Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mooie autohuurtarieven!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Chi Sin X schreef:Wij hebben gisteren de prijs van Jetair gekregen (grote Belgische touroperator), en dat was 1150 euro voor een SUV bij Alamo, terwijl het bij usareisen maar 913 euro is voor dezelfde periode (22 dagen full size suv). Maar ik vertrouw het nog niet echt :oops: en heb ook nog nooit iets in Duitsland online besteld (en mijn Duits is echt slecht), dus probeer me er over te zetten ;). Maar ruim 200 euro verschil is al wel veel geld.
Is dit de gewone prijs ? Ik ben al 2 keer naar een Jetair kantoor gegaan om die nieuwe USA catalogus te vragen en hij zou maar pas in januari uitkomen . Iemand heeft hier afgelopen jaar toen een tip gegeven ,dat je bij jetair tussen een bepaalde periode een SUV kreeg voor de prijs van een Full size .Nu of deze actie in 2007 wordt herhaald zal nog moeten uitwijzen tenzij jij eerder aan die catalogus bent geraakt en de actie niet meer wordt herhaald .
Mijn Duits is ook slecht en ben er ook niet voor om daar te reserveren (al kan het maar een kleinigheid lijken ) , en vermits ik pas in januari weet of er een promotie valt te rapen bij Jetair ,kan ik ook nu niet profiteren van die vroegboekactie bij USA reizen .
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Knabbeltje schreef:Is dit de gewone prijs ? Ik ben al 2 keer naar een Jetair kantoor gegaan om die nieuwe USA catalogus te vragen en hij zou maar pas in januari uitkomen . Iemand heeft hier afgelopen jaar toen een tip gegeven ,dat je bij jetair tussen een bepaalde periode een SUV kreeg voor de prijs van een Full size .Nu of deze actie in 2007 wordt herhaald zal nog moeten uitwijzen tenzij jij eerder aan die catalogus bent geraakt en de actie niet meer wordt herhaald .
Mijn Duits is ook slecht en ben er ook niet voor om daar te reserveren (al kan het maar een kleinigheid lijken ) , en vermits ik pas in januari weet of er een promotie valt te rapen bij Jetair ,kan ik ook nu niet profiteren van die vroegboekactie bij USA reizen .
De boeken waren er daar ook nog niet, maar dat reisbureau heeft blijkbaar redelijk goede contacten bij Jetair. En de prijzen waren intern juist bekend, en die hebben ze dan telefonisch doorgegeven. Die actie van vorig jaar gaat er niet meer zijn volgens hen (die gratis upgrade), dat werd dit jaar vervangen door een benzinekortingsbon van 20 usd.
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Chi Sin X schreef:
Knabbeltje schreef:Is dit de gewone prijs ? Ik ben al 2 keer naar een Jetair kantoor gegaan om die nieuwe USA catalogus te vragen en hij zou maar pas in januari uitkomen . Iemand heeft hier afgelopen jaar toen een tip gegeven ,dat je bij jetair tussen een bepaalde periode een SUV kreeg voor de prijs van een Full size .Nu of deze actie in 2007 wordt herhaald zal nog moeten uitwijzen tenzij jij eerder aan die catalogus bent geraakt en de actie niet meer wordt herhaald .
De boeken waren er daar ook nog niet, maar dat reisbureau heeft blijkbaar redelijk goede contacten bij Jetair. En de prijzen waren intern juist bekend, en die hebben ze dan telefonisch doorgegeven. Die actie van vorig jaar gaat er niet meer zijn volgens hen (die gratis upgrade), dat werd dit jaar vervangen door een benzinekortingsbon van 20 usd.
:cry: Dat valt wel tegen dan.Misschien moet ik dan toch maar overwege om via die Duitse site te gaan .
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

michelly schreef:Bij ons was het verschil tussen usareisen.de en holland int. toch 135 euro.Ondanks die korting van 75 euro.
Voor 5 weken dan.
Is er bij jullie dan minder verschil?
Die drukfout hadden we ook gezien en bij het reisburo hadden ze naar holl. inter. gebeld en kregen deze prijs.

Elly
Ja bij ons is het voor 26 dagen x €49 = € 1274 - €75 (korting) = €1199 met 12-07-2007 als ophaaldatum.
Hier komen dan nog wel de boekingskosten( €?) bij.
Net belde ons reisburo ook naar Holland International en wilde zij ons ook 26 x €53 = € 1303 laten betalen excl boekingskosten. Maar dit kunnen ze pas veranderen als het hoofdkantoor van H.I. open is, want de medewerker aan de telefoon van HI kon dat niet veranderen :?

Bij usareisen kost het totaal incl. de vroegboeken online korting dan €1204,80.
Dus met de boekingskosten erbij zullen wij iets duurder uit zijn, maar hoeven dan niet gelijk te betalen.

In ieder geval zitten wij 27-12 bij het reisburo en mocht er onverwachts weer iets gebeuren kunnen we altijd nog via usareisen boeken.

Theo
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Tokheim schreef:
Ja bij ons is het voor 26 dagen x €49 = € 1274 - €75 (korting) = €1199 met 12-07-2007 als ophaaldatum.
Bij ons 34 dagen x 49= 1666 - 75 (korting)= 1591.
Hier komen nog reserveringskst bij van 20 euro,
calamiteitenfonds 2.50,
boekingskst van het reisburo 22.50
Totaal dus 1636 euro.
Bij usareisen 1505 euro.

Dit verschil is toch groot genoeg voor ons om voor usareisen.de te kiezen tenzij het reisburo (zoals ze beloofd hebben) vandaag nog terugbelt met een ander tarief. Dus we wachten nog even af :wink:

Elly
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

michelly schreef:
Tokheim schreef:
Bij ons 34 dagen x 49= 1666 - 75 (korting)= 1591.
Hier komen nog reserveringskst bij van 20 euro,
calamiteitenfonds 2.50,
boekingskst van het reisburo 22.50
Totaal dus 1636 euro.
Bij usareisen 1505 euro.

Dit verschil is toch groot genoeg voor ons om voor usareisen.de te kiezen tenzij het reisburo (zoals ze beloofd hebben) vandaag nog terugbelt met een ander tarief. Dus we wachten nog even af :wink:

Elly
Omdat wij "maar" 26 dagen gaan scheelt het dus niet zoveel :lol: :wink:

Theo
Fiftiesfamily
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Fiftiesfamily »

Voor de mensen die nog moeten beslissen heb ik misschien nog het laatste zetje dat ze nodig hebben om een beslissing te nemen.

Wij hebben vorige week een Equinox geboekt van 16/6 tot 1/7 (Super-Inklusiv-PLUS-Preise) bij USA reisen voor 520,89 euro. De volgende ochtend kregen we een email dat we als er geen bestuurders onder de 25 jaar waren wij ook gebruik konden maken van de speciale aanbieding:
Falls aber alle Fahrer über 25 Jahre sind, würden wir Ihnen das Super-Inklusiv Plus Paket Mietwagenkategorie Eqinox vom 16.6.-1.7.07 von Seattle nach Seattle für einen Gesamtreisepreis von 425€ anbieten.

Is toch een korting van 95 euro die je nadat je geboekt hebt nog krijgt. Ik weet uiteraard niet of iedereen dit aanbod krijgt (heb er verder nog niets over gelezen hier) maar voor zuinige Hollanders is dit natuurlijk geweldig.

Ron
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

michelly schreef: Dit verschil is toch groot genoeg voor ons om voor usareisen.de te kiezen tenzij het reisburo (zoals ze beloofd hebben) vandaag nog terugbelt met een ander tarief. Dus we wachten nog even af :wink:

Elly
Ik was vanmiddag niet thuis maar er lag een briefje op me te wachten thuis dat het reisburo gebeld had. Zij kunnen blijkbaar nu ook het tarief van 1505 euro boeken. Er komen dan alleen nog 22.50 boekingskst bij.
Nu ga ik woensdag toch nog maar weer even naar het reisburo....

Elly
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ook heb ik maar weer voor de zoveelste keer gekeken op USA Reisen, maar ik kom daar echt niet voordeliger uit voor een 4x4. Ik moet erbij vertellen dat ik bij Hertz huur omdat die het voordeligste is met een 4x4 en omdat ik dan geen dropoffkosten hoef te betalen tussen Arizona en Nevada.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Fiftiesfamily schreef:Voor de mensen die nog moeten beslissen heb ik misschien nog het laatste zetje dat ze nodig hebben om een beslissing te nemen.

Wij hebben vorige week een Equinox geboekt van 16/6 tot 1/7 (Super-Inklusiv-PLUS-Preise) bij USA reisen voor 520,89 euro. De volgende ochtend kregen we een email dat we als er geen bestuurders onder de 25 jaar waren wij ook gebruik konden maken van de speciale aanbieding:
Falls aber alle Fahrer über 25 Jahre sind, würden wir Ihnen das Super-Inklusiv Plus Paket Mietwagenkategorie Eqinox vom 16.6.-1.7.07 von Seattle nach Seattle für einen Gesamtreisepreis von 425€ anbieten.

Is toch een korting van 95 euro die je nadat je geboekt hebt nog krijgt. Ik weet uiteraard niet of iedereen dit aanbod krijgt (heb er verder nog niets over gelezen hier) maar voor zuinige Hollanders is dit natuurlijk geweldig.

Ron

Als ik een gokje mag wagen: als ik de prijzen bekijk lijkt het erop dat jullie per ongeluk " alamo gold underage" (Super-Inklusiv-PLUS-Preise / U25 Special) hebben geboekt en dat ze bij usareisen zo eerlijk zijn dit even te melden.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
steve
Amerika-ontdekker

Bericht door steve »

Chi Sin X schreef:
Pff, 20 dollar is niets in vergelijking met die upgrade. Hoe zeker waren ze daarvan? Liggen de prijzen in het algemeen hoger dan verleden jaar?
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

steve schreef:Pff, 20 dollar is niets in vergelijking met die upgrade. Hoe zeker waren ze daarvan? Liggen de prijzen in het algemeen hoger dan verleden jaar?
Ik ben er nu 100% zeker van, je kan het ook al terugvinden op de website van Jetair zelf nu, dat is dit jaar hun "vroegboekkorting".

Ik heb wel de indruk dat de prijzen serieus omhoog gegaan zijn, maar mijn vergelijking is wel niet helemaal juist. Ik had vorig jaar voor een fullsize voor 3 weken, 572 euro betaald, en nu moet ik voor een SUV (kon geen type kiezen) 1150 euro betalen. En er is wel een prijsverschil tussen beide types, maar het is zeker niet het dubbele.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

hekkie schreef:Ook heb ik maar weer voor de zoveelste keer gekeken op USA Reisen, maar ik kom daar echt niet voordeliger uit voor een 4x4. Ik moet erbij vertellen dat ik bij Hertz huur omdat die het voordeligste is met een 4x4 en omdat ik dan geen dropoffkosten hoef te betalen tussen Arizona en Nevada.
Op het bovenstaand commentaar moet ik toch even terugkomen. Gisteren heb ik eens wat zorgvuldiger gekeken naar de tarieven van een 4x4 van Hertz bij USAreisen en heb geconstateerd dat de tarieven overeenkomen met de prijzen in de reisgidsen, zij het dat hier een vroegboekkorting van 5% gehanteerd wordt waardoor ik dan toch net iets goedkoper uit ben.

Ook opvallend zijn de voordelige tarieven die Dollar hanteert voor een 4WD in vergelijking met Alamo en andere verhuurders. Helaas heeft Dollar een restrictie van maximaal 28 dagen autohuur, terwijl wij in mei straks 38 dagen een auto nodig zijn. Maar interessant is het wel.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

@Marjan:
ik sta op het punt om een 4x4 te huren bij Usasreisen.de, en heb de nieuwe gidsen nog niet kunnen bemachtigen. En dat gaat me deze week (voor 29/12) ook niet meer lukken, we gaan morgen nl op vakantie. Nu is mijn vraag: zou jij misschien willen kijken voor mij wat n 4x4 bij Dollar kost, van 21/7-6/8, ophalen in PHX en retour in SFO?
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

pyca schreef:@Marjan:
ik sta op het punt om een 4x4 te huren bij Usasreisen.de, en heb de nieuwe gidsen nog niet kunnen bemachtigen. En dat gaat me deze week (voor 29/12) ook niet meer lukken, we gaan morgen nl op vakantie. Nu is mijn vraag: zou jij misschien willen kijken voor mij wat n 4x4 bij Dollar kost, van 21/7-6/8, ophalen in PHX en retour in SFO?
Hoi Pyca,

Dollar Rent a Car is volgens mij in de ban gedaan door de touroperators. In geen van de vijf nieuwe gidsen komt Dollar meer voor, terwijl voorheen Hotelplan in ieder geval Dollar aanbood. Waarschijnlijk ligt dat aan de overname door OAD.

In ieder geval kun je nu dus geen vergelijking meer maken tussen de tarieven van Dollar uit de reisgidsen en via internet. De tarieven die USAreisen aanbiedt voor een 4WD van Dollar is in ieder geval zeer gunstig geprijsd. De volledige korting(5% + 3% onlinekorting) is geldig tot 31-3-2007, dus voor een definitieve beslissing heb je nog wel eventjes de tijd.

Ik denk er zelf ook sterk over, maar ik zit alleen met die 28 dagen. Misschien dat ik twee contracten kan afsluiten. Ga me er nog over buigen.

Even ter info:
Dollar biedt nu ook navigatie aan bij hun huurauto's.

Fijne vakantie!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Hoi Marjan,
Ik heb je dan verkeerd begrepen, ik dacht dat je bedoelde dat er in de gids een gunstige prijs voor Dollar stond. Bedankt voor de moeite iig.

groetjes en nog een fijne dag verder!
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Nou, ik heb toch ook nog net voor eind van het jaar, voor de extra 10% vroegboekkorting, de reservering gemaakt. Ik heb de Luxury SUV bij Alamo geboekt, voor 3,5 week in de zomervakantie. Totaalprijs € 1.295,00. Nou hopen dat het een Cadallac Escalade wordt, of Lincoln Navigator :wink: ! Dus toch maar geen Equinox. Wilde niet het risico lopen dat er geen upgrade kwam. Dan is die Equinox met 4 personen en flink wat koffers toch niet echt ruim.

Enne ... Nog allemaal fijne dagen gewenst :P !
rosaki
Amerika-ontdekker

Bericht door rosaki »

MattRob schreef:Nou, ik heb toch ook nog net voor eind van het jaar, voor de extra 10% vroegboekkorting, de reservering gemaakt. Ik heb de Luxury SUV bij Alamo geboekt, voor 3,5 week in de zomervakantie. Totaalprijs € 1.295,00. Nou hopen dat het een Cadallac Escalade wordt, of Lincoln Navigator :wink: ! Dus toch maar geen Equinox. Wilde niet het risico lopen dat er geen upgrade kwam. Dan is die Equinox met 4 personen en flink wat koffers toch niet echt ruim.

Enne ... Nog allemaal fijne dagen gewenst :P !

ook prettige dagen.Heb zelf een iets minder grote SUV geboekt, 17 dagen voor 575 euro in de zomervakantie.Dit was inderdaad voor mij ook de goedkoopste.Laat je tzt wel weten of het wat groter uitgevallen is geworden( hoop ik)Ben je trouwens al begonnen met de 'echte' planning?

gr,

robert
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

rosaki schreef:
Ben je trouwens al begonnen met de 'echte' planning?

gr,

robert
Staat in de 'planning' voor de komende dagen, eindelijk eens lekker VRIJ !!!!
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Wij hebben ook via usareisen geboekt. De equinox. Krijgen we een upgrade dan is dat mooi meegenemomen en anders ben ik al heel blij met een Equinox. Vorig jaar hadden we een Dodge Stratus en dat vond ik al super.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer