Pffff .... dat wordt wel moeilijk in New York, hoor .... er zijn niet zoveel eetgelegenheden ....Lelle schreef:Los van dat de metro dichtbij moet zijn, zoeken we een plek waar we makkelijk en snel een hapje kunnen eten, een broodje kunnen halen of boodschapjes kunnen doen. In de nabije omgeving moet dus wel wat te doen zijn.

Hoe bedoel je .... ervaring ...? er in een hotel gezeten of er rondgelopen? The Village (=Greenwich Village) is geweldig gezellig... ik kom er graag en zou er zo in een hotel willen vertoeven ... maar ja, leuke plekjes zijn wel vaak duurder .... East en West village ... ik weet niet precies waar de grens ligt ... ik ga dit keer vlakbij Union Square zitten (Bennogr, welke Village is dat??) en dat lijkt me superleuk, hoewel ik Upper West zeker zal missen .... daar is het rustiger en meer woonwijk-achtiger ... met prachtige panden ...Lelle schreef:Ik heb bijvoorbeeld veel gelezen en gehoord over East Village / West Village / Greenwich Village.
Iemand daar ervaring mee?
oh, wacht, volgens mij is West Village hetzelfde als Greenwich Village?
East Village is iets meer off the beaten track, zou ik inschatten .... zitten ook een paar wat armoedigere straatjes en parkjes tussen ... vond ik ... en wat oude hippiebuurtjes ...
New York City here I come