Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vluchtprijs Bru-SF

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
aspers
Amerikafan

Bericht door aspers »

Pushkin schreef:Hoi Aspers,

We hebben net geboekt en vertrekken net als jullie op 2 september, maar dan wel vanuit Belgie (ook met KLM) met een kleine tussenstop in Schiphol om dan door te vliegen naar SF

Uiteindelijk betalen we nu 558 Euro pp. (incl. tax, bijstand-, en annulatieverzekering) :D

Eindelijk!! Kunnen we aan het plannen gaan 8)
Damn... scheelt weer een paar euro's! Vanwaar vertrekken jullie? Maar ach... de reis is al duur zat, dus een paar euro meer of minder maken het ook niet meer! :D

Hoelang blijven jullie? Wij gaan 16 dagen.
Pushkin
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Pushkin »

We gaan voor 28 dagen :D dus zal ik héél erg zuinig moeten zijn met mijn verlofdagen van 2007 :wink:

Maar ja, ik heb er ALLES voor over om naar daar te gaan dus FINE BY ME! :D 8) :D

Hey Aspers, heb je je route al online gezet hier? Ben benieuwd :!:

Groetjes!
aspers
Amerikafan

Bericht door aspers »

ja hoor!

> klikkerdeklik
steve
Amerika-ontdekker

Bericht door steve »

Chi Sin X schreef:Dat je als Belg durft toe te geven om te vliegen met de maatschappij die Sabena failliet heeft laten gaan ;).
Hun prijzen vallen al bij al nog goed mee voor in het hoogseizoen, zeker gezien de kwaliteit die er krijgt (eigen schermpjes enzo) dus we hebben toch vooral gekeken om onszelf niet failliet te laten gaan :D
Bernard
Amerika-newbie

Re: Vluchtprijs Bru-SF

Bericht door Bernard »

OlivierD schreef:
Pushkin schreef:Wij zouden op 3 september 2007 (zondag) willen vertrekken naar SF en terugkeren op 27 september 2007.

Vandaag krijg ik de prijs van 519,00 Euro p.p. heen en terug (all-in)
alleen de eventuele annulatieverzekering nog bij te betalen.

Voor de duidelijkheid, het is een vlucht met KLM vanuit Brussel, tussenstop in Schiphol en dan door naar SF.

Uren: 8u25 Brussel
Aankomst SF: 13u10

Dit lijkt me precies "too good to be true"! Ik dacht dat KLM één van de duurste maatschappijen was, niet?

Graag reactie...

Groetjes
Ellen
Hallo,

ik zie dat je ook van België bent. Mag ik eens vragen bij welk reisbureau je dit geboekt heeft? Ik ben vandaag naar Joker reizen geweest in Brugge en heb er de volgende tarieven gekregen.

Vertrek op 6 juni 2007 brussel => Los Angeles (met tussenstop Washington)
Terugkeer op 30 juni 2007 San Fransisco => Brussel (met tussensop London)
We zouden vliegen met United Airlines en betalen 574.81€ p.p. alles inbegrepen

Vertrek
Hey,

Ik heb vorige week onze vluchten geboekt voor onze USA reis in juni 2007
Met KLM vlieg ik rechtstreeks vanaf Schiphol naar LA en terug vanuit San Francisco voor 663€ incl. taxen. Wij vertrekken op maandag 4 juni en komen terug maandag 25 juni 2007.
OlivierD
Amerikafan

Re: Vluchtprijs Bru-SF

Bericht door OlivierD »

Bernard schreef:
OlivierD schreef: Hallo,

ik zie dat je ook van België bent. Mag ik eens vragen bij welk reisbureau je dit geboekt heeft? Ik ben vandaag naar Joker reizen geweest in Brugge en heb er de volgende tarieven gekregen.

Vertrek op 6 juni 2007 brussel => Los Angeles (met tussenstop Washington)
Terugkeer op 30 juni 2007 San Fransisco => Brussel (met tussensop London)
We zouden vliegen met United Airlines en betalen 574.81€ p.p. alles inbegrepen

Vertrek
Hey,

Ik heb vorige week onze vluchten geboekt voor onze USA reis in juni 2007
Met KLM vlieg ik rechtstreeks vanaf Schiphol naar LA en terug vanuit San Francisco voor 663€ incl. taxen. Wij vertrekken op maandag 4 juni en komen terug maandag 25 juni 2007.
Hallo Bernard,
je bent daar zowat dezelfde periode als wij. Onze tickets zijn enkele weken bij Joker Reizen brugge besteld geweets. We hebben alles een dag opgeschoven, vertrekken dus op 7 juni vanuit Brussel naar LA en komen terug op 1 juli vanuit San Fransisco. We vliegen met United Airlines en hebben 595p.p. betaald (Vlucht, taxen en annulatieverzekering). Heb je toevallig uw reisschema hier al eens op dit forum gezet, mischien komen we elkaar wel eens tegen?
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

pushkin: waar heb jij die vlucht geboekt dan als je m niet bij KLM zelf geboekt hebt?
Pushkin
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Pushkin »

Bij Joker in Mechelen, maar ze zeiden ook dat dit het laagste tarief is hoor! (bij KLM dan toch) vanaf januari gaan de prijzen gegarandeerd de lucht in! Snel wezen dus!

Groetjes
Ellen
meerhoven
Amerika-ontdekker

Bericht door meerhoven »

ik heb via Vliegwinkel geboekt voor 1 september.
Continental Airlines.
Amsterdam - Denver met tussenstop voor 2 personen 924 euro all in.

Dat lijkt mij een super prijs...... :lol:

Verder nog via USAREISEN.DE een MID-SUV voor 3 weken voor 584.

Dus ik ben klaar voor ongeveer 1500 euro..... 8)
brekson
Amerikafan

Bericht door brekson »

Luc schreef: Over KLM vluchten operated by NWA , ddarover kunnen we discuteren.
Luc
Wat is er mis met NWA

Brussel -San Francisco op 3 september en terug op 24 september voor 420€
Enig nadeel : 2 tussenstops , detroit en minneapolis

Voor 2 personen is dit 840 eurotjes , goedkoper heb ik niet gelezen

groet, brekson

mijn nadeel , verlof wordt pas goedgekeurd in januari
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Gisteravond geboekt:

Heen: maandag 4 juni 2007
v 10:00u Brussel -> Detroit
a 12:55u Detroit
v 19:00u Detroit -> San Francisco
a 21:16u San Francisco
tussenstop Detroit: 6 uur :(

Terug: woensdag 27 juni 2007
v 8:15u San Francisco -> Detroit
a 15:51u Detroit
v 17:40u Detroit -> Brussel
a 7:35u Brussel
tussenstop Detroit: 2 uur :)

- Northwest Airlines
- Geboekt via vliegtarieven.nl
- Totaalprijs p.p. incl alle kosten: 441 euro :D

In eerste instantie wilde ik de luxe nemen van de rechtstreekse KLM-vluchten AMS <-> SFO voor ongeveer 620 euro p.p. (alles inbegrepen).
Toen ik echter dit tarief van 441 euro zag vond ik het prijsverschil toch te groot. Dat verschil van 180 euro p.p. besteed ik dan toch liever aan iets anders tijdens de vakantie.

Wat ik uit een eerder draadje uit 2004 heb begrepen is Detroit een prettige overstap plaats. Hoeven we ons die 6 uur (min 1 a 2 uur douaneperiekelen :wink: ) op de heenreis niet te vervelen.

.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
brekson
Amerikafan

Bericht door brekson »

Awel , dat bedoel ik nu

Lekker goedkoop vliegen is de start van een aangename vakantie. Je kan je uitgespaarde geld beter aan andere dingen uit geven.

enig minpunt is de 6 uur die je moet wachten , ik weet uit ervaring dat zulke dingen niet meevallen, vooral niet als je moe bent.

Maar ik vroeg hier al eerder de reden waarom er niet werd aangeraden om met northwest airlines te vliegen

Succes met je reis !
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
Dries Molemans
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dries Molemans »

Hey!

Als ik dat hier zo allemaal hoor, denk ik dat jullie beter zijn in het opzoekn van voordelige vluchten! Ik kom héél wat duurder uit.

Dus wie zich geroepen voelt, mag me altijd helpen :-)

BRUSSEL - LA (retour)

30 juni 2007 tem 15 juli 2007

Alvast bedankt!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Dries Molemans schreef:Hey!

Als ik dat hier zo allemaal hoor, denk ik dat jullie beter zijn in het opzoekn van voordelige vluchten! Ik kom héél wat duurder uit.

Dus wie zich geroepen voelt, mag me altijd helpen :-)

BRUSSEL - LA (retour)

30 juni 2007 tem 15 juli 2007

De goedkoopste vlucht is met NW kost je dat €620,00 + € 150,52 tax volgens Vliegtarieven.nl
Alvast bedankt!
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Iets goedkopers als dat Rob gevonden heeft kan ik niet vinden.

Tja, misschien komt dat mede doordat je in het weekend wil vliegen? Plus het hoogseizoen zal eind juni wel al beginnen.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

BigAppleLover schreef:Iets goedkopers als dat Rob gevonden heeft kan ik niet vinden.

Tja, misschien komt dat mede doordat je in het weekend wil vliegen?
Maakt bij deze niet uit, ik heb ook de maandag, dinsdag, woensdag en donderdag geprobeert en kreeg steeds dezelfde prijs.
Plus het hoogseizoen zal eind juni wel al beginnen.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

BigAppleLover schreef:Tja, misschien komt dat mede doordat je in het weekend wil vliegen? Plus het hoogseizoen zal eind juni wel al beginnen.
Dat is de hele clou. Het hoogseizoen begint plm de tweede helft van juni voor de diverse vliegtuigmaatschappijen.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Dit soort vluchten (van Brussel naar Schiphol/Parijs to ?) is vaak wat goedkoper omdat Air France/KLM probeert in een markt van de concurrent (Brussel) passagiers te winnen. Het kan heel goed zijn dat dezelfde vlucht als je die direct vanuit Amsterdam zou vliegen duurder is. Men geeft jou dus een aantrekkelijke prijs om te voorkomen dat je met Delta of BA/American (vanuit Brussel op Chicago of via London naar de US) zou vliegen.

Wat veel gebeurde in het verleden is dat Nederlanders de "Brussel connection" kochten, om dan vervolgens het eerste ticket te verscheuren en gewoon in Amsterdam op te stappen. Daar steekt de KLM inmiddels een stokje voor door het tweede deel (vanaf Amsterdam) te "voiden" als je niet ook de eerste vlucht hebt genomen.

Je ziet dit concept vaker. Zo biedt BA vaak aantrekkelijke tarieven vanuit Amsterdam (de markt van concurrent Air France / KLM) of Dusseldorf/Frankfurt (veelal gedomineerd door Lufthansa / United) via Londen naar de VS. Doe er als reislustige consument je voordeel mee, zou ik zeggen.
Milan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Milan »

jvinch schreef:Dit soort vluchten (van Brussel naar Schiphol/Parijs to ?) is vaak wat goedkoper omdat Air France/KLM probeert in een markt van de concurrent (Brussel) passagiers te winnen. Het kan heel goed zijn dat dezelfde vlucht als je die direct vanuit Amsterdam zou vliegen duurder is. Men geeft jou dus een aantrekkelijke prijs om te voorkomen dat je met Delta of BA/American (vanuit Brussel op Chicago of via London naar de US) zou vliegen.

Wat veel gebeurde in het verleden is dat Nederlanders de "Brussel connection" kochten, om dan vervolgens het eerste ticket te verscheuren en gewoon in Amsterdam op te stappen. Daar steekt de KLM inmiddels een stokje voor door het tweede deel (vanaf Amsterdam) te "voiden" als je niet ook de eerste vlucht hebt genomen.

Je ziet dit concept vaker. Zo biedt BA vaak aantrekkelijke tarieven vanuit Amsterdam (de markt van concurrent Air France / KLM) of Dusseldorf/Frankfurt (veelal gedomineerd door Lufthansa / United) via Londen naar de VS. Doe er als reislustige consument je voordeel mee, zou ik zeggen.
Dit klopt inderdaad. Ik heb nu 2 tickets voor september 2007 gekocht. BRU-AMS-SF voor 500 euro inclusief alle kosten per ticket. Dezelfde vluchten vanaf Amsterdam waren 150 euro duurder. Voor ons maakt het niets uit omdat Brussel een uurtje rijden is en Amsterdam 2,5 uur. Bovendien hoef je in Amsterdam maar 1,5 uur te wachten dus dat is geen probleem
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
brekson
Amerikafan

Bericht door brekson »

En heeft er iemand al gevlogen met Northwest airlines ? Die bieden goedkoop tickets aan

Ik heb hier op het forum al vernomen dat dit niet aan te raden was , maar ik kreeg nog geen antwoord waarom

Er zullen wel verschillen zitten in de verschillende maatschappijen, ik denk maar aan bvb malaysian airlines met hun individuele spelconsoles/videospelers voor alle passagiers en hun keuzemaaltijden.

Ik geef maar een vb ( wat echt zo is )
groet
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer