Ook ik heb de pech dat mijn vlucht gewijzigd én geannuleerd is.
In januari vliegtickets bij WTC geboekt van Amsterdam naar Las Vegas met tussenstop op Detroit. Tot Detroit zouden we met KLM vliegen en vanaf Detroit met Delta naar Vegas. In de tussentijd is het vertrektijdstip én uitvoerder gewijzigd (scheelt 5 minuten maar nu ipv KLM Delta) én mijn aansluitende vlucht is geannuleerd. Het alternatief volgens mijn boekingsschema is een aansluitende vlucht 6 minuten (!!) na aankomst op Detroit.
WTC maar gebeld en ik krijg vandaag antwoord op de vraag wat mijn vervangende vlucht wordt. Overigens zeiden ze dat het nooit een KLM toestel had kunnen zijn naar Detroit (maar toch heb ik dat echt bij het boeken gezien).

Nu even een vraagje: hoe groot is de kans dat ik een vlucht krijg met een even lange wachttijd als oorspronkelijk? Ik hoefde namelijk niet langer dan 2 uur te wachten voor mijn overstap en zou rond 18.58 in Vegas aankomen....
Enige tips? Misschien zelf nog KLM/Delta bellen? Overigens heb ik dit probleem nooit gehad als ik rechtstreeks bij de Airline boekte...