Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sneller je auto ophalen bij Alamo

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Trane
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Sneller je auto ophalen bij Alamo

Bericht door Trane »

VinMor schreef:Ik ben benieuwd of het gaat lukken op Vegas.
Heb geboekt via vliegtickets.nl(= rentalcars.com), en mijzelf ook online ingecheckt op de site van Alamo.
Klopt het overigens dat wanneer je eenmaal op opslaan hebt gedrukt, dat je hem niet meer kan bijwerken(die melding krijg ik nu, als ik hem wil bekijken)?

Plus ik kan toch gewoon gebruik maken van SKIP THE LINE daar? Ik print gewoon mijn "check-in confirmation" uit en laat dat zien icm mijn rijbewijs en CC wanneer ik naar buiten rij?
Inderdaad, niet langs de counter of langs de incheckautomaten gaan, maar meteen naar de garage en vragen uit welke modellen je mag kiezen.
Je rijbewijs en CC toon je dan aan de man of vrouw die aan de uitgang zit.
2004: W-CAN / 2009: ZW-USA / 2011: CHI, WY, OR, WA / 2012: NYC, CO, SD / 2013: MA, NH, ME, NB, PEI, NS / 2014: AUS / 2015: DC,TX,NM
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

VinMor, wat voor boodschap cq mail kreeg jij na het online inchecken? Idd skip the counter of ook dat je nog langs de balie moet? Daar ben ik wel benieuwd naar. Het zou lullig zijn als je bij het uitrijden alsnog naar de counter moet.
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

Vito schreef:VinMor, wat voor boodschap cq mail kreeg jij na het online inchecken? Idd skip the counter of ook dat je nog langs de balie moet? Daar ben ik wel benieuwd naar. Het zou lullig zijn als je bij het uitrijden alsnog naar de counter moet.

Ik kreeg geen mail ofzo, maar wel de mogelijkheid om mijn ingevulde gegevens uit te printen.
Als Ik terug moet vind Ik dat al minder erg, omdat ik dan mijn auto heb uitgekozen..
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Maar wat staat er op die bevestiging?
Daar staat een zinnetje van: na de baggageclaim de route voor de shuttle nemen en dan?
VinMor
Amerikafan

Bericht door VinMor »

Zie niks staan, alleen Itinerary en dan al mijn gegevens, en aan de rechterkant hoe je ze inderdaad kan vinden en "Don't Like Waiting In Line?"(maar hier heb ik het idee dat het standaard info is??)
VinMor
Amerikafan

Bericht door VinMor »

Vito schreef:Maar wat staat er op die bevestiging?
Daar staat een zinnetje van: na de baggageclaim de route voor de shuttle nemen en dan?
Ik kreeg overigens de volgende reactie op mijn vraag of ik rechtstreeks naar de auto kon lopen :
My name is Lisa, and I will be more than happy to assist you.

Unfortunately, you will have to check in at our kiosk or counter. Our National location, is the only one, where you can bypass the counter. You will have to become a emerald member to participate. You can sign up at http://www.nationalcar.com

Have a great day,
Lisa
Alamo Customer Service
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Bij alamo krijg je dit
Bijlagen
ticket.jpg
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Even printen...
VinMor
Amerikafan

Bericht door VinMor »

6foot6 schreef:Bij alamo krijg je dit

Niet ontvangen, dus ik zal wel gewoon naar de kiosk lopen
Trane
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trane »

Ik kreeg een SaveTime mail met een iets andere lay-out (ook wel met barcode).
Maar daar stond op dat ik voor skip the counter langs de automaten moest.
Ik dus langs de automaat. Ik dacht: ik geef de code in & klaar is kees, maar na, daarna vroeg hij opnieuw alle info die ik al ingegeven had bij quick time, om op het einde te zeggen 'Skip the counter not possible - see representative'. Die zij dat we inderdaad bij haar moesten zijn & achteraan de (ondertussen lang geworden) rij moesten aanschuiven.
Gelukkig was er daar een man, die ons zei dat we met het papier dat we hadden gewoon naar de garage mochten en een auto konden kiezen. En dat bleek dus inderdaad zo te zijn.

De dame achter de counter misleidde ons dus, waarschijnlijk in de hoop ons extra verzekeringingen ofzo te kunnen aansmeren.
2004: W-CAN / 2009: ZW-USA / 2011: CHI, WY, OR, WA / 2012: NYC, CO, SD / 2013: MA, NH, ME, NB, PEI, NS / 2014: AUS / 2015: DC,TX,NM
Yoshi
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Yoshi »

Wij hebben via Auto Europe een auto geboekt bij Alamo, kunnen we er dan ook gebruik van maken? We vliegen op Miami.

Op de reservering van Auto Europe staat alleen een boekingsnummer en een referentie ID van Alamo, maar geen conformation number waar op de site van Alamo naar wordt gevraagd.
Quinta
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Quinta »

Ook wij kwamen tot de ontdekking dat ons formulier dat ik uit geprint had niet voldeed.
Ben op Google gaan kijken en kwam uit op de volgende pagina https://www.alamo.com/en_US/car-rental/checkin.html
Als je op deze pagina inlogd krijg je de zelfde uitdraai als " 6foot6" als je alle stappen doorloopt.

Bedankt voor het verwijzen naar dit document. :thumbup:
Heb inmiddels de juiste papieren om de auto sneller op te kunnen halen.
Laatst gewijzigd door Quinta op 22 apr 2015, 00:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Jerre
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Jerre »

super handig! ook meteen ingecheckt en skip the counter genomen. nu ben ik tenminste 100% zeker dat ik gewoon kan doorlopen :-) geen vervelende praatjes aan de balie meer :thumbup: :clap:
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Kun je dit ook doen als je via driveusa.de hebt geboekt? En welk reservergsnummer moet je dan ingeven? Het ref# dat rechts bovenaan de voucher staat (en ook in de naam van het document zelf), of de booking ref (in mijn geval vier letters, één cijfer en dan /dri) dat elders bovenaan staat? En je hoeft daarvoor dus niet eerst Alamo Insider-lid te worden?
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Ik ben daar nu mee bezig, en dan met het skip the counter gedeelte. Nu staat er standaard al bij CDW en Extended protection accept ingevuld en een bedrag erachter. Moet ik accept laten staan omdat dit al betaald is of moet ik hier decline ingeven?
VinMor
Amerikafan

Bericht door VinMor »

Quinta schreef:
Ook wij kwamen tot de ontdekking dat ons formulier dat ik uit geprint had niet voldeed.
Ben op Google gaan kijken en kwam uit op de volgende pagina https://www.alamo.com/en_US/car-rental/checkin.html
Als je op deze pagina inlogd krijg je de zelfde uitdraai als " 6foot6" als je alle stappen doorloopt.

Bedankt voor het verwijzen naar dit document. :thumbup:
Heb inmiddels de juiste papieren om de auto sneller op te kunnen halen.

Wat doe jij anders dan mij dan? Ik zit in een locatie waar het kan: Las Vegas, en ik voldoe aan alle voorwaarden...online ingecheckt al gedaan.
(overigens blijft de dame waarmee ik heb gepraat volhouden dat het voor Las Vegas NIET kan, het skip the line gedeelte, maar staat wel op de site dat ze dit doet) :blink:
Laatst gewijzigd door VinMor op 22 apr 2015, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Quinta
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Quinta »

Vito schreef:Ik ben daar nu mee bezig, en dan met het skip the counter gedeelte. Nu staat er standaard al bij CDW en Extended protection accept ingevuld en een bedrag erachter. Moet ik accept laten staan omdat dit al betaald is of moet ik hier decline ingeven?

Vito ik heb daar decline aangeklikt. Ik denk dat op die manier je toch nog een extra willen verkopen, maar dat zat bij ons al in het totaal bedrag.
Quinta
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Quinta »

Wat doe jij anders dan mij dan? Ik zit in een locatie waar het kan: Las Vegas, en ik voldoe aan alle voorwaarden...online ingecheckt al gedaan.
Vinmor wat bedoel je, volgens mij maakt het niet uit waar je de auto ophaald. Maar je moet wel alle stappen op die pagina doen om uiteindelijk de juiste uitdraai te kunnen krijgen. Succes
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Quinta, ben je niet bang dat de CDW en de EP nu vervallen zijn?
Ik vind het nl. zo raar dat accept al standaard ingevuld is bij deze 2 en bij de andere 2 niet. Wat staat er bij je uiteindelijke uitdraai met streepjescode ?
Quinta
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Quinta »

Vito schreef:Quinta, ben je niet bang dat de CDW en de EP nu vervallen zijn?
Ik vind het nl. zo raar dat accept al standaard ingevuld is bij deze 2 en bij de andere 2 niet. Wat staat er bij je uiteindelijke uitdraai met streepjescode ?

Op de uitdraai wat die ik uiteindelijk kreeg is niets veranderd en alles wat voorheen included was is dat nu ook nog.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer