Becs08 schreef:Ik weet er echt nog niet heel veel van af, maar volgens mij gaat dat helemaal niet zo makkelijk, aangezien er gekeken wordt naar je credit history.
Anyone, correct me if I am wrong
Je kan een mortage krijgen als je een downpayment hebt.
Ik heb een kennis die makelaar is in Miami die zou je kunnen begeleiden
zijn gegevens zij:
Hiwat, je geeft de naam van een makelaar. Die makelaar is niet degene die de hypotheek regelt. Daarvoor zijn er mortgange co.'s met loan-officers. Die hebben - wat ze je ook zeggen/beloven - maar geringe speelruimte. Een down payment helpt (minstens 20 %), maar je FICO etc. scores blijven van belang. Heb je geen credit history dan zijn er 'speciale produkten' mogelijk, die gemeenschappelijk hebben: hogere rente, vaak een korte looptijd met adjustable rates en een balloon, etc.
Kijk uit met te snel een makelaar inhuren: zij zijn er om huizen te (ver)kopen. Hun eigen belang en dat van de co. waar ze bij ingeschreven staan en waar ze aan betalen - in dit geval Re/Max - staan voorop.
eerst was het een kennis nu weer een collega maar ondertussen begint het erg op SPAM te lijken.
Om in twee berichtje vlak na elkaar hetzelfde te posten vind ik wat overdreven.
Zeker als er in je profiel staat dat je zelf ook makelaar bent.
eerst was het een kennis nu weer een collega maar ondertussen begint het erg op SPAM te lijken.
Om in twee berichtje vlak na elkaar hetzelfde te posten vind ik wat overdreven.
Zeker als er in je profiel staat dat je zelf ook makelaar bent.
Beste Rob ik heb niet de intentie om spam te verspreiden , mijn tijd is te kostbaar.
Ik probeer alleen op een fatsoenlijke wijze te communiceren op het forum.
Anderen geven toch ook info van derden door d.m.v links en verwijzingen naar andere sites.
Kan iemand mij meer vertellen over Palm coast in Florida.
Is het een leuke woonomgeving
Carlton shields en consorten is geld weggooierij. Geloof me.
Ik heb al heel vaak met dit bijltje gehakt.
Tuurlijk er zit een kern van waarheid in maar is in de realiteit bijna nooit realiseerbaar
$30000 in atlanta? Bestaat dat dan nog? Als het al betaat dan moet er waarschijnlijk nog het dubbele in aan opknapkosten?
Beste advies, maar niet eenvoudig is het vinden van een financiele partner. Hij/zij schiet het geld voor, jij doet het werk en delen de winst
Lees de boeken die rperre ook al aangaf. Dat is nuttige info!
I just went to the LEARNING ANNEX this weekend
En het was fantastisch.
Ik weet precies waar ik investeerders kan vinden en ga er vlug mee beginnen.
Ik zal jullie op de hoogte houden van mn succeses en losses.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.