Mbt. afbetalen in Ned. kan ik je net helpen.
Mb. bankrek in Ned. Ja je kunt een rek. aanhouden. Je geeft de bank gewoon je adres in de US.
Echter het is kostbaar ! Want je bestaat al snel rond de E. 5 per maand voor kosten van een 'buitenland' rek.
Je moet nl. betalen voor de rek. en voor het hebben van een internat. bankpas. In de praktijk heb je snel weinig aan die pa want ik ben nog geen bank tegengekomen die het lukte en de pas en de pincode op de juiste wijze te sturen. (Meestal had ik een pas maar geen pincode.
Misschien hebben andere deelnemrs andere ervaringen.
Je kunt ook de rek. aanhouden, op je vaders adres zetten en je vader machtigen erop. Dan kost de rek niets.
Dan kan hij denk ik betalingen voor je doen.
Je schrijft je uit voor je weggaat. Je doet dat in de gem. waar je woont. Je hoeft bij mijn weten niet een US adres op te geven.
Je gegevens gaan naar de gem. Den Haag. Die houdt het bestand bij van vertrokkenen. In voorkomende gevallen kan je bewijs worden gevraagd dat je inderdaad uitgeschreven bent uit Ned. Daarvoor moet je dan de ambtenaar in Den Haag bellen die het 'bestand van vertrokken mensen' beheert.
Om post naar je vader te laten gaan met je het betrokken bedrijf, de betrokken instantie, of de betrokken persoon, een adreswijziging sturen.
LET GOED OP mbt. opsturen an I-129F petitie. Het maakt niet uit waar de USCIS of NVC facility staat die verwerkt.
Opsturen van petities gaat naar zg. Lock Boxes.
http://www.uscis.gov/i-129f" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet wat je bedoelt met de naamswijziging van je verloofde. Maar als hij nu een naam heeft die anders is dan de naam op zijn birth certificate aangeeft, moet hij bewijzen meesturen mbt. de naamswijziging. Bv. (een kopie van) de court-order waarmee de wijziging van kracht werd.