Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
bezoek San Francisco Giants
bezoek San Francisco Giants
Hey hey,
wij zouden graag ook een sportwedstrijd bezoeken tijdens ons verblijf in USA. En nu is ons oog gevallen op een honkbal wedstrijd van de San Francisco Giants.
Iedereen zegt: je moet het eens meegemaakt hebben....
Nu is mijn vraag, moet je hier vooraf kaartjes voor bestellen of kan je gewoon op de bonnefooi er nog heen en aan stadion kaartjes kopen, want als ik nu op de website kijk voor 24 juni, dan zie ik maar op verschillende plekken vrije plaatsen (2 left, 3 left etc....) --> website http://www.ticketnetwork.com.
Of moet je een andere website hebben voor tickets??
En maakt het uberhaupt uit waar je zit, heel laag of heel hoog, want daar zit qua prijs en beleving natuurlijk ook een verschil.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, dank je wel alvast!!!
wij zouden graag ook een sportwedstrijd bezoeken tijdens ons verblijf in USA. En nu is ons oog gevallen op een honkbal wedstrijd van de San Francisco Giants.
Iedereen zegt: je moet het eens meegemaakt hebben....
Nu is mijn vraag, moet je hier vooraf kaartjes voor bestellen of kan je gewoon op de bonnefooi er nog heen en aan stadion kaartjes kopen, want als ik nu op de website kijk voor 24 juni, dan zie ik maar op verschillende plekken vrije plaatsen (2 left, 3 left etc....) --> website http://www.ticketnetwork.com.
Of moet je een andere website hebben voor tickets??
En maakt het uberhaupt uit waar je zit, heel laag of heel hoog, want daar zit qua prijs en beleving natuurlijk ook een verschil.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, dank je wel alvast!!!
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: bezoek San Francisco Giants
Via deze website kun je kaartjes bestellende website
Wij hebben alleen laag gezeten, maar het is sowieso een belevenis op zich. Honkbal is altijd leuk om naar toe te gaan. Al is het maar vanwege het hele familiegebeuren er omheen
Wij hebben alleen laag gezeten, maar het is sowieso een belevenis op zich. Honkbal is altijd leuk om naar toe te gaan. Al is het maar vanwege het hele familiegebeuren er omheen
Dank je Marenko voor je reactie.
Maar is het echt nodig om vooraf kaartjes te kopen of is op de bonnenfooi ook wel te doen?
Maar is het echt nodig om vooraf kaartjes te kopen of is op de bonnenfooi ook wel te doen?
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb echt geen idee. Als er nog maar weinig plekken beschikbaar zijn zou, ik kaartjes van te voren kopen. Het ligt er volgens mij ook een beetje aan hoe de Giants staan in de competitie, en dat is dit jaar niet zo best.
Leuk idee die je zeker moet voortzetten!
wij zijn afgelopen zomer ook bij de giants geweest.
hebben helemaal bovenin gezeten, maar vonden het een goede plek. Mooi uitzicht over de baai,
fantastische sfeer etc.
Ook hadden we de kaarten al thuis besteld, dit vanwege een event wat eraan was gekoppeld.
Geloof dat het evenement ook was uitverkocht. Als je echt wilt, zal ik als ik jou was al tickets bestellen.
succes met kiezen en veel plezier alvast!
wij zijn afgelopen zomer ook bij de giants geweest.
hebben helemaal bovenin gezeten, maar vonden het een goede plek. Mooi uitzicht over de baai,
fantastische sfeer etc.
Ook hadden we de kaarten al thuis besteld, dit vanwege een event wat eraan was gekoppeld.
Geloof dat het evenement ook was uitverkocht. Als je echt wilt, zal ik als ik jou was al tickets bestellen.
succes met kiezen en veel plezier alvast!

