Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vuurwapens in Amerika

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
wilbro51
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Vuurwapens in Amerika

Bericht door wilbro51 »

Hallo Iedereen.
Wij gaan deze zomer een rondreis maken door Zuidwest USA en aangezien ik een fanatiek sportschutter ben en helemaal weg ben van vuurwapens wilde ik vragen of er mensen zijn die weten waar er mooie grote Gun-Stores zijn in de steden of dorpen in het zuidwesten.
Ik heb bij ons op de vereniging al wel het advies gehad om De Gun-Store in Las Vegas te bezoeken.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Mvgr. Frank.
Lauu_NY
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Vuurwapens in Amerika

Bericht door Lauu_NY »

Gun Store in Las Vegas zijn wij ook geweest. Leuke zaak, vriendelijk personeel. Ze werken er ook heel veilig, voor een foto krijg je alleen een leeg wapen in de hand, hij mag niet buiten de baan gericht worden, etc. Kijk eens op hun site, je kunt pakketten doen, maar ook losse wapens kiezen om te proberen. Ga vooral sochtends vroeg, dan zijn die efteling rijen er nog niet.. Ik vond het een fantastische ervaring!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

in Las Vegas zijn er betere plekken om te schieten,
zoals: http://www.wyson.us