Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
API gegevens invoeren British Airways
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
API gegevens invoeren British Airways
Hallo allen,
Wij vliegen op 10 Juli 2015 met Britsh Airways naar Londen om daar vervolgens met Virgin naar LA te vliegen.
Nu heb ik op de site (manage my booking) van BA onze gegevens moeten invoeren zoals paspoortnr en geboortedatums,
alleen lukt het me niet om het juiste geboortejaar van mijn dochter in te voeren het staatje gaat niet verder terug dan 2002, ze is in 1999 beboren.
Zelf invoeren lukt ook niet, bij ons zelf is het wel gelukt maar nu zijn haar gegevens niet compleet maakt dat wat uit?
De esta is inmiddels aangevraagd en voor alledrie goed gekeurd.
Groetjes Miranda
Wij vliegen op 10 Juli 2015 met Britsh Airways naar Londen om daar vervolgens met Virgin naar LA te vliegen.
Nu heb ik op de site (manage my booking) van BA onze gegevens moeten invoeren zoals paspoortnr en geboortedatums,
alleen lukt het me niet om het juiste geboortejaar van mijn dochter in te voeren het staatje gaat niet verder terug dan 2002, ze is in 1999 beboren.
Zelf invoeren lukt ook niet, bij ons zelf is het wel gelukt maar nu zijn haar gegevens niet compleet maakt dat wat uit?
De esta is inmiddels aangevraagd en voor alledrie goed gekeurd.
Groetjes Miranda
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Re: API gegevens invoeren British Airways
Ze zullen het ter plaatse dan wel in orde brengen bij het aanmelden in de luchthaven, wel best nog eens zeggen dat het niet online ging.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Het lijkt erop alsof er een kinderen tarief van toepassing is, misschien vandaar de datum van 2002?
Wij hebben precies hetzelfde onze dochter is van 2001 kunnen het ook niet invullen en heb net nog even gekeken bij de reservering van de vlucht maar we hebben ook geen kinderprijs voor haar betaald, prijs is hetzelfde als bij ons.
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben ook geen kind ingevoerd bij het boeken daar staat ze gewoon als volwassene, voorgaande jaren is het goed gegaan
toen vlogen we ook met BA. Terplaatse geven we het nog wel een keer aan dan , zal best goedkomen
Bedankt, Miranda
toen vlogen we ook met BA. Terplaatse geven we het nog wel een keer aan dan , zal best goedkomen

Bedankt, Miranda
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Onze dochter is uit 2001 en ik heb wel alles in kunnen vullen.
Misschien even bellen? Maar anders doen ze het wel bij inchecken op de luchthaven.
Bij united heb ik ook ooit een probleem gehad met api, dat systeem sloeg toen niks op. Nu bij BA is er niet genoeg ruimte voor alle doopnamen, man heeft er 4, heb ze gebeld en ze zeiden dat het zo oke was, dat het aan het systeem ligt.
Misschien even bellen? Maar anders doen ze het wel bij inchecken op de luchthaven.
Bij united heb ik ook ooit een probleem gehad met api, dat systeem sloeg toen niks op. Nu bij BA is er niet genoeg ruimte voor alle doopnamen, man heeft er 4, heb ze gebeld en ze zeiden dat het zo oke was, dat het aan het systeem ligt.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Het maakt niet uit als je de API gegevens niet online kunt invullen. Bij desk check-in swipen ze dan je paspoort.
Het enige nadeel is volgens mij dat je niet online kunt inchecken voor je dochter.
Het enige nadeel is volgens mij dat je niet online kunt inchecken voor je dochter.
-
- Amerika-ontdekker
Hhhm zou jammer zijn als ik niet online kan inchecken een dag van te voren,
wij vliegen alleen van Amsterdam naar Londen met BA daarna vliegen we met Virgin.
Misschien toch maar even bellen.
wij vliegen alleen van Amsterdam naar Londen met BA daarna vliegen we met Virgin.
Misschien toch maar even bellen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 910 Weergaves
-
Laatste bericht door d_vdploeg