Op maandag 14 september vlieg ik samen met mijn vriendin naar Las Vegas. Door omstandigheden zijn we gelimiteerd in de duur van onze reis, waardoor we op vrijdag 25 september alweer terug naar huis vliegen. Het is maar een korte periode waarin we toch zoveel mogelijk willen zien. Gelukkig hoeven we beiden niet alles heel erg uitgebreid te zien en volstaat het voor sommige bezienswaardigheden om er doorheen te rijden.
Wat staat er vast?
- 14 september aankomst in Vegas, vroeg in de avond
- t/m 17 september verblijf in MGM Grand i.v.m. dingen die we in Vegas willen zien en doen
- 25 september vroeg in de ochtend vlucht naar huis vanuit Las Vegas
Wat zouden we willen zien?
- Grand Canyon
- Monument Valley
- Antelope Canyon
- Death Valley
- Los Angeles (Hollywood, Malibu, Venice Beach, Rodeo Drive, Beverly Hills, etc..
Ik ben zelf in 2013 al in het zuidwesten geweest, ook toen voor een vrij korte periode. Ik ben toen naar LA gevlogen, tussendoor 3 dagen naar Las Vegas geweest, via Death Valley terug naar LA gereden en vanuit daar weer naar huis gevlogen. Persoonlijk zou ik dus niet meer naar LA en Death Valley hoeven maar vind het wel iets dat mijn vriendin gezien moet hebben dus wil toch graag proberen dit erbij te doen.
Op basis van deze wensen heb ik een route opgesteld. Ik twijfel echter of dit wel echt haalbaar is en denk dat het misschien een beter idee is om het iets rustiger aan te doen en nu wat National Parks te bekijken en mogelijk volgend jaar van LA naar San Francisco te rijden, waar ik zelf nog erg graag naartoe zou willen.
Dit is mijn route:

Zoals je ziet is het grootste deel van de overnachtingen al gereserveerd. Dit heb ik allemaal gedaan voordat ik begon te twijfelen of we dit wel echt moeten doen. Gelukkig is alles nog geruime tijd gratis te annuleren dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Wat denken jullie? Gewoon doen? Of toch maar wat hotels annuleren en voor een route rondom Las Vegas gaan? Wat zouden jullie in dat geval doen? Een langer verblijf in de parks waar we naartoe willen of toch iets toevoegen?