2012: Olympische Spelen
2013: Aus, Slov, It, Swiss
2014: USA Zuid-West
2016: USA Florida
2017: Thailand
2018: USA Coast to Coast
https://stephaakoopman.wordpress.com/
X Stephaa
Ik zou ze bestellen. In NL kan je ook niet op de bonnefooi naar een wedstrijd van Ajax bij wijze van spreken.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
We hebben ze ook vantevoren besteld. Via de site van de Giants zelf.
We zaten bovenin met uitzicht op de schutterende baai.
Het is een geweldige ervaring!
We zaten bovenin met uitzicht op de schutterende baai.
Het is een geweldige ervaring!
groetjes
Josephine
USA 2016: http://degrootjesinamerika2016.blogspot.nl/
USA 2018: http://degrootjesinamerika2018.blogspot.nl/
USA 2020: http://degrootjesinamerika2020.blogspot.com/
USA 2022: http://degrootjesinamerika2022.blogspot.com/
Josephine
USA 2016: http://degrootjesinamerika2016.blogspot.nl/
USA 2018: http://degrootjesinamerika2018.blogspot.nl/
USA 2020: http://degrootjesinamerika2020.blogspot.com/
USA 2022: http://degrootjesinamerika2022.blogspot.com/
Het overgrote deel van de baseballwedstrijden in de MLB is niet uitverkocht. Zeker bij doordeweekse wedstrijden komt minder publiek. Mocht je toch bestellen dan alleen via de website van de thuisclub of stubhub.Yoshi schreef:Ik zou ze bestellen. In NL kan je ook niet op de bonnefooi naar een wedstrijd van Ajax bij wijze van spreken.
Laatst gewijzigd door mtl op 13 apr 2015, 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
We hadden het hier over honkbal, geen idee of dat zoveel scheelt met basketbal.mtl schreef:Het overgrote deel van de basketbalwedstrijden in de MLB is niet uitverkocht. Zeker bij doordeweekse wedstrijden komt minder publiek. Mocht je toch bestellen dan alleen via de website van de thuisclub of stubhub.Yoshi schreef:Ik zou ze bestellen. In NL kan je ook niet op de bonnefooi naar een wedstrijd van Ajax bij wijze van spreken.
Maar iedereen bedankt voor jullie reactiesm denk dat we toch in nederland alvast kaartjes bestellen

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat hij ook baseball bedoelde aangezien Hij het over MLB (Major League Baseball) heeft en niet over NBA.
Basketbal moet inderdaad baseball zijn, mijn excuses
. Verder zou ik geen kaarten bestellen op de website ticketnetwork die in de openingspost wordt genoemd.

. Verder zou ik geen kaarten bestellen op de website ticketnetwork die in de openingspost wordt genoemd.
Lol het is het 1 week bezig dus het kan nog alle kanten op en ze zijn wel de verdedigend kampioenMarenko schreef:Het ligt er volgens mij ook een beetje aan hoe de Giants staan in de competitie, en dat is dit jaar niet zo best.

- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Mooi dat dit ff voorbij komt, ik sluit even aan..
Ik wil ook naar een sportwedstrijd, NBA of MLB
Wij zitten 6 en 7 mei in San Francisco.
Golden State Warriors hebben zich ook geplaatst voor de NBA playoffs. Het schema moet binnenkort nog worden bekend gemaakt.
Dus ff wachten of ze niet 'on the road' zijn op die datums, of dat er uberhaupt wel gespeeld wordt die dag.
De San Francisco Giants spelen thuis tegen Miami Marlins.
Nu zit ik die dag SF te plannen en zit te denken om de auto op BART station Millbrae te parkeren en met BART op Powel St. uitstap.
Daar vervolgens op Cable Car richting Hyde St, alwaar we aan Pier 39 (denk ik) fietsen gaan huren en de rest van de dingen doen...
Dan tegen de avond weer terug met cable car Powell St. en lopend naar AT&T park om de wedstrijd bij te wonen.
En als laatste weer met BART terug naar Millbrae.
Ow ja, ons hotel zit in San Mateo, dus vandaar Millbrae.
Is dit een beetje te doen? Of heeft iemand een andere (betere) suggestie.
Voor Oakland (NBA) zal het wel weer helemaal een ander verhaal worden....
Ik wil ook naar een sportwedstrijd, NBA of MLB
Wij zitten 6 en 7 mei in San Francisco.
Golden State Warriors hebben zich ook geplaatst voor de NBA playoffs. Het schema moet binnenkort nog worden bekend gemaakt.
Dus ff wachten of ze niet 'on the road' zijn op die datums, of dat er uberhaupt wel gespeeld wordt die dag.
De San Francisco Giants spelen thuis tegen Miami Marlins.
Nu zit ik die dag SF te plannen en zit te denken om de auto op BART station Millbrae te parkeren en met BART op Powel St. uitstap.
Daar vervolgens op Cable Car richting Hyde St, alwaar we aan Pier 39 (denk ik) fietsen gaan huren en de rest van de dingen doen...
Dan tegen de avond weer terug met cable car Powell St. en lopend naar AT&T park om de wedstrijd bij te wonen.
En als laatste weer met BART terug naar Millbrae.
Ow ja, ons hotel zit in San Mateo, dus vandaar Millbrae.
Is dit een beetje te doen? Of heeft iemand een andere (betere) suggestie.
Voor Oakland (NBA) zal het wel weer helemaal een ander verhaal worden....
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet dat ze verdedigend kampioen zijn. Wij waren er vorig jaar bij
Ik begreep van mijn man dat wat ze tot nu gespeeld hebben niet goed was
Kunnen ook de trainingswedstrijden geweest zijn.

Ik begreep van mijn man dat wat ze tot nu gespeeld hebben niet goed was

Playoffs starten 18 april, dat is dan de eerste ronde. Op 6 en 7 mei zal de tweede ronde net aan de gang zijn. De tweede ronde zal begin mei starten en de eerste 2 wedstrijden zouden de warriors dan thuis spelen. Tenzij ze al in de eerste ronde eruit liggen. Of dat op 6 en 7 mei is? Geen idee. Ik denk dat je pas eind april/begin mei daarover zekerheid hebt en dan ook pas kaarten kan bestellen. Tot zover er kaarten zijn want in de playoffs zijn ze duurder en schaarser.Re1gnman schreef: Wij zitten 6 en 7 mei in San Francisco.
Ik zou ze vooraf bestellen.
Wij hebben in Section VR325 gezeten. Vrij ver bovenin, maar mooi uitzicht over het veld en de baai. Daar zou ik wel voor de zekerheid een jasje of trui meenemen, want het kan er zeer fris zijn in de avond.
Wij hebben in Section VR325 gezeten. Vrij ver bovenin, maar mooi uitzicht over het veld en de baai. Daar zou ik wel voor de zekerheid een jasje of trui meenemen, want het kan er zeer fris zijn in de avond.
Wij zitten 10 juli in SF en zie dat er dan ook een wedstrijd is en dus denken wij er ook over om kaartjes te kopen, schijnt toch wel erg leuk, naar wat ik hier lees, om het mee te maken.
Wij hebben een hotel geboekt bij Fishermans Warff is het dan het makkelijkst om met de auto naar het stadion te gaan of met een taxi, wie heeft hier ervaringen mee?
Alvast bedankt.
Gr.Ilse
Wij hebben een hotel geboekt bij Fishermans Warff is het dan het makkelijkst om met de auto naar het stadion te gaan of met een taxi, wie heeft hier ervaringen mee?
Alvast bedankt.
Gr.Ilse
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor de NBA playoffs moet je er zeker snel bij zijn. Wel ontzettend gaaf om daar bij te zijn hoor. Maar ik geef je meer kans om (als er een wedstrijd is) een MLB wedstrijd mee te pakken. En evt kun je ook nog kijken of Oakland thuis speelt.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Vorig jaar waren er MLB (Giants) kaartjes via Groupon te koop!
Spotgoedkoop,
helaas net niet de periode die wij zochten.
Misschien een reden om even te wachten,
want zoals gezegd, de wedstrjden zijn lang niet altijd uitverkocht!
Spotgoedkoop,
helaas net niet de periode die wij zochten.
Misschien een reden om even te wachten,
want zoals gezegd, de wedstrjden zijn lang niet altijd uitverkocht!
Tijdens onze rondreis spelen de teams in de stad waar we dan zijn net steeds uit. Daarom hebben wij kaartjes gekocht voor de MiLB (minor league), 7 euro het stuk en we zitten alsnog in een groot stadium. Gaat ons om het sfeertje, niet om de teams die mee spelen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1015 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties