Voor de geinteresseerde meelezers op dit forum. Het lijkt er op dat de data voor 2016 nog niet paraat staat. Voordat je je gegevens in moet vullen wordt er alleen nog gesproken over DV2014 en DV2015. Kan me voorstellen dat het aardig wat data is welke ingeladen moet worden.
Alsof het nog niet spannend genoeg is!
*EDIT* OK, ik kom er dus net achter dat ik me in een andere tijdzone waan...!!
Helaas, ook mij gaat deze ronde voorbij... Jammer, maar oktober staat alweer met grote letters in de agenda om in te schrijven!
Dus weer wat extra tijd om te sparen! Kan ik tenminste ook nog rustig trouwen, wat sowieso al na de zomer gepland stond!
Ik blijf duimen voor de overige forum leden!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.