Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Verajay en Lena78: Las Vegas-Arizona-NM-Denver-Utah-LV
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Verajay: Las Vegas-Arizona-New Mexico-Denver-Utah-LV
Hoe is de rest van de route nu, waar wil je dan na Monument Valley naar toe?
En 1,5 dag Canyonlands, is dat niet veel?
Marianne
En 1,5 dag Canyonlands, is dat niet veel?
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15

Please zet je route-idee hier nog eens.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik snap volledig dat je niet meer kan volgen, ik ook niet meer echt.
Ik had al een hele route in mijn gedachte terwijl mijn reisgenoot nog aan het brainstormen was, vandaar dat het
zo'n rommeltje geworden is. Ik ga het nog eens netjes uitschrijven. Al erg bedankt voor jullie gedachten.
Ik had al een hele route in mijn gedachte terwijl mijn reisgenoot nog aan het brainstormen was, vandaar dat het
zo'n rommeltje geworden is. Ik ga het nog eens netjes uitschrijven. Al erg bedankt voor jullie gedachten.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
DOH!!Old Faithful schreef:Als ik me niet vergis is het Ut-128.Inderdaad een heel mooie weg.

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben het ook helemaal kwijt nu haha.verajay schreef:De route is weer veranderd
Als je niet van plan bent om een jeep te huren, of te gaan raften of iets dergelijks dan heb je in principe aan een halve dag Canyonlands Island in the sky wel genoeg. In combinatie met Dead Horse SP een paar uur meer. Als je de Needles section ook wilt doen ben je langer bezig, maar dan ben je eigenlijk al een stuk op weg naar Monument Valley.Nu gaan we van Canyonlands naar Capitol Reef.
Mijn bedoeling was een dikke anderhalve dag voor Canyonlands en dan op
weg naar Capitol Reef.
Als ik het goed begrijp is het plan dus om na die 1.5e dag door te rijden naar Capitol Reef en daar te overnachten. Dan de ochtend aan CR te besteden en dan naar Monument Valley te rijden?Ik ga proberen te overnachten voor Capitol Reef,
zodat we de voormiddag voor Capitol Reef hebben en dan doortrekken naar
Monument Valley dat we dan s'anderendaags kunnen doen. (Overnachten in
Mexican Hat) Weten jullie wat we kunnen zien tussen Capitol Reef en
Monument Valley? Of is dat niet genoeg, en moet ik er Monument Valley die
dag nog bijnemen?
Eerst even de vraag of jullie ook Arches nog wel aandoen?
Van Moab naar Capitol Reef is zo'n 2.5u rijden. Je zou onderweg Goblin valley SP kunnen aandoen, maar als je dat overslaat is het dus niet zo heel ver rijden. Een ochtend in CR is erg weinig. Van CR naar MV is zonder stops een uur of 4 rijden. Reken er ongeveer een uur bij voor wat stops onderweg. Monument Valley heb je in principe geen hele dag voor nodig. Afhankelijk of je er een tour gaat maken met de indianen of zelf bv de MV drive rijden gaat heb je er aan een uur of 3 plus zonsondergang en de volgende ochtend zonsopkomst wel genoeg. Dus een volle dag erbij nemen is imo niet nodig.
Maar ook ik ben nu heel benieuwd wat jullie route is

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vanaf RMNP zou je het zo kunnen doen:
14 Denver - Estes Park
15 Estes Park
16 Estes Park - Grand Lake/Granby
17 Grand Lake/Granby - Moab
18 Moab (Arches)
19 Moab (Canyonlands, DHP SP)
20 Moab - Monument Valley
21 Monument Valley - Capitol Reef (misschien nog naar Goblin Valley)
22 Capitol Reef - Bryce (via Ut12)
23 Bryce - Zion
24 Zion
25 Zion - Las Vegas
Je kunt ook vanaf Moab eerst naar Capitol Reef, maar dan mis je de UT12. Je kunt dan wel Page nog meenemen:
14 Denver - Estes Park
15 Estes Park
18 Moab (Arches)
20 Moab - Capitol Reef
21 Capitol Reef - Monument Valley
22 Monument Valley - Bryce (via Page: Antelope Canyon)
23 Bryce - Zion
24 Zion
25 Zion - Las Vegas
In beide gevallen rij je de mooie 95. Zie daarvoor ons 2013-verslag. Wij reden toen vanaf Monticello, maar dat is qua afstand vergelijkbaar.
In de eerste route heb je meer tijd om bijvoorbeeld ook langs Gooseneck SP etc te rijden.
Marianne
14 Denver - Estes Park
15 Estes Park
18 Moab (Arches)
20 Moab - Monument Valley
21 Monument Valley - Capitol Reef (misschien nog naar Goblin Valley)
22 Capitol Reef - Bryce (via Ut12)
23 Bryce - Zion
24 Zion
25 Zion - Las Vegas
Je kunt ook vanaf Moab eerst naar Capitol Reef, maar dan mis je de UT12. Je kunt dan wel Page nog meenemen:
14 Denver - Estes Park
15 Estes Park
18 Moab (Arches)
20 Moab - Capitol Reef
21 Capitol Reef - Monument Valley
22 Monument Valley - Bryce (via Page: Antelope Canyon)
23 Bryce - Zion
24 Zion
25 Zion - Las Vegas
In beide gevallen rij je de mooie 95. Zie daarvoor ons 2013-verslag. Wij reden toen vanaf Monticello, maar dat is qua afstand vergelijkbaar.
In de eerste route heb je meer tijd om bijvoorbeeld ook langs Gooseneck SP etc te rijden.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je hele uitgebreide uitleg PSVWally.
Misschien dat ik wat minder tijd aan Canyonlands moet besteden. Ik heb het al eens gezien, vind het zo mooi dat
ik het nog eens wil zien. Ik ben ook het type dat een half uur op de bank durft blijven zitten en naar de canyon staren.
Heb mijn hart verloren aan die rotsen.
Ik ga proberen mijn route als prentje te uploaden, moet nog uitzoeken hoe dat werkt.
Misschien dat ik wat minder tijd aan Canyonlands moet besteden. Ik heb het al eens gezien, vind het zo mooi dat
ik het nog eens wil zien. Ik ben ook het type dat een half uur op de bank durft blijven zitten en naar de canyon staren.
Heb mijn hart verloren aan die rotsen.
Ik ga proberen mijn route als prentje te uploaden, moet nog uitzoeken hoe dat werkt.
Laatst gewijzigd door verajay op 24 mar 2015, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt Marianne.
Las Vegas is er nu afgevallen. Ik vind dat niet erg. Sommigen zijn er helemaal weg van,
mij zegt het eigenlijk niets. Het gekke is dat ik wel van pretparken houd.
Ga ook liever naar LA dan naar Las Vegas.
Eigenlijk zie ik nog het liefste Santa Barbara. Om de één of andere reden vind ik de
kleinere plaatsjes (Santa Barbara, Monterey), leuker dan de grote steden (tot nu toe).
In Sedona storen de toeristische winkels mij helemaal niet, ik vind er ook leuke spullen,
en de omgeving is er gewoon prachtig.
Trouwens, nog iets aan te bevelen voor Phoenix?
Ik weet het, ik weet het, er is al heel veel veranderd eh.
Bedankt.
Las Vegas is er nu afgevallen. Ik vind dat niet erg. Sommigen zijn er helemaal weg van,
mij zegt het eigenlijk niets. Het gekke is dat ik wel van pretparken houd.
Ga ook liever naar LA dan naar Las Vegas.
Eigenlijk zie ik nog het liefste Santa Barbara. Om de één of andere reden vind ik de
kleinere plaatsjes (Santa Barbara, Monterey), leuker dan de grote steden (tot nu toe).
In Sedona storen de toeristische winkels mij helemaal niet, ik vind er ook leuke spullen,
en de omgeving is er gewoon prachtig.
Trouwens, nog iets aan te bevelen voor Phoenix?
Ik weet het, ik weet het, er is al heel veel veranderd eh.
Bedankt.
Laatst gewijzigd door verajay op 24 mar 2015, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
Nog een vraag.
Klopt het dat als je een boottocht wil maken in Page op Lake Powell naar Natural Bridges dat je je persoonlijk moet
aanmelden de dag ervoor? Mijn reisgenoot dacht dat ze dat ergens hard gelezen.
