Is dit de gewone prijs ? Ik ben al 2 keer naar een Jetair kantoor gegaan om die nieuwe USA catalogus te vragen en hij zou maar pas in januari uitkomen . Iemand heeft hier afgelopen jaar toen een tip gegeven ,dat je bij jetair tussen een bepaalde periode een SUV kreeg voor de prijs van een Full size .Nu of deze actie in 2007 wordt herhaald zal nog moeten uitwijzen tenzij jij eerder aan die catalogus bent geraakt en de actie niet meer wordt herhaald .Chi Sin X schreef:Wij hebben gisteren de prijs van Jetair gekregen (grote Belgische touroperator), en dat was 1150 euro voor een SUV bij Alamo, terwijl het bij usareisen maar 913 euro is voor dezelfde periode (22 dagen full size suv). Maar ik vertrouw het nog niet echten heb ook nog nooit iets in Duitsland online besteld (en mijn Duits is echt slecht), dus probeer me er over te zetten
. Maar ruim 200 euro verschil is al wel veel geld.
Mijn Duits is ook slecht en ben er ook niet voor om daar te reserveren (al kan het maar een kleinigheid lijken ) , en vermits ik pas in januari weet of er een promotie valt te rapen bij Jetair ,kan ik ook nu niet profiteren van die vroegboekactie bij USA reizen .