Na 3 jaar Amerika willen we dit jaar het westen van Canada gaan ontdekken. Nu zijn we onze reis in september aan het plannen van Calgary naar Vancouver. Nu heb je op elke campsite in Amerika wel een simpele houten cabin met een 2 persoons- en stapelbed, iets in die richting.
Nu ben ik opzoek naar een internet-site of tips om deze cabins ook te vinden in Canada. Je hebt wel een aantal KOA's in Canada maar het lijkt me toch dat er meer moet zijn
Ik hoor graag tips en adviezen om deze cabins ook in Canada te vinden. Anders moeten we toch kijken naar een optie om met de camper te gaan
Jan
2010: NY - LA - SF - Wa
2012: Route 66
2013: Denver - Bad. - YS - SF
2014: Denver - YS - ZW - Denver
2015: Calgary - Vancouver
2016: Denver - LV
2018: SLC - ZW - YS
2019: SFO - Oregon
Ik ga dit jaar met een RV, maar kwam bij het boeken van campings regelmatig de mogelijkheid voor het huren van Cabins tegen. Ik vond de Cabins op Crystal Cove beach resort in Tofino er erg mooi uit zien!
Tofino staat op de planning en de Cabins zien er inderdaad mooi uit! Ik had al wel gekeken op de Goverment internetsites alleen was dit nog niet tegen gekomen
2010: NY - LA - SF - Wa
2012: Route 66
2013: Denver - Bad. - YS - SF
2014: Denver - YS - ZW - Denver
2015: Calgary - Vancouver
2016: Denver - LV
2018: SLC - ZW - YS
2019: SFO - Oregon
Point West Cottages in Ucluelet vonden wij helemaal top, met een eigen jacuzzi op de veranda!
In Kootenay Park Lodge hebben we ook in een cabin geslapen, Heritage Cabin #9. Dat zou ik niet aanraden, tenzij je van rondscharrelende muizen houdt. Ik zie nu op de site dat de cabin 'newly renovated' is, maar ik zou even checken of dat ook betekent dat ze alle kieren en gaten hebben dichtgemaakt... wel jammer verder, want de eigenaar en het personeel waren erg aardig.
Pine bungalows in Jasper vonden wij een aanrader. Dit zijn rustic cabins aan de rivier. De herten komen er vlakbij. Van voor op het domein woont een familie prairiedogs, altijd leuk om bezig te zien.
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.