Klopt het dat als je een boottocht wil maken in Page op Lake Powell naar Natural Bridges dat je je persoonlijk moet
aanmelden de dag ervoor? Mijn reisgenoot dacht dat ze dat ergens hard gelezen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zou toch makkelijker zijn als je het hier gewoon uit zou schrijven. Maargoed.
Ik vind Canyonlands ook het mooiste park van het zuidwesten. Maar dan nog zou ik alleen een 2e dag daar nemen als je bv een jeep huurt en de Shafer trail gaat rijden. Ik zou één van die volle dagen daar elders inplannen. Of tussen RMNP en Moab. Want dat is echt een flinke rit waartussen nog genoeg te zien is. Of een extra overnachting bij Monument Valley nemen om een dag lang boven MV rond te rijden bij valley of the gods, Moki Dugway , Muley Point, Natural Bridges SP en goosenecks SP. Dat is ook echt een prachtig gebied om gewoon eens 5 min van de weg af te lopen en tussen de rode rotsen te gaan zitten. Of een extra dag bij LA langs de kust als die stad je zo trekt.
Ik snap jullie dag 18 niet echt. Je gaat naar Capitol Reef, maar je schrijft ook grand Staircase National Bridges? Het is grand staircase escalante national monument en natural bridges national monument. Natural Bridges kom je langs als je van Capitol Reef naar Monument Valley gaat. Zit je niet in de war met de boottocht naar Rainbow Bridge vanaf Page?
Ik zou overigens van Joshua Tree naar Anaheim rijden en de dag erna Disney doen. Dan de 2 dagen daarna elders in LA overnachten. Nu moet je eigenlijk (afhankelijk van hoe laat je vlucht vertrekt) op 3 plekken in LA overnachten, want het is niet handig om Disney vanuit Santa Monica of Hollywood te doen.
Ik vind Canyonlands ook het mooiste park van het zuidwesten. Maar dan nog zou ik alleen een 2e dag daar nemen als je bv een jeep huurt en de Shafer trail gaat rijden. Ik zou één van die volle dagen daar elders inplannen. Of tussen RMNP en Moab. Want dat is echt een flinke rit waartussen nog genoeg te zien is. Of een extra overnachting bij Monument Valley nemen om een dag lang boven MV rond te rijden bij valley of the gods, Moki Dugway , Muley Point, Natural Bridges SP en goosenecks SP. Dat is ook echt een prachtig gebied om gewoon eens 5 min van de weg af te lopen en tussen de rode rotsen te gaan zitten. Of een extra dag bij LA langs de kust als die stad je zo trekt.
Ik snap jullie dag 18 niet echt. Je gaat naar Capitol Reef, maar je schrijft ook grand Staircase National Bridges? Het is grand staircase escalante national monument en natural bridges national monument. Natural Bridges kom je langs als je van Capitol Reef naar Monument Valley gaat. Zit je niet in de war met de boottocht naar Rainbow Bridge vanaf Page?
Ik zou overigens van Joshua Tree naar Anaheim rijden en de dag erna Disney doen. Dan de 2 dagen daarna elders in LA overnachten. Nu moet je eigenlijk (afhankelijk van hoe laat je vlucht vertrekt) op 3 plekken in LA overnachten, want het is niet handig om Disney vanuit Santa Monica of Hollywood te doen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zet je route eens in een van/naar schema neer. Een plaatje is niet zo handig, zeker niet als je er op wilt reageren en het nog even wilt teruglezen. En liggen begin- en eindpunt nu vast?
Het is wat onhandig dat je zelf begint over Las Vegas als begin- en eindpunt en vervolgens aangeeft dat je niet naar Las vegas wilt. Eerst nog maar eens goed nadenken wat je wilt.
Ik neem aan dat je niet Natural Bridges maar Rainbow bridge bedoelt? Je kunt het met google zo te vinden: http://www.lakepowell.com/play/boat-tou ... idge-.aspx .
Marianne
Het is wat onhandig dat je zelf begint over Las Vegas als begin- en eindpunt en vervolgens aangeeft dat je niet naar Las vegas wilt. Eerst nog maar eens goed nadenken wat je wilt.

Ik neem aan dat je niet Natural Bridges maar Rainbow bridge bedoelt? Je kunt het met google zo te vinden: http://www.lakepowell.com/play/boat-tou ... idge-.aspx .
Marianne
ik kan je in Santa Fe in ieder geval het Motel 6 aan Cerillos Road 646 van harte aanraden (let op, er zijn er drie aan die straat!). Deze ligt op loopafstand van het historische downtown en is een heel stuk goedkoper dan de meeste omliggende hotels. Je kunt van daaruit ook gemakkelijk te voet naar de hippe restaurantjes & barretjes bij de railyard. Voor overdag is Bandelier National Monument de moeite waard, naast de dingen die je zelf al hebt opgenoemd.
-
- Amerika-ontdekker
Al heel erg bedankt voor jullie commentaar, daar heb ik iets aan.
Misschien inderdaad extra tijd nemen in MV.
Ik vergis me inderdaad met Rainbow Bridge.
Ik schrijf het nog eens uit. (Reden waarom ik er een prentje van gemaakt had is omdat als ik het overkopieer
van mijn spreadsheet naar het forum het geen tabelletje meer is, mijn spaties en tabs kwijt weg). Maar ik
maak het duidelijker.
Las Vegas is helemaal uit het schema verdwenen. Mijn reisgenoot is een paar keer
van gedachte veranderd, maar nu zouden we er bijna uit moeten zijn. Ik durf het bijna niet meer zeggen,
maar Page is ondetussen ook weggevallen. Het is een beetje geven en nemen.

Misschien inderdaad extra tijd nemen in MV.
Ik vergis me inderdaad met Rainbow Bridge.
Ik schrijf het nog eens uit. (Reden waarom ik er een prentje van gemaakt had is omdat als ik het overkopieer
van mijn spreadsheet naar het forum het geen tabelletje meer is, mijn spaties en tabs kwijt weg). Maar ik
maak het duidelijker.
Las Vegas is helemaal uit het schema verdwenen. Mijn reisgenoot is een paar keer
van gedachte veranderd, maar nu zouden we er bijna uit moeten zijn. Ik durf het bijna niet meer zeggen,
maar Page is ondetussen ook weggevallen. Het is een beetje geven en nemen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je niet te veel kolommen kopieert is het nog goed leesbaar. Ik maak in excel altijd een kolom met de dag/datum, een "van" en een "naar" kolom. En een kolom met een scheidingsteken ("-").
Waarom zou je meer tijd voor MV uit willen trekken? Wat wil je daar doen?
Marianne
Waarom zou je meer tijd voor MV uit willen trekken? Wat wil je daar doen?
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als Page ook is weggevallen is dus ook de Rainbow bridge weg neem ik aan? Ik zou echt eerst eens even proberen je route zo goed en kwaad als het kan te finaliseren want het wordt allemaal niet echt duidelijker zo 

-
- Amerika-ontdekker
We zijn ermee bezig PSVWally. De dag zoals je voorstelt bij Monument Valley spreekt mij erg aan.
Reis Lena78: Albuquerque - Denver zoveel...
Hallo,
Wij hebben de volgende vraag;
We gaan in juli een stuk in onze route van Albuquerque naar Denver.
Rondom Santa Fe is er erg veel te zien.
Dit stuk zouden we graag in 3 dage doen. Wie heeft er tips over voor een mooie en voordelige route.
Wat ik nu heb is dit;
Van Albuquerque naar Santa Fe via Turquoise Trail (scenic hihg way 14) voordat we Santa Fe aandoen eerst naar Kasha Katuwe Tent Rocks, dan naar Santa Fe, half dagje daar en daar ook overnachten.
De tweede dag dacht ik zelf aan; vanaf Santa Fe naar Alamosa. Wat is er op deze weg te doen? Of raden jullie aan om niet naar Alamosa te gaan, dit is onze keuze vanwege de volgende dag Great Sand Dunes.
Dag 3; Van Alamosa naar GReat Sand Dunes, naar Garden of the Gods en dan naar Denver.
Wie heeft er tips.
We willen in ieder geval een halve dag in Santa Fe voor het stadje zelf en zeker naar Kasha Katuwe TR, ook Great Sand Dunes en Garden of the Gods lijkt mij super mooi.
Hoeveel tijd heb je in deze laatste twee nodig?
In GSD zijn denk ik geen wandelingen mogelijk zonder dat je door mul zand moet lopen en dat zit er voor ons niet in. En in GotG kun je dat rijdend bekijken?
Dank alvast.
Wij hebben de volgende vraag;
We gaan in juli een stuk in onze route van Albuquerque naar Denver.
Rondom Santa Fe is er erg veel te zien.
Dit stuk zouden we graag in 3 dage doen. Wie heeft er tips over voor een mooie en voordelige route.
Wat ik nu heb is dit;
Van Albuquerque naar Santa Fe via Turquoise Trail (scenic hihg way 14) voordat we Santa Fe aandoen eerst naar Kasha Katuwe Tent Rocks, dan naar Santa Fe, half dagje daar en daar ook overnachten.
De tweede dag dacht ik zelf aan; vanaf Santa Fe naar Alamosa. Wat is er op deze weg te doen? Of raden jullie aan om niet naar Alamosa te gaan, dit is onze keuze vanwege de volgende dag Great Sand Dunes.
Dag 3; Van Alamosa naar GReat Sand Dunes, naar Garden of the Gods en dan naar Denver.
Wie heeft er tips.
We willen in ieder geval een halve dag in Santa Fe voor het stadje zelf en zeker naar Kasha Katuwe TR, ook Great Sand Dunes en Garden of the Gods lijkt mij super mooi.
Hoeveel tijd heb je in deze laatste twee nodig?
In GSD zijn denk ik geen wandelingen mogelijk zonder dat je door mul zand moet lopen en dat zit er voor ons niet in. En in GotG kun je dat rijdend bekijken?
Dank alvast.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Albuquerque - Denver zoveel...
Garden of the Gods is goed vanuit de auto te doen. Zie daarvoor en voor Great Sand Dunes ons 2013-verslag.
Marianne
Marianne
Hallo
Ik ben Verajays reisgenoot had zelf ook al topic geopend maar laten we hier verder gaan.
Ik zal de route uitschrijven en mijn vragen erbij zetten.
zon 12/7: dag 1 Ams-Phoenix
13/7: dag 2 aankomst Phoenix
14/7: dag 3 Dag in Phoenix
15/7: dag 4 Phoenix - Sedona en omgeving - Winslow
Mijn vraag: Is het de moeite om van van Phoenix naar Sedona te rijden over de I17 Sedona te bekijken en omgeving, of zouden jullie over de 87 gaan Sedona laten vallen en op die manier naar Winslow?
We zouden ook nog van Phoenix naar Gallup kunnen rijden en onderweg al Petrified forrest doen en de omgeving ervoor?
16/7: dag 5 Winslow - Petrified Forrest - El Mapais - Albuquerque
Mijn vraag: Dit is een lange dag rijden 5 uur en een kwartier. Dit zou wmb kunnen. Maar het ligt eraan of Petrified forest en El Malpais veel tijd in beslag nemen.
Is dit vanuit de auto er meer doorheen rijden? Echt wandelingen willen we niet doen iig.
17/7: dag 6 Albuquerque
18/7: dag 7 Vanaf Albuquerque via Turquoise trail hihgway 14 omhoog naar Kasha Katuwe Tent Rocks, terug naar Santa Fe, halve dag Santa Fe en daar overnachten.
19/7: dag 8 Santa Fee - ......... -Alamosa (hier loop ik ook beetje vat, heb een topic hierover gemaakt, er is veel rondom Santa Fee maar is er ook iets op de weg van Santa Fe naar boven, of is Great Sand Dunes dan pas weer het eerste wat je tegenkomt?)
20/7: dag 9 Alamosa - Great Sand Dunes - Garden of the Gods - Denver
21/7: dag 10 dag in Denver
22/7: dag 11 Denver - Estes RMNP
23/7: dag 12 RMNP
24/7: dag 13 RMNP
25/7: dag 14 RMNP dag rijden naar Moab wel via 128, verder geen bezienswaardigheden.
26/7: dag 15 Moab - Arches
27/7: dag 16 Moab Canyonlands
28/7: dag 17 Moab Capitol Reef
29/7: dag 18 van Capitol Reefs naar MV en overnachten in Bluff of Mexican Hat.
Vraag kun je als je er een dag voor uittrekt nog iets bekijken onderweg van Capitiol Reefs naar MV? Is Naturel Bridges SP bijvoorbeeld te doen of kost dat teveel tijd?
30/7: dag 19 MV - MV tour - doorrijden naar Williams.
Vraag: wat raden jullie aan georganiseerde jeep tocht of zelf rond rijden? Mij spreekt het laatste meer aan maar is dat te doen?
31/7: dag 20 Grand Canyon
1/8: dag 21 Grand Canyon - einde van de middag/avond wegrijden naar Kingman daar overnachten
2/8: dag 22 van Kingman naar Joshua Tree en daarna doorrijden naar LA, Anaheim.
3/8: dag 23 Disney
4/8: dag 24 Hollywood Studio's LA
5/8: dag 25 LA
vrij 6/8: dag 26 LA-Ams
7/8: dag 27 thuis
Roept u maar, alvast dank voor het meelezen en meedenken.
Ik ben Verajays reisgenoot had zelf ook al topic geopend maar laten we hier verder gaan.
Ik zal de route uitschrijven en mijn vragen erbij zetten.
zon 12/7: dag 1 Ams-Phoenix
13/7: dag 2 aankomst Phoenix
14/7: dag 3 Dag in Phoenix
15/7: dag 4 Phoenix - Sedona en omgeving - Winslow
Mijn vraag: Is het de moeite om van van Phoenix naar Sedona te rijden over de I17 Sedona te bekijken en omgeving, of zouden jullie over de 87 gaan Sedona laten vallen en op die manier naar Winslow?
We zouden ook nog van Phoenix naar Gallup kunnen rijden en onderweg al Petrified forrest doen en de omgeving ervoor?
16/7: dag 5 Winslow - Petrified Forrest - El Mapais - Albuquerque
Mijn vraag: Dit is een lange dag rijden 5 uur en een kwartier. Dit zou wmb kunnen. Maar het ligt eraan of Petrified forest en El Malpais veel tijd in beslag nemen.
Is dit vanuit de auto er meer doorheen rijden? Echt wandelingen willen we niet doen iig.
17/7: dag 6 Albuquerque
18/7: dag 7 Vanaf Albuquerque via Turquoise trail hihgway 14 omhoog naar Kasha Katuwe Tent Rocks, terug naar Santa Fe, halve dag Santa Fe en daar overnachten.
19/7: dag 8 Santa Fee - ......... -Alamosa (hier loop ik ook beetje vat, heb een topic hierover gemaakt, er is veel rondom Santa Fee maar is er ook iets op de weg van Santa Fe naar boven, of is Great Sand Dunes dan pas weer het eerste wat je tegenkomt?)
20/7: dag 9 Alamosa - Great Sand Dunes - Garden of the Gods - Denver
21/7: dag 10 dag in Denver
22/7: dag 11 Denver - Estes RMNP
23/7: dag 12 RMNP
24/7: dag 13 RMNP
25/7: dag 14 RMNP dag rijden naar Moab wel via 128, verder geen bezienswaardigheden.
26/7: dag 15 Moab - Arches
27/7: dag 16 Moab Canyonlands
28/7: dag 17 Moab Capitol Reef
29/7: dag 18 van Capitol Reefs naar MV en overnachten in Bluff of Mexican Hat.
Vraag kun je als je er een dag voor uittrekt nog iets bekijken onderweg van Capitiol Reefs naar MV? Is Naturel Bridges SP bijvoorbeeld te doen of kost dat teveel tijd?
30/7: dag 19 MV - MV tour - doorrijden naar Williams.
Vraag: wat raden jullie aan georganiseerde jeep tocht of zelf rond rijden? Mij spreekt het laatste meer aan maar is dat te doen?
31/7: dag 20 Grand Canyon
1/8: dag 21 Grand Canyon - einde van de middag/avond wegrijden naar Kingman daar overnachten
2/8: dag 22 van Kingman naar Joshua Tree en daarna doorrijden naar LA, Anaheim.
3/8: dag 23 Disney
4/8: dag 24 Hollywood Studio's LA
5/8: dag 25 LA
vrij 6/8: dag 26 LA-Ams
7/8: dag 27 thuis
Roept u maar, alvast dank voor het meelezen en meedenken.
Laatst gewijzigd door Lena78 op 25 mar 2015, 16:46, 5 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 3731 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 62 Reacties