Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Orpian: Hallo!! (Vegas-gek)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Orpian
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Orpian: Hallo!! (Vegas-gek)

Bericht door Orpian »

Hallo iedereen!

Na even wat topics mee gevolgd te hebben, heb ik me dan toch geregistreerd zodat ook ik mijn steentje kan bijdragen!
Even kort voorstellen: ik heet Jonas, kom uit Vlaanderen, en ben nogal Vegas-gek.

Na mijn eerste keer Las Vegas in 2009 (tesamen met San Francisco) ben ik ook in 2010 en vorig jaar teruggekeerd.
Telkens verbleven we in de Flamingo. (eerste jaar Deluxe room, laatste 2 keer hadden we een Go room)

Met veel ongeduld zijn we momenteel aan het aftellen naar onze nieuwe reis richting Las Vegas. Woensdag 19 augustus vertrekken we voor alweer 9 nachten.
Ditmaal zullen we de eerste 4 nachten doorbrengen in The Cosmopolitan (fountain view room) en 5 nachten Flamingo (it's like home coming)
Tijdens de vorige 3 keren hebben we een Gary leren kennen, een local/barman die in de Flamingo werkt, en dit jaar zal hij ons ook een dagje "niet-toeristisch Las Vegas" laten zien, waar ik enorm naar uit kijk!

Je zal me dus voornamelijk horen in topics ivm Las vegas :)

Groetjes,
Jonas
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Orpian: Hallo!! (Vegas-gek)

Bericht door Sassya »

Welkom Jonas! We kunnen hier nooit genoeg Vegas liefhebbers hebben :thumbup: .
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Orpian: Hallo!! (Vegas-gek)

Bericht door Aricon »

Welkom op het forum! Hier nog een Las Vegas fan. Sinds 1991 minstens 15 keer geweest. Ik kies de laatste jaren niet meer voor een hotel op de Strip, maar ik ga er wel 1 of 2 avonden naar toe. Voor een show en om een beetje rond te wandelen.

Veel plezier gewenst op het forum.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer