Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel V

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: MyVegas deel V

Bericht door VinMor »

Vinden jullie het de moeite om 3x breakfast buffet te nemen bij Red Rock? Je moet je daarvoor registreren zie ik, kan je hier naartoe rijden om gelijk aan te schuiven of moet je verder nog wat doen?
Ik heb muntjes over, en hou wel van s'morgens vroeg beetje rond te rijden.
Voor de prijs hoef ik het niet te doen, want 't kost volgens mij een $10 per persoon, maar uiteindelijk heb ik de muntjes, dus kan ik ze beter opmaken :)
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Twee vraagjes:

1) Als je op vier accounts (met 4 personen) vier tickets voor een show boekt, kun je dan bij de reserveringen aangeven dat je graag vier stoelen naast elkaar wil? Iemand dit eerder geprobeerd? Een beetje zonde van het aantal redemptions, maar verder?

2) Als persoon 1 een MGM overnachting reserveert en persoon 2 een buffet (for 2) reserveert, moet persoon 2 dan ook bij het inchecken zijn of haar naam laten noteren? Of is het genoeg om een kamerpasje te laten zien?
Sansun
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Sansun »

Ik heb dezelfde vraag als Semjes.

Op mijn account heb ik twee overnachtingen in een MGM hotel.

Op het account van mijn vriend wil ik graag nog 3 buffetten nemen, echter zijn dit buffetten waarbij er ook een overnachting in een MGM moet zijn. Hij overnacht natuurlijk ook, maar die overnachting staat niet op zijn naam. Is dit een probleem? Zo ja, hoe kan ik dit oplossen?

Natuurlijk neem ik ook nóg een buffet op mijn account.

Ps. op beide account gaat het de laatste tijd bar slecht. Meer mensen die dit herkennen?
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Volgens mij maakt het niet uit dat het buffet op de andere naam staat. Ik neem aan dat jij op dezelfde kamer slaapt. En volgens mij checken ze beide namen in als je daadwerkelijk incheckt in het hotel.

En je gaat toch ook samen naar het buffet. Ik heb er geen problemen mee gehad. Ze wilde alleen het kamer pasje zien. Volgens mij niet eens door de computer gehaald.

Ehm, ja, hier is het ook al een hele tijd erg mager met spelen. Zeker mijn trouwe bedrock laat me in de steek. Het is nu als je een keer free spins gehad hebt is het daarna gewoon afgelopen. Ook al wissel je van spel. Maar ja, tis gratis dus we spelen gewoon door. En heb nu al zoveel punten dat ik het toch nooit meer op krijg. :)
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

en weer een nieuwe beperking erbij:

Effective April 1st, all comp room rewards from all MGM properties will be limited to one redemption per trip. This change was necessary to ensure an appropriate balance of value between our players and our partners. Rewards offered through myVEGAS are provided by our rewards partners who may at their discretion attach certain restrictions based on their business needs.

For players who purchased a comp room reward from MGM prior to the change of terms: you will be allowed to redeem under the previous terms on the reward. Just read your confirmation email for the exact terms and conditions of your reward.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik zit te wachten voor data juli en wil graag 2 nachten op de strip in hetzelfde hotel. :(
Laatst gewijzigd door ina op 31 mar 2015, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik heb net 2 nachten Mirage met mijn punten gekocht, helaas zag ik nu in mijn mail staan dat dit geldt voor bookings window tot 30 juni, wij hebben de kamers in juli nodig, als het nieuwe bookingswindow met nieuwe data er is zal ik het alsnog proberen te redeemen maar ben bang dat het niet lukt, er is het laatste jaar wel veel verandert vergeleken met 2 jaar terug, ik schrok ook van de resort fee, inmiddels al $ 32,50 :shock:
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Er staat ook bij die rewards een pdf sheet met data. En de laatste keer dat ik keek (gisteren) stond de data er tot eind juni. Ik heb de vraag al eens eerder gesteld, maar schijnbaar weet niemand wanneer rewards voor juli beschikbaar komen.
Afbeelding
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

lyan schreef:en weer een nieuwe beperking erbij
1 april grap?? :lol: Kan het verder nergens vinden namelijk.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Haha, laten we het hopen maar denk dat Lyan het van een betrouwbare bron heeft, of de grap is van Lyan zelf :lol:
Ik ga er vanuit dat ik mijn puntjes wel terug krijg :wink:
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Ik denk toch dat 'ie nep is, vooral door wat taalnuances (bijv. "from all MGM" vs "of all MGM", "terms on the award" vs "terms of the award"). Ik hoop het maar tenminste :D
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

http://support.myvegas.com/hc/en-us/art ... ward-Terms" onclick="window.open(this.href);return false;
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Ahh, echt! Ik kwam het nu net ook tegen. En qua taalfouten zegt het blijkbaar ook niets want ik zie in andere berichtgeving van MyVegas ook al fouten staan :(
Dat is jammer. Je mag niet echt klagen over een gratis spel natuurlijk, maar dit maakt het toch wel een stuk minder leuk!
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

ina schreef:Ik heb net 2 nachten Mirage met mijn punten gekocht, helaas zag ik nu in mijn mail staan dat dit geldt voor bookings window tot 30 juni, wij hebben de kamers in juli nodig, als het nieuwe bookingswindow met nieuwe data er is zal ik het alsnog proberen te redeemen maar ben bang dat het niet lukt, er is het laatste jaar wel veel verandert vergeleken met 2 jaar terug, ik schrok ook van de resort fee, inmiddels al $ 32,50 :shock:
Ik betaal met alle liefde een resort fee van 32,50 dollar per nacht voor een kamer op de Strip in een top hotel die verder gratis is.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

martijn76 schreef:Ik betaal met alle liefde een resort fee van 32,50 dollar per nacht voor een kamer op de Strip in een top hotel die verder gratis is.
Ik ook!, het gaat mij er om wanneer je de kamer zelf moet boeken, dan komt dat er nog bij, een paar jaar terug boekte je een kamer voor het bedrag wat nu alleen resort fee is.
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: MyVegas deel

Bericht door georgesken »

Verandert er eigenlijk veel? Zoals ik het lees kan je van elke comp reward er maar 1 per trip gebruiken. Dus dat zijn er nog steeds 4 ( midweek, midweek bonus, weekend, weekend bonus). Het enige wat verandert denk ik is dat je niet meer verschillende bonus comp nachten na mekaar kan nemen op eenzelfde account...
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Je mag maar 1 room reward per trip, dus het is of een weekend of een midweek of een bonusdag, dus niet meer van alles 1.
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Da hangt er vanaf hoe je het leest. All comp rewards are limited to one per trip kan je op 2 manieren interpreteren. 1 reward in totaal of 1 reward van elk per trip. Ik vind het niet duidelijk
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Er staat ook nog:

Special Rate and Percentage Off Room Rewards can still be combined with our room comp rewards for multi-night stays

Dus volgens mij mag je dan gewoon nog steeds een bonus reward en een room comp reward combineren... :thumbup:
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Als je nog maar 1 per trip mag gebruiken, dan zou die bonus comp onbruikbaar worden toch, of begrijp ik het systeem dan nog niet?
Terug in Texas!
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer