USInsider schreef:Inderdaad, je kunt er allebei achter staan, maar hoe goed je je ook voorbereid, je hebt toch eigenlijk geen idee waar je aan begint.
Da's natuurlijk helemaal waar, maar heb je dat als je gaat trouwen of kiest om alleen door het leven te gaan, of juist niet te emigreren... of of of...???
En dag en nacht werken kan een straf zijn, maar voor een baas werken ook... of je kunt ervan genieten...
Die mislukte emigratie van dat stel waarvan de hele relatie niet deugde kunnen we nu denk ik wel een keertje schrappen. Die hadden elkaar overal tot wanhoop gekregen.
Van de meeste afleveringen van 'Ik vertrek' denk ik.... pffff weer een hotelletje ...kunnen ze niks anders verzinnen?? En vaak denk ik ...toch maar Hilton of Marriott al is dat ook niet alles... want van die ad hoc beslissingen en oplossingen word je niet vrolijk.... maar zo nu en dan zit er eentje bij die je direct wilt boeken.
En droomt niet iedereen daarvan??? Als niemand begint dan zijn die bedrijfjes er ook niet...
Kevigi.... mijn grote rode vlag in jouw verhaal... 'maar willen ZEKER WETEN of dit de moeite waard zou zijn'....
Niets in het leven is zeker... of het de moeite waard zou zijn ligt een je inzet en ideeen, je backup plan, wat je kinderen willen... en ook een tikkie aan hoeveel geld je te besteden hebt.