76 schreef:
Wat vonden jullie de leukste/beste/meest waardevolle award om voor te sparen? Waar hebben jullie het meeste van genoten en waarom?
Mijn favoriete rewards waren de 2 night stay Tower Suite in Mirage en 2 night stay Great Room Suite in Mandalay Bay. Beide rewards zitten er helaas al een tijdje niet meer in, maar wat waren ze mooi zeg!
De Great Room Suite in Mandalay Bay had een heerlijke jacuzzi in de badkamer, en de Tower Suite in Mirage was gewoon waanzinnig groot! Beide kamers erg comfortabel, luxe en een geweldig uitzicht. De prijs viel ook nog mee, amper 200.000 LP's voor 4 nachten in totaal, inclusief resort fees.
De Cirque DuSoleil shows zijn ook een favoriet bij mij. In 2013 had ik 2 premium tickets voor Zarkana en afgelopen januari had ik 2 premium tickets voor Ká. Bij Ka kreeg ik nog een upgrade naar rij C van section 102. Echt geweldig!!!
Afgelopen reis vond ik de Free Play de moeite waard om voor te spelen. Aangezien ik een volle week in Mandalay Bay verbleef kon ik de $50 Free Play redeemen, waarmee ik nog een leuke winst heb gemaakt! De andere rewards die ik erg leuk vond waren de musical ReAnimator in het Smith Center en het racen op de Speedway. Ook deze rewards zitten er niet meer in. Dit waren rewards die ik zelf niet zo snel zou doen, maar waar ik dankzij MyVegas toch van heb kunnen genieten!
Voor mijn komende reis naar het Diepe Zuiden hoop ik op een hotelovernachting in Biloxi, gecombineerd met een lekker etentje en een luierdagje met de pool cabana reward.