Nog 3 maanden en wij vertrekken alweer naar Vegas. Zoals gewoonlijk pakken wij een deel cash mee, alsook een kredietkaart.
Sinds dit jaar heb ik echter een nieuwe kaart (met hogere limiet), dus denk ik dat ik slechts een minimum aan cash zal meenemen.
Uiteindelijk dient de cash voor de tips, (en wat slotplay) de rest (bar/restaurant/shopping/taxi...) kan je met kredietkaart betalen.
Graag jullie mening!
Ik neem 0 cash mee, pin één keer een dollar of $200 en voor de rest betaal ik alles met cc. Waarom met veel cash rondlopen als het niet hoeft? . Tips in restaurants kun je ook gewoon met cc betalen overigens.
Mrvanilla schreef:Ik neem 0 cash mee, pin één keer een dollar of $200 en voor de rest betaal ik alles met cc. Waarom met veel cash rondlopen als het niet hoeft? . Tips in restaurants kun je ook gewoon met cc betalen overigens.
Inderdaad (zelfs bij sommige bars), je hebt zeker een punt. Andere jaren sleurde ik $1000+ mee.. dus denk dat ik gewoon ter plaatste wat cash uit het kastje haal en de rest met kaart betaal. Thanks!
Over het algemeen viel het mij op dat een CC vaak een gunstigere omwisselkoers had dan een betaalkaart.
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.