Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huur SIXT (LA) beide onder de 25.
Auto huur SIXT (LA) beide onder de 25.
Beste forum leden,
In 2015 gaan wij vanaf zondag 6 tot zondag 27 september een rondreis(je) maken door Amerika.
We landen en vertrekken in Los Angeles.
Nu zijn wij bezig met het huren van een auto (SUV)
Beide zijn wij onder de 25 (23&24) dus eigenlijk overal moeten wij de 'under age' betalen.
Echter heb ik gisteren een offerte gehad van SIXT, SIXT biedt ons een SUV (bijv, een RAV), 21 dagen voor slechts 850 euro.
Tot nu toe waren wij het goedkoopste uit bij HERTZ met 1250 euro.
Hebben jullie ervaring met SIXT? hoe komt het dat je bij de ene maatschappij wel under age moet betalen en bij de andere niet?
Op dit forum las ik dat je bij SIXT alleen met je huur auto naar aangrenzende landen kon gaan, maar op hun site lees ik daar niets over?
Wij zijn in ieder geval van plan om het bekende rondje te maken van LA naar SF naar LV en weer terug naar LA (of andersom natuurlijk).
Kunnen jullie mij advies geven?
Alvast bedankt!!
In 2015 gaan wij vanaf zondag 6 tot zondag 27 september een rondreis(je) maken door Amerika.
We landen en vertrekken in Los Angeles.
Nu zijn wij bezig met het huren van een auto (SUV)
Beide zijn wij onder de 25 (23&24) dus eigenlijk overal moeten wij de 'under age' betalen.
Echter heb ik gisteren een offerte gehad van SIXT, SIXT biedt ons een SUV (bijv, een RAV), 21 dagen voor slechts 850 euro.
Tot nu toe waren wij het goedkoopste uit bij HERTZ met 1250 euro.
Hebben jullie ervaring met SIXT? hoe komt het dat je bij de ene maatschappij wel under age moet betalen en bij de andere niet?
Op dit forum las ik dat je bij SIXT alleen met je huur auto naar aangrenzende landen kon gaan, maar op hun site lees ik daar niets over?
Wij zijn in ieder geval van plan om het bekende rondje te maken van LA naar SF naar LV en weer terug naar LA (of andersom natuurlijk).
Kunnen jullie mij advies geven?
Alvast bedankt!!
Re: Auto huur SIXT (LA) beide onder de 25.
Staat keurig op de site hoor:djdeborah schreef: Op dit forum las ik dat je bij SIXT alleen met je huur auto naar aangrenzende landen kon gaan, maar op hun site lees ik daar niets over?
https://www.sixt.nl/php/terms/view?liso ... tyle=typo3" onclick="window.open(this.href);return false;
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik vind dit dan eigenlijk reuze meevallen.Voor bestuurders die jonger zijn dan 25 jaar wordt een extra kost van 9,00 euro per dag aangerekend of maximaal 49.00 USD per verhuur.
Ik zou wel even goed de autocode controleren met de bepalingen in de link van Hinko. Niet dat ze je daar aan de balie nog vanalles aansmeren omdat je de verkeerde autogroep of iets dergelijks hebt.
Hallo,
Bedankt voor de reacties.
Ik heb op de link gekeken..
Bedankt, dit had ik zelf niet gezien!
Echter lijkt het dan niet te kunnen, aangezien ZION in Utah ligt, en wij daar met deze huur auto dus niet mogen komen?
Hebben mensen ervaring met deze maatschappij?
Bedankt voor de reacties.
Ik heb op de link gekeken..
Bedankt, dit had ik zelf niet gezien!
Echter lijkt het dan niet te kunnen, aangezien ZION in Utah ligt, en wij daar met deze huur auto dus niet mogen komen?
Hebben mensen ervaring met deze maatschappij?
Als je de link van Hinko volgt staat daar dat als je de auto in LA (Cali) ophaalt je naar omliggende staten mag:
California
|Arizona, Oregon, Washington, Nevada
Lijkt me best vreemd dat je dan niet naar Utah mag. Ik zou ze even mailen als je het zeker wilt weten.
California
|Arizona, Oregon, Washington, Nevada
Lijkt me best vreemd dat je dan niet naar Utah mag. Ik zou ze even mailen als je het zeker wilt weten.
Hoi Hoi,
Ja, ik heb ze inmiddels gemaild... Ben benieuwd naar het antwoord!
Jullie horen het.
Verder is het volgende inbegrepen:
Rate includes all mls
Loss Damage Waiver
SLI
Vehicle Fee
Loss Damage Waiver with an excess of USD 0.00
Theft Protection with an excess of USD 0.00
All designated discounts have been included in the stated final price.
Voldoende?
Ja, ik heb ze inmiddels gemaild... Ben benieuwd naar het antwoord!
Jullie horen het.
Verder is het volgende inbegrepen:
Rate includes all mls
Loss Damage Waiver
SLI
Vehicle Fee
Loss Damage Waiver with an excess of USD 0.00
Theft Protection with an excess of USD 0.00
All designated discounts have been included in the stated final price.
Voldoende?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ems2012 schreef:
Daar kwam laatst in het zuidtopic ook iemand mee. Sixt heeft wat dat betreft wat andere regels dan andere verhuurders.
Stel nou dat het niet mag, dan kan TS ook nog eens kijken of het niet te onvoordelig uitvalt om in Las Vegas dan van auto te wisselen. Vanuit Nevada mag je nl wel naar zowel California als Arizona als Utah. Nu liggen Zion en Bryce wat dat betreft in het zuiden van Utah, maar verzekeringtechnisch wil je dan geen stukken hebben aan je auto.
Hoi!
Wij hebben inmiddels een auto gehuurd.
Toch even de informatie delen: wellicht hebben andere er nog wat aan.
Wij hebben er voor gekozen om een auto te huren via Kilroy Travel, zij huren dan weer in bij HERTZ.
Wij hebben nu een huurauto voor 3 weken, Toyota RAV4 o.d incl. alle verzekeringen voor 1300 euro.
Beide bestuurders van onder de 25 jaar mogen hier dan in rijden.
Groetjes!
Wij hebben inmiddels een auto gehuurd.
Wij hebben er voor gekozen om een auto te huren via Kilroy Travel, zij huren dan weer in bij HERTZ.
Wij hebben nu een huurauto voor 3 weken, Toyota RAV4 o.d incl. alle verzekeringen voor 1300 euro.
Groetjes!
- bedeve
- Amerika-expert
djdeborah schreef:Hoi!
huurauto voor 3 weken, Toyota RAV4 o.d incl. alle verzekeringen voor 1300 euro.
Waar anderen en jij misschien meer aan hebben is even naar drive-usa.de te kijken.
Daar kost diezelfde auto bij Alamo € 1,098.00
Dat bespaart je € 202
Midsize SUV (IFAR)
Toyota RAV4 or similar by Cars & Camper
Alamo U-25
Supplemental Liability Insurance 1,000,000 US-$
Loss/Collision Damage Waiver without a deductible including glass, tire and undercarriage damage
Fuel: Pickup - Full ; Return - Full
3 additional driver over the age of 25 included
Bonus:
Underage Driver Fees for First Driver included
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Bij Drive-USA/USA-Reisen moet je voor de 2e bestuurder <25 ook flink bijbetalen, waardoor je meer dan 1500 euro kwijt bent voor 2 bestuurders <25. Ze zijn dan niet meer de goedkoopste.
Ik denk dat je bij Kilroy een goede deal hebt gesloten. Mijn nicht en ik (beide 23 jaar) gaan in september naar Cali en komen voor 3 weken midsize-SUV ook niet onder de 1500 euro uit op de meeste sites, ik geloof dat USCarhire de goedkoopste was.
Ik denk dat je bij Kilroy een goede deal hebt gesloten. Mijn nicht en ik (beide 23 jaar) gaan in september naar Cali en komen voor 3 weken midsize-SUV ook niet onder de 1500 euro uit op de meeste sites, ik geloof dat USCarhire de goedkoopste was.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1563 Weergaves
-
Laatste bericht door roadtrip2025
-
- 12 Reacties