Op mijn andere account lukt het wel maar er zijn bij de meeste hotels geen weekend data in juli/augustus
Van april tot november zelfs geen enekel geel vlakje in het weekend!
Ik hoopte op een bonus night in Mandalay. De pdf met bonus nights gaat nog steeds slechts tot en met juni.
Dus waarschijnlijk wordt het een nacht red rock en een gewone nacht in Mandalay.
Ik had 4,99 Skype tegoed gekocht en heb gebeld naar MGM om een nachtje Luxor te boeken, bijna 2 uur in de wacht voor ik contact had maar uiteindelijk gelukt
Wat ik echter vreemd vind is dat er niets van mijn Skype tegoed afgegaan is, is het nummer Soms gratis? Ik ben ongeveer 30 minuten aan de lijn geweest om 2 kamers te boeken. Ik heb met Skype met mijn iPad gebeld?
Zou het niet handig zijn om een FAQ te maken. Veel vragen komen vaak terug b.v over redeemen. Verschil tussen comp room en comp room bonus, de 90 dagen regeling, buffetten etc.
Je zoekt je suf voordat je weer wat terug gevonden hebt. Hierdoor worden volgens mij vragen steeds weer gesteld.
ina schreef:Ik had 4,99 Skype tegoed gekocht en heb gebeld naar MGM om een nachtje Luxor te boeken, bijna 2 uur in de wacht voor ik contact had maar uiteindelijk gelukt
Wat ik echter vreemd vind is dat er niets van mijn Skype tegoed afgegaan is, is het nummer Soms gratis? Ik ben ongeveer 30 minuten aan de lijn geweest om 2 kamers te boeken. Ik heb met Skype met mijn iPad gebeld?
Skypetegoed is niet nodig. Je kunt gratis naar de VS bellen als je belt via 0207017171. Via dit nummer belmik voor al mijn (myvegas) reserveringen
Zojuist de eerste aanschaf gedaan.
2*1 nacht Red Rock
2*1 nacht Mandalay Bay
1*2 tickets Zarkania.
Nu binnenkort redeemen en kijken welke showtickets ik kan kopen voor mij en mijn zoon(te weinig op het andere account voor 1*2 Zarkania)
Bij de showtickets die ik wil aanschaffen staat 'must be used within 90 days'.
Houdt dat in dat ik dan binnen 90 dagen de plaatsen moet hebben geboekt of dat we binnen 90 dagen de show moeten hebben bezocht? Het is namelijk voor eind juli.
Ik heb eerder alleen bufetten geredeemd. Voor show te redeemen moet je bellen toch?
Dank je WouterG, ik wist dat er een 020 nummer was, maar om nu 5 Myvegas items door te zoeken dan was ik morgen nog bezig geweest. Skype is 1jaar geldig dus komt nog wel van pas die 4,99 beltegoed maar ik vind het nog steeds vreemd dat er geen beltegoed van de Skype af is gegaan met het bellen naar MGM met mijn IPad??
ina schreef:Ik had 4,99 Skype tegoed gekocht en heb gebeld naar MGM om een nachtje Luxor te boeken, bijna 2 uur in de wacht voor ik contact had maar uiteindelijk gelukt
Ik had vorig jaar dezelfde bedenking. Ik heb toen toch een half uurtje aan de lijn gehangen maar mijn Skype tegoed bleef hetzelfde. Ik begreep het ook niet zo goed, maar het was mooi meegenomen.
even een vraag: Tender Steak en Seafood($75 dollar credit, als je voor minimaal $150 besteld) OF Luxor buffet(hier is alleen het probleem dat die altijd op uitverkocht staat)???
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Het Tendor steakhouse is een prima restaurant en wel aan te bevelen, het buffet in Luxor is niets bijzonders en zeker niet te vergelijken met de buffetten in het Bellagio, Aria, Wynn enz.
Harry schreef:Het Tendor steakhouse is een prima restaurant en wel aan te bevelen, het buffet in Luxor is niets bijzonders en zeker niet te vergelijken met de buffetten in het Bellagio, Aria, Wynn enz.
Ben je er geweest EN wat hadden jullie besteld/gegeten?
$150 gaat zeker wel lukken om daar uit te geven, heb even de kaart bestudeerd en een Kobé steak klasse 5 voor $115 komt wel goed haha
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
We zijn er geweest, maar het is wel heel wat jaren geleden.
Het was net na de verbouwing dus ergens eind 2008 begin 2009. Wat we precies gegeten hebben weet ik echt niet meer, we zijn in de afgelopen 18 jaar bijna jaarlijks naar las Vegas geweest en hebben dus zoveel restaurants bezocht dat ik dat echt niet meer weet.
moon29 schreef:Bij de showtickets die ik wil aanschaffen staat 'must be used within 90 days'.
Houdt dat in dat ik dan binnen 90 dagen de plaatsen moet hebben geboekt of dat we binnen 90 dagen de show moeten hebben bezocht? Het is namelijk voor eind juli.
Ik heb eerder alleen bufetten geredeemd. Voor show te redeemen moet je bellen toch?
Binnen 90 dagen bestellen (de show mag later zijn) & je moet bellen.
Ik wil graag het buffet bij Bellagio redeemen, kan dat als je je reserveringscode van je kamer reservering van de volgende dag laat zien, of moet het echt het kamerpasje zijn van diezelfde dag??
Is Zumanity een mooie show of is Zarkana echt veel beter?
Laatst gewijzigd door ina op 18 apr 2015, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Even een vraag over het redeemen van een station reward. Hiervoor lijk je je te moeten aanmelden op SCLV, maar daarvoor heb je een boardingpass nodig en deze kun je niet online(vanuit het buitenland) aanvragen. @Ina: Het is jou wel gelukt, wat doe ik verkeerd?
Ik moet nog bellen naar Station(wil ik vanmiddag doen) maar heb wel online een boarding pas nummer gekregen. De pas haal ik ter plekke op, het gaat om het nummer. Ik heb gewoon de link bij de reward aangeklikt en me daar aangemeld, beetje zelfde systeem als Mlife. Wel id invullen als op je paspoort of rijbewijs en wachtwoord onthouden
ina schreef:Ik wil graag het buffet bij Bellagio redeemen, kan dat als je je reserveringscode van je kamer reservering van de volgende dag laat zien, of moet het echt het kamerpasje zijn van diezelfde dag??
Is Zumanity een mooie show of is Zarkana echt veel beter?
Zumanity is een erotische show, maar dan op z'n Amerikaans. Voor ons stelt het niet zoveel voor, een paar blote borsten en dat is het wel.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.