Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Koen1976: Camper zuidwest Amerika
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Koen1976: Camper zuidwest Amerika
Ik zou in plaats van 2 nachten Bryce een nacht Capitol Reef toevoegen, dan heb je die route wat beter verdeeld, en blijft er toch voldoende tijd over voor Bryce.
Waarom een volle dag Monument Valley? Die tweede nacht kun je beter naar Page gaan, dan kun je Antelope Canyon bezoeken. Of rij je op dag 18 naar de grand Canyon?
Het is wat onduidelijk nu wat de reisdagen zijn. Heb je nu twee volle dagen Grand Canyon? Daar zou ik dan een nacht minder doen, tenzij je er speciale plannen hebt.
Een mogelijkheid voor het laatste stuk:
dag 21 zaterdag 15/aug Grand canyon - Barstow
dag 22 zondag 16/aug Barstow - Sequoia (bijvoorbeeld Lodgepole)
dag 23 maandag 17/aug Sequioa
dag 24 dinsdag 18/aug Sequoia - Kings canyon (Cedar grove of Grant Grove)
dag 25 woensdag 19/aug Kings Canyon - kust (Cambria/Big Sur)
dag 26 donderdag 20/aug kust - SF
dag 27 vrijdag 21/aug SANFR
dag 28 zaterdag 22/aug BRUSSEL
Als je de 20e al vroeg in SF moet zijn voor het inleveren van de camper gaat dit niet lukken. Dan zou ik de kust overslaan. Of je moet een nacht minder Sequoia doen.
Je hebt in Yosemite weinig tijd, dus wat meer tijd voor Sequoia zou wel mooi zijn.
Marianne
Waarom een volle dag Monument Valley? Die tweede nacht kun je beter naar Page gaan, dan kun je Antelope Canyon bezoeken. Of rij je op dag 18 naar de grand Canyon?
Het is wat onduidelijk nu wat de reisdagen zijn. Heb je nu twee volle dagen Grand Canyon? Daar zou ik dan een nacht minder doen, tenzij je er speciale plannen hebt.
Een mogelijkheid voor het laatste stuk:
dag 21 zaterdag 15/aug Grand canyon - Barstow
dag 22 zondag 16/aug Barstow - Sequoia (bijvoorbeeld Lodgepole)
dag 23 maandag 17/aug Sequioa
dag 24 dinsdag 18/aug Sequoia - Kings canyon (Cedar grove of Grant Grove)
dag 25 woensdag 19/aug Kings Canyon - kust (Cambria/Big Sur)
dag 26 donderdag 20/aug kust - SF
dag 27 vrijdag 21/aug SANFR
dag 28 zaterdag 22/aug BRUSSEL
Als je de 20e al vroeg in SF moet zijn voor het inleveren van de camper gaat dit niet lukken. Dan zou ik de kust overslaan. Of je moet een nacht minder Sequoia doen.
Je hebt in Yosemite weinig tijd, dus wat meer tijd voor Sequoia zou wel mooi zijn.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Reis Koen1976: Camper zuidwest Amerika
Kan je ook vanuit Lodgepole alles (Sequoia en Kings Canyon) gaan bezoeken of is toch handiger om te verplaatsen om naar een camping in Kings Canyon?
De kust gaan we sowieso overslaan.
De kust gaan we sowieso overslaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 1930 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa