Ben voor onze rondreis de overnachtingen aan het boeken (en dat is boeken annuleren en weet boeken
Nu zitten we 26 tm 28 op key west.
Nou ben ik op zoek naar een leuke bed and breakfast.
Wie kan mij aanbevelen welke te nemen en waar te boeken.
Slapen in key west is niet goedkoop en b&b lijkt me een goed alternatief en prijs kwaliteit verhouding beter dan hotels denk ik??
Het budget 250-300$ voor 2 nachten zou ik er voor in planning hebben.
De meeste bed & breakfasts in Key West zijn ook niet goedkoop, maar hoort voor mijn gevoel wel een beetje bij de beleving van Key West. Ik kan de volgende 2 beide van harte aanbevelen:
Southernmostpoint Guest House hebben wij ok geslapen en prima bevallen, vlakbij strand. Ik weet niet of je met kinderen reist, maar die zijn niet overal welkom helaas.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Wij zijn ook in het Southernmost Point Guest House geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat het ons tegenviel.
Op de plaatjes ziet het er prachtig uit, maar we vonden het er wat krakkemikkig en het rook er niet heel fris.
Voor het tarief dat we betaalden, hadden we meer verwacht. Ook op die bijzondere plaats.
Ik kan ook Ambrosia aanbevelen, prima geslapen! Verder: voor affordable housing Priceline&AirBnB. Bedenk je goed hoe dicht je bij Duval wilt zitten, of het op kruipafstand moet zijn of dat jullie de andere kant van het eiland ook prima vinden.
Ik weet nog niet of je al geboekt hebt maar wij hebben met veel plezier geslapen in The Artist House.
Een erg leuke bed & breakfast waar iedere avond toeristen staan te gapen naar het huis.
Iedere spook tour komt langs dit huis omdat het het huis is van Robert the Doll.
Deze Robert was de inspiratie voor Chucky in de horror film Child's Play.
Daarnaast schijnt in een van de kamers nog regelmatig een van de eigenaressen te zien..
Te spannend? Wij vonden het wel leuk en hebben niets gemerkt..
The Artist House ligt op 50 meter in een zijstraat in het midden van Duvalstreet dus ideaal qua nacht leven.
Wij hebben een tweetal weken geleden in The Inn @ Key West gelogeerd.
Geen bnb maar een zeer correct hotelletje , kwam in deze periode als een van interessantse uit qua prijs , was nog steeds wel iets boven de € 300 voor een nacht.
Wel tijdens spring break natuurlijk..
Ben nog altijd aan het speuren. Artist house zat helaas al vol, die had ik ook al bekeken, was niet eens zo duur. $ 310 voor 2 nachten ex tax. Hebben ook een tweede locatie artist house in flemming.... Ziet er ook niet slecht uit...
Ik hoop snel iets te vinden want er zit best wel al wat vol...
Artist House on Fleming zaten wij vorig jaar, erg mooi huis, prima kamer en gratis parkeren.
Mocht je met de boot naar Dry Tortugas willen is dat ook op loopafstand.
Ik weet niet of je inmiddels al geboekt hebt, maar ik ben met terug van 3 weken florida. En heb denk ik in het mooiste b&b van Key West geslapen, The Mermaid & the Alligator. Ligt in het oude gedeelte aan Truman Ave en om de hoek bij Duval street.
Het B&B is werkelijk waar een plaatje. Zo groen met allerlei planten en bomen, heerlijke kamers en de gastvrijheid is super. (Bah, klink net als een verkoper nu! Maar het is echt waar). Het b&b bestaat uit het main house en in de tuin ( met allemaal leuke zitplekjes) nog 3 kamers. In het mainhouse mag je gebruik maken van de gratis goedgevulde koelkast, ideaal!
Tevens serveren ze 's ochtends een heerlijk ontbijt, in de avond staat er een wijntje koud. Ze regelen als je wilt fietsen, die worden ter plekke bij de b&b geleverd voor 10dollar p.d. pp. Ohja, en je auto staat gratis op de parkeerplaats.
Het is net als heel key west niet goedkoop, maar uit je stukje kon ik niet precies ophalen wanneer je op de keys bent.
Wellicht is dit waar hè naar op zoek bent. Wij gaan hier in ieder geval gauw weer heen
April 2016: NY en Florida
Maart 2015: Florida en diepe zuiden
Aug 2013: SF, LA, LV, SF
The mermaid zit ook al vol.... Zoals de meeste, een van de weinige waar nog plaats is is the grand guesthouse... Beoordelingen op booking.com etc zijn goed maar om een of andere reden spreekt het me niet zo aan... Iemand ervaring hiermee?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.