Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV 2016: Slow Chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Dbacks2
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: DV 2016: Slow Chat

Bericht door Dbacks2 »

en deze....

http://forums.immigration.com/threads/d ... 926/page-7

"Well worth a try - not much to glean from that.

But I'm going to call it - IMHO:

not a single person in the world has received a winner's notification due to a technical issue
the unsuccessful people are actually unsuccessful
people who constantly receive errors on multiple devices/browsers are winners"

het is overal onrustig....
jgeenens
Amerika-ontdekker

Bericht door jgeenens »

Neil mcauly schreef:
jgeenens schreef: Sorry, je mag zeker zijn dat er iets misgelopen is. In verschillende landen komt men tot dezelfde conclusie: er zijn geen winnaars.
Kan je eens links posten met je bronnen aub?
Alvast bedankt!
http://www.facebook.com/dv2016 : daar vraagt iemand uit Oekraïne gisterenavond al waarom er geen winnaars zijn. Begrijpelijk. In Oekraïne nemen er heel wat mensen deel aan de DV Lottery.
http://greencard.by/community/forum/for ... ?PAGEN_1=8 (zoeken op "No one has been selected in ")

Misschien is het wat voorbarig om te zeggen dat er "zeker iets misgelopen is". Hoewel ik de kans zeer groot schat. Het kan wel zijn dat zij die "not selected" kregen idd niet geselecteerd zijn. Zelf hoor ik bij die groep. Als de winnaars hun resultaat niet kunnen zien (session timed out), dan kunnen ze hier ook niet melden dat ze gewonnen hebben. Maar ook degene die "not selected" hadden kunnen een "session timed out" bericht krijgen. Daarom zou ik iedereen aanraden om het vandaag en de komende dagen allemaal nog wat in de gaten te houden, want voor hetzelfde geld ben je wel geselecteerd ondanks dat je "NOT SELECTED" kreeg.
clp90
Amerikafan

Bericht door clp90 »

jgeenens schreef:
Josters schreef:Zowel ik als mijn beidde ouders zijn NOT SELECTED. We deden alle drie mee aangezien ik onder de 21 ben, maar boven de 18.

Ik had zelf eerst "Session Timed-out" en daarna pas NOT SELECTED. Ik heb alle drie de codes geprobeert de minuut na het openen van de resultaten.

Ik heb geen valse hoop dat het een bug betreft, maar als iemand mij kan wijzen naar de winnaar-percentages van Nederland van de vorig jaren en het aantal mensen dat op dit forum bevestigd hebben niet te hebben gewonen kan ik wat kansrekening erop loslaten om een ruige suggestie te geven of een bug al dan niet waarschijnlijk is.

Een PB met die info is genoeg, dan plaats ik hier wel de berkeningen en analyse van de resultaten.
Ik ben een pessimist, misschien bereken ik het niet correct, maar zie het toch maar als een benedengrens voor de kans om geselecteerd te raken:
- België: 1.09% (2013) 1.46% (2014) 1.28% (2015)
- Nederland: 1.09% (2013) 2.02% (2014) 1.46% (2015)

Bevestiging voor 2013 op deze site:
http://www.usadiversitylottery.com/gree ... g_odds.php

En ik vermoed dat we hier bijna 50 gevallen hebben die niet geselecteerd zijn. Dat kan best (al zou het wel erg toevallig zijn mocht de eerste winnaar pas opduiken na 99 personen die zeggen dat ze er niet bij zijn). Ik vind het vooral opvallend dat er nog landen zijn waar men tot de conclusie komt dat er iets niet juist is.
Zoals ik eerder ook al postte:

Bij DV2013 is 2,01% van de Nederlandse aanmeldingen geselecteerd, bij DV2014 3,76 (!)% en bij DV2015 2,70%. Vooral bij de DV2014 was dat dus bijna 1 op 25, ik vind dat niet echt een te verwaarlozen kans. En dan heb ik me gebaseerd op officiele cijfers, zie hier:

http://travel.state.gov/content/visas/e ... stics.html

Ik heb inderdaad ook zo het vermoeden dat er iets is misgegaan.
Anigo
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anigo »

Tel er nog maar 2 bij op. "Has not been selected". Speciaal even accountje aangemaakt. Zit al jaren te lurken op dit forum, nu maar een keer meedoen.
Haldon
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Haldon »

Op het internationale forum kom ik het volgende tegen:
Hahaha now it is crystal clear for me that I am not selected, and everyone who is consistently getting session time out is selected.
Hard luck for those who got not selected message and good luck for those who consistently getting session time out in their new life in the US
En:
just called kcc now, and sorry guys bad news, i asked her abt if theres an error or something and if theres winners , she answers exactly

They have been informed that an error was on the website whereas several thousands of selectees have been informed, she check in few days if your status is session limited, whereas if have gotten had not been selected then thats it, ur not selected! Sorry
I am ready for the 12 attempt, finally some peace of mind!
Dus ik denk...helaas...pindakaas!
carl
Amerika-ontdekker

Bericht door carl »

En nog een "has not been selected" erbij :sadcry:
Jazzy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Jazzy »

Ook ik deed dit jaar voor de eerste keer mee. En ook ik kreeg has not been selected.

Zijn er hier dan wel mensen die session timed out kregen? Want ook die mensen lijken me schaars of ligt dat aan mij?
Spacejockey
Amerika-ontdekker

Bericht door Spacejockey »

Tot dusver maar één persoon volgens mij.
Jazzy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Jazzy »

Dat dacht ik ook te lezen. Is dat niet ook heel weinig in vergelijking met voorgaande jaren? (ik ben al best lang een meelezer hier :wink: )
jgeenens
Amerika-ontdekker

Bericht door jgeenens »

Spacejockey schreef:Tot dusver maar één persoon volgens mij.
Ja, pitbulltr:
Ja, mijn vrouw krijgt vrijwel meteen NOT SELECTED en ik krijg op dezelfde computer iedere keer Session timed out...."
Maar bijna elk geval dat ik zo al heb kunnen vinden gaat over iemand die voor zijn/haar partner op dezelfde computer heeft gecontroleerd. Op http://www.facebook.com/dv2016 vind je soortgelijke gevallen terug:
hi "session time out" error when i enter my name confirmation number and birth date error message appear with red color "session time out" although i entered more peoples and the result is "tnot selected"
of
my friend's result is Session timed out what does it mean? can any one help us please
Als ik op de back button klik of refresh dan krijg ik ook "session timed out", ondanks dat ik al "not selected" heb gekregen, dus ik zou er niet te vlug iets uit concluderen.

Volgens mij kunnen we het pas écht zeker weten als de winnaars de juiste pagina kunnen zien. Pas dan kunnen we weten wie er gewonnen heeft en wie niet.
Spacejockey
Amerika-ontdekker

Als je de pagina vernieuwt of een slechte verbinding heb krijg je inderdaad session timed out, maar dat is wat anders. Voor de 'verdachte' gevallen maakt dat allemaal niet uit, die krijgen de melding ongeacht hoe vaak ze het proberen, hun browser, computer, verbinding, etc.
Haldon
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Haldon »

Ik denk gewoon dat we allemaal dikke pech hebbe :).

" onclick="window.open(this.href);return false;

Luisteren vanaf 1 minuut.
Dbacks2
Amerikakenner

Bericht door Dbacks2 »

Oooo ik wil niet bot zijn... maar dat klinkt als een type-geit met een opdracht...

(oooo was ik toch bot)
Bianca Stripes&Stars
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bianca Stripes&Stars »

Hoi allemaal,

Wat een gedoe zeg...
Om aan het lijstje toe te voegen: Ik en mijn vriend zijn allebei 'Not selected'
:sadcry:
Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
jgeenens
Amerika-ontdekker

Bericht door jgeenens »

Spacejockey schreef:Als je de pagina vernieuwt of een slechte verbinding heb krijg je inderdaad session timed out, maar dat is wat anders. Voor de 'verdachte' gevallen maakt dat allemaal niet uit, die krijgen de melding ongeacht hoe vaak ze het proberen, hun browser, computer, verbinding, etc.
Ik ben benieuwd. Ik vind het allemaal maar heel bizar. Het is wachten op een reactie van pitbulltr. Als hij een winnaar is moet hij een e-mail hebben gekregen.

Telefoontje beluisterd en dat bevestigt wel dat degene die "NOT SELECTED" hebben gekregen idd niet geselecteerd zullen zijn. Maar om nu te zeggen dat er geen problemen zijn, zoals de dame aan de telefoon beweert :-S
pitbulltr
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door pitbulltr »

jgeenens schreef:Als hij een winnaar is moet hij een e-mail hebben gekregen.
Nog steeds ''Session timed out'' en ook geen email oid ontvangen :blink:
Laatst gewijzigd door pitbulltr op 06 mei 2015, 19:39, 3 keer totaal gewijzigd.
Spacejockey
Amerika-ontdekker

Je krijgt ook geen e-mail als je geselecteerd bent.
jgeenens
Amerika-ontdekker

Bericht door jgeenens »

Spacejockey schreef:Je krijgt ook geen e-mail als je geselecteerd bent.
Nee, dat klopt, maar ik weet gewoon niet goed wat ik uit deze zin moet afleiden: "They have been informed that an error was on the website whereas several thousands of selectees have been informed, she check in few days if your status is session limited".

Er komen idd steeds meer berichten dat degene die altijd "session time out" krijgen de winnaars zouden zijn. Dus mogelijk ziet het er goed uit voor pitbulltr. Ik hoop dat we het snel weten. Ik zie liever 1 positief verhaal dan dat we allemaal pech hebben dit jaar.
Laatst gewijzigd door jgeenens op 06 mei 2015, 20:08, 2 keer totaal gewijzigd.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Ik kreeg gisteren bij 50 keer een onrustig gevoel - maar mijn man, software-engineer - zei dat daar geen reden voor was.
Maar ook op andere fora - deelnemers in Afrikaanse landen bv - meldden zich geen winnaars.

Net vond ik dit op een site (Simon Says - een software engineer):
OK – as I am writing this it is midnight here in California, 3am on the East coast of USA. That means the DV2016 results have been available for 15 hours. So far, I have not seen a single verified “selected” case. Some people have claimed success, but so far all the cases seem to be hoaxes.
So – it is feeling like something is amiss. We might be seeing another technical problem. It wouldn’t be the first in recent years.
So how about this year?
There seems to be two different cases.
1. In one case the entry is checked and almost instantly the system returns “not selected”.
2. In the other case the entry is checked and after a slightly longer period (1 to 2 seconds) the system returns a message saying “Session Timed out”.
There is a consistency of this second message – some cases always get it whilst the not selected cases are just as reliable. Some people are getting messages through incorrect data input, but that is not what I am referring to.
The regularity and the consistency of the session timed out message is making me feel these cases are somehow different to the not selected – and since that can only mean the opposite of not selected, I am speculating that these cases may in fact be winners. So – I am saying the cases that return “not selected" are indeed not selected, but those that go straight to session timed out might be winners.
I hate speculating BUT people may jump to various conclusions and I would rather get an explanation out to my readers, as opposed to no information.

DBacks - er staat dat het de tekst is van een telefoongesprek - althans dat lees ik eruit. Het bevestigd bovenstaande overigens.
Laatst gewijzigd door USInsider op 06 mei 2015, 21:12, 4 keer totaal gewijzigd.
Dbacks2
Amerikakenner

Bericht door Dbacks2 »

Da's toch geen Engels?? die ' they have been informed....' ???
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer