We hebben een doorlopende reisverzekering!!!!! Help Hinko

Snap er niks van, kom op 2590 dollar voor 23 dagen, ophalen Vegas, afgeven op SF!!!
Ik ben Hinko niet.Hoeka schreef:Jongens help even, wat moeten we nu aan zetten bij National qua verzekring.
We hebben een doorlopende reisverzekering!!!!! Help Hinko
Snap er niks van, kom op 2590 dollar voor 23 dagen, ophalen Vegas, afgeven op SF!!!
Voor mij is de Explorer nog steeds DE auto.Astatic schreef: Aardige mensen daar bij National Orlando!
Nog gefeliciteerd met de bekerwinst, zeer verdiend (en tot ziens bij de Johan Cruijffschaal)Groningen viert feest !!
PSVwally schreef:Nog gefeliciteerd met de bekerwinst, zeer verdiend (en tot ziens bij de Johan Cruijffschaal)Groningen viert feest !!
Ik ben voor de eerste keer Amerika begonnen met een 2011 Ford Escape, jaar erop een Ford Edge, en nu die Explorer...bedeve schreef:Voor mij is de Explorer nog steeds DE auto.Astatic schreef: Aardige mensen daar bij National Orlando!
Vraag aan jou ; hoe ging het met de extra bestuurders.?
Wel/niet op contract / aangemeld ?
De Emerald Club is een zakelijke loyalty activiteit.Astatic schreef: De extra bestuurder was makkelijk, bij het uitrijden even gemeld dat ik gratis extra bestuurder had, diegene rijbewijs gegeven, en staat nu ook op contract.
Ze controleren verder niet of het familie, werkrelatie is o.i.d
Even dit bericht terug naar boven halen.georgesken schreef:Als je bij coupon id nDA2324BR invult gaat er nog 30$ af van de prijs.
Hinko schreef:.com
* Een antwoord in twee delen.Maritom schreef:Enkele vraagjes:
Kan ik een midsize via usareisen boeken en koppelen aan de emerald account? ivm $ 400 One Way charges
Ook geen digitaal pasje ?Maritom schreef: Ik heb een nummer en kan inloggen, een kaartje heb ik nooit ontvangen. Kan dat een probleem worden?
$ 400 ex tax is veel geld.Hinko schreef:Is verhoogd Bert.
Vorig jaar ook al bij IAD-BOS alleen had ik toen nog geboekt voor 250 dollar. Bij nieuwe boekingen was het toen ook al 399.