Ik heb muntjes over, en hou wel van s'morgens vroeg beetje rond te rijden.
Voor de prijs hoef ik het niet te doen, want 't kost volgens mij een $10 per persoon, maar uiteindelijk heb ik de muntjes, dus kan ik ze beter opmaken

1 april grap??lyan schreef:en weer een nieuwe beperking erbij
Ik betaal met alle liefde een resort fee van 32,50 dollar per nacht voor een kamer op de Strip in een top hotel die verder gratis is.ina schreef:Ik heb net 2 nachten Mirage met mijn punten gekocht, helaas zag ik nu in mijn mail staan dat dit geldt voor bookings window tot 30 juni, wij hebben de kamers in juli nodig, als het nieuwe bookingswindow met nieuwe data er is zal ik het alsnog proberen te redeemen maar ben bang dat het niet lukt, er is het laatste jaar wel veel verandert vergeleken met 2 jaar terug, ik schrok ook van de resort fee, inmiddels al $ 32,50
Ik ook!, het gaat mij er om wanneer je de kamer zelf moet boeken, dan komt dat er nog bij, een paar jaar terug boekte je een kamer voor het bedrag wat nu alleen resort fee is.martijn76 schreef:Ik betaal met alle liefde een resort fee van 32,50 dollar per nacht voor een kamer op de Strip in een top hotel die verder gratis is.