Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring met kamperen
Ervaring met kamperen
Wij gaan voor de eerste keer met de tent kamperen in zw usa. Wij komen op de volgende campings.
- Manzanita campground (Sedona)
- Mather Campground (Grand Canyon)
- Lake Powell Campground (Page)
- Ruby's (Bryce Canyon)
- Watchman (Zion)
- Furnace Creek (Death Valley)
- North Pines (Yosemite)
Wij zijn vanzin om een dubbele luchtmatras in onze tent te leggen. Nu heb ik al op de site van Wallmart gezien dat er pompjes op batterijen zijn om luchtmatrassen op te blazen, maar die krijgen slechte reviews omdat ze niet voldoende druk zouden leveren. De meeste pompen zijn met stroom uit de stekker maar de plaatsen die wij hebben gereserveerd op de campings zijn tentplaatsen waar geen electriciteitsaansluiting is. Nu vroeg ik mij af of iemand weet of er op deze campings dan ergens een, laten we zeggen, "openbaar stopcontact" is waar we telkens even onze matras op kunnen blazen. Of ben ik toch beter af met een handpomp?
- Manzanita campground (Sedona)
- Mather Campground (Grand Canyon)
- Lake Powell Campground (Page)
- Ruby's (Bryce Canyon)
- Watchman (Zion)
- Furnace Creek (Death Valley)
- North Pines (Yosemite)
Wij zijn vanzin om een dubbele luchtmatras in onze tent te leggen. Nu heb ik al op de site van Wallmart gezien dat er pompjes op batterijen zijn om luchtmatrassen op te blazen, maar die krijgen slechte reviews omdat ze niet voldoende druk zouden leveren. De meeste pompen zijn met stroom uit de stekker maar de plaatsen die wij hebben gereserveerd op de campings zijn tentplaatsen waar geen electriciteitsaansluiting is. Nu vroeg ik mij af of iemand weet of er op deze campings dan ergens een, laten we zeggen, "openbaar stopcontact" is waar we telkens even onze matras op kunnen blazen. Of ben ik toch beter af met een handpomp?
-
- Amerikafan
Re: Ervaring met kamperen
Neem een pomp die je op de auto 12 V kan aansluiten. Die kan je ook al thuis kopen.
Saskia
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb zelf een pompje die werkt op 4 type D batterijen. Ik heb hem afgelopen zomer zonder problemen gebruikt. Als hij niet meer pompt, gewoon nieuwe batterijen erin....
Die pompjes op de 12V aansluiting van de auto werken helemaal fantastisch trouwens.
Die pompjes op de 12V aansluiting van de auto werken helemaal fantastisch trouwens.
wij hebben afgelopen jaar een pompje van hier meegenomen (action volgens mij) kan op 12 volt en 110-220 volt
hebben altijd in auto (met lopende motor om te voorkomen dat accu leeg gaat) 2 queen luchtbedden opgepompt
heeft nooit langer dan 5 minuten geduurd
hebben altijd in auto (met lopende motor om te voorkomen dat accu leeg gaat) 2 queen luchtbedden opgepompt
heeft nooit langer dan 5 minuten geduurd
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Wij hebben gewoon een pompje op batterijen van de Walmart, en die doet het prima! Stop er wel goede batterijen in en geen goedkope, want dan blaast hij een stuk slechter. We gebruiken hem al zeker 3 jaar en niet alleen maar in Amerika, maar ook in Europa. We zijn er zeer tevreden over!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 5904 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 5 Reacties