Division schreef:Ik kan nu een nacht Mirage boeken voor augustus. Data zijn beschikbaar volgens de pdf onder 'More Information'. Maar als ik dan de reward wil 'kopen' staat er in dat venster waar je je naam en mailadres invult dit. Zie plaatje. Daar wordt nog gesproken over de data tot juni.
Weet iemand hoe dat zit?
Is dat niet de uiterlijke boekingsdatum?
Volgens mij kun je boeken voor augustus, zolang je dit maar voor eind juni doet...
Of begrijp ik het nu verkeerd?
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Division schreef:Ik kan nu een nacht Mirage boeken voor augustus. Data zijn beschikbaar volgens de pdf onder 'More Information'. Maar als ik dan de reward wil 'kopen' staat er in dat venster waar je je naam en mailadres invult dit. Zie plaatje. Daar wordt nog gesproken over de data tot juni.
Weet iemand hoe dat zit?
Gewoon bellen, ik heb vrijdag ook geboekt, en het is gelukt
Draait er iemand nog wel eens hoge bedragen met die free spin? Ik ben het nu eens zo'n 2 weken aan het bijhouden, maar ik is steeds 2000/2500 of 3000. Vroeger draaide ik nog vrij regelmatig de hogere bedragen zeg maar
Net op het ene account 1000 lp en op de andere 250 lp, ik had wel dit weekend even gespeeld, dat doe ik nog maar zelden, maar idd geen 15.000 meer, af en toe 3600 maar meestal 2500 en 3000. De mobile app doet het momenteel helemaal niet na update IPad.
ina schreef:Net op het ene account 1000 lp en op de andere 250 lp, ik had wel dit weekend even gespeeld, dat doe ik nog maar zelden, maar idd geen 15.000 meer, af en toe 3600 maar meestal 2500 en 3000. De mobile app doet het momenteel helemaal niet na update IPad.
App doet het bij mij wel, MAAR geen free spins meer om een onduidelijke reden.
Ik net 1000LP's en 2000 op mijn accounts
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
De spin gaat op zich nog wel. Maar het spelen is echt verandert. Een aantal maanden geleden had ik wekelijks wel een keer wat punten boven de miljoen. Maar de laatste maand nog niet boven de 5 ton gekomen.
Bedrock van mijn vriend, maar nu echt niet meer. En of ik nu met 3k of 6k per bet speel, het gaat allemaal op zonder ook maar free spins te krijgen.
Tja, de gouden punten sparen wat langzamer en heb er nu toch zoveel dat ik het niet eens op krijg bij een bezoekje vegas. Ik zit nu op 1.500.000 Gouden LP's. En die vip en DJ arrangementen zijn niet aan mij besteed. Dus mogen ze best wat meer andere rewards erbij doen voor hogere bedragen. Vorig jaar niet meer dan 3 ton opgemaakt aan rewards. Dus ik denk dat ik het nooit op ga krijgen tenzij ik en Vegas ga wonen. Hmm idee!
ina schreef:
Het nummer staat op de reward, als je kijkt bij my purchases, je kan met Skype bellen(koste mij niets) of met dit nummer 0207017171, ik heb vrijdag gebeld en het duurde bijna 2 uur voor ik iemand aan de lijn had, hou daar rekening mee.
Volgens mij is het voor Mirage, 855-881-6074 en dan natuurlijk het landnummer ervoor, 01. Succes met bellen!
Credit card nummer bij de hand
Goede handleiding dit.
Net mijn nacht geboekt voor augustus. Heb 20 minuten aan de lijn gehangen uiteindelijk met een zeer behulpzame dame. Voor mobiel is er ook dit nummer: 020 701 72 72 en dan bovenstaand nummer voor MyVegas invoeren.
PSVwally schreef:Draait er iemand nog wel eens hoge bedragen met die free spin? Ik ben het nu eens zo'n 2 weken aan het bijhouden, maar ik is steeds 2000/2500 of 3000. Vroeger draaide ik nog vrij regelmatig de hogere bedragen zeg maar
Free spins via de app werkt niet, dus die bonus gaat aan mijn neus voorbij.
De Free spins via Facebook, haal ik inderdaad ook de ene dag
1.000 en de andere dag 1.500....schiet voor geen meter op zo.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Arends1989 schreef:Zucht.. al vier dagen aan het azen op een midweek comp bij het Monte Carlo of New York - New York!
Of ze zijn er niet.. of ze zijn telkens binnen no-time vergeven
En toen kreeg ik via de mail een waarschuwing van forumlid "Bartmarjan" dat de gezochte midweek comp bij het New York - New York nog driemaal beschikbaar was.
Toen ik de app open had was er nog maar eentje en die heb ik weten de bemachtigen!
10 minuten later was de reservering via het de Mlife lijn geregeld!
Hmm, MyVegas spelen en in oktober reizen is niet zo'n goede combi meer.
Kon ik vorig jaar nog 3 nachten Mandalay bay regelen. Is dat nu al zeker niet meer mogelijk. Er zijn nog maar weinig hotels over die kamers beschikbaar hebben in oktober. De wat luxere hotels al helemaal niet. Wat moet ik nu toch met mijn bij elkaar gespeelde punten gaan doen
Ik zie nu ook rewards die genoemd worden als 'New M Life members reward'. Ik kan alleen nergens een toelichting vinden over wanneer men een new m life member is. Heeft iemand hier toevallig meer informatie over gezien?
laatste 2-3 weken lukt het hier ook langs geen kanten qua spins. betrock was ook men beste vriend maar speel me nu gewoon constant blut binnen de paar minuten heb men 3 mgm rewards dus zo belangrijk is het niet meer voor mij al ga ik nog wel voor een monorail ticket gaan en een palace station buffet
Ik heb een vraag voor de MyVegas kenners. Wij zijn van 29 september t/m 6 oktober in Vegas. Nu willen wij graag van de regards gebruik maken om een kamer goedkoper te krijgen. Helaas kunnen er bijna geen rewards gebruikt worden in deze periode. Nu heb ik bijvoorbeeld gezien dat je in het Aria gebruik kunt maken van een fixed hotel price per nacht. Deze kan gebruikt worden op 1 oktober. Betekent dit dan dat ik deze vaste prijzen elke dag kan gebruiken, alleen op 1 oktober of vanaf 1 oktober t/m 6 oktober? Hoop graag dat iemand mij dit kan uitleggen! Alvast bedankt! (sorry als het al ergens uitgelegd staat, maar op de laatste pagina's kon ik het nergens vinden)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.