Dag,
had al eerder hier een oproep gedaan en kreeg wat tips van Marianne. Nu een nieuwe route in elkaar getimmerd, maar ben er niet tevreden mee. Zoals Marianne ook al aangaf teveel voor drie weken, dus vandaar verzoek om wat hulp. Wat heb ik nu staan:
1. Aankomst San Francisco/hotel overnachting
2. SFO/camper halen, overnachting op Marin RV?
3. ochtend early bird Alcatraz (idee moet nog boeken), 's middags alvast stuk richting Yosemite rijden (wellicht als het haalbaar is helemaal?)
4. Yosemite
5. Yosemite --> Lake Tahoe
6. Lake Tahoe --> Twin Falls (lang stuk!)
7. Twin Falls --> Crater of the Moon
8. Crater of the Moon --> Grand Teton
9. Yellowstone
10. Yellowstone
11. Yellowstone --> ??? (had Salt Lake City staan, maar alternatieve ook welkom)
12. ...--> Rocky Mountain NP
13. Rocky Mountain NP
14. Rocky Mountain --> Canyonlands NP (lang stuk)
15. Canyonlands --> Monument Valley
16. Monument Valley --> Lake Powell
17. Lake Powell --> Grand Canyon
18. Grand Canyon
19. Grand Canyon
20. Grand Canyon --> Lake Mead
21. Lake Mead --> Las Vegas (daar nog twee dagen hotel voordat we vliegen naar NYC)
Ben me ervan bewust dat het pittig reisschema is, maar hopelijk heeft iemand goede/betere tips om een evenwichtiger balans te maken met hoogtepunten die we echt niet moeten missen. Als het echt een belachelijk schema is, zeg het gerust

Punt is een beetje dat dit een beetje highlights reis moet worden met een aantal dingen die we al gezien hebben maar ook een aantal nieuwe dingen (omdat we voorlopig niet meer in de gelegenheid zijn een dergelijke reis te maken...). Daarnaast wil ik dus niet het standaard rondje NP's (hebben we dus al gedaan...).
Graag ook tips voor mooie campgrounds. Alvast bedankt voor reacties!
groet
Manja