Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2016 Winnaar : Pitbulltr
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: DV 2016: Slow Chat
Ik ben randomly SELECTED for further processing in de DV Lottery 2016!!! Alle mensen met session time out zijn winnaars. Kan iemand me vertellen of CN 2016EU000065xx een laag nummer is?
Kan het nog niet geloven...
Na een heel naar einde voor een B2 visum application die uiteindelijk geweigerd werd (omdat ik meedeed met de DV Lottery), zie:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 80#p978780
weet ik nu dus waarom...
Kan het nog niet geloven...
Na een heel naar einde voor een B2 visum application die uiteindelijk geweigerd werd (omdat ik meedeed met de DV Lottery), zie:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 80#p978780
weet ik nu dus waarom...
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wow! Wat bizar! Gefeliciteerd!!!!
Dat betekent misschien wel dat ze tijdens de afhandeling van je visum al konden zien dat je de loterij gewonnen had!
Dat betekent misschien wel dat ze tijdens de afhandeling van je visum al konden zien dat je de loterij gewonnen had!
Oh dat zou kunnen - dat je in de adm. al bekend was al een potentiele winnaar !
Dat is nu net de variant waar we niet aan dachten !
Gefeliciteerd !
Dat is nu net de variant waar we niet aan dachten !
Gefeliciteerd !
Wat goed! Gefeliciteerd! En dat is een heel laag (en dus gunstig) casenummer!
-
- Amerika-ontdekker
Gefeliciteerd, ben benieuwd of er nu nog meer zullen volgen, want jij was geloof ik de enige hier met de timeout error.
-
- Amerika-ontdekker
Dank jullie wel allemaal
... Vindt het alleen vreemd dat er helemaal geen andere personen hier zijn geweest met dezelfde foutmelding en nu dus het verlossende antwoord hebben. Er staat ook bij: Approximately 84,000 individuals were registered for further processing.
Dat is wel wat minder dan de voorgaande jaren begrijp ik.
Is het nu: wie het eerst reageert, die het eerst maalt, met het alles invullen en terugsturen of draait alles om je Case Number?

Dat is wel wat minder dan de voorgaande jaren begrijp ik.
Is het nu: wie het eerst reageert, die het eerst maalt, met het alles invullen en terugsturen of draait alles om je Case Number?
- Damien010
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Gefeliciteerd Pitbull ! Wat super!!

2012: NYC
2012: Ohio (stage)
2014: Florida
2015: Florida
2016: California,Nevada, Arizona
2017: New York, Nevada, Florida
2012: Ohio (stage)
2014: Florida
2015: Florida
2016: California,Nevada, Arizona
2017: New York, Nevada, Florida
84000 is inderdaad nogal een vermindering ten opzichte van voorgaande jaren! Vraag me af wat de reden daarvan is.. Hoewel dat overigens misschien juist wel goed is aangezien gebleken is dat tegenwoordig niet alles meer current wordt. Zo heb je wel meer zekerheid wanneer je geselecteerd wordt en je een hoog casenummer hebt.
- Baksteen666
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Gefeliciteerd! Tegen beter weten in koesterde ik nog hoop. Volgens mij heb je een redelijk laag nummer. Dus dat is nice! Had je al een plek in gedachte waar je naartoe zou willen? Over hoe het nu exact gaat zul je de voorgaande winnaars moeten vragen. Nogmaals gefeliciteerd!!
States visited: WA, ID, MT, ND, MN, WI, MI, NY, VT, NH, ME, MA, OR, CA
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Van harte!
Hopelijk zijn er nog wat anderen die hetzelfde geluk hebben.
Hopelijk zijn er nog wat anderen die hetzelfde geluk hebben.
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt ! Ik vindt het echt jammer dat er niet nog meer winnaars zijn hier onder ons...
We zijn gek op Florida, maar dat staat nog helemaal open...
De laatste maanden waren een echte thriller. We wilden graag op vakantie naar Florida en ik moest in Maart een B2 visum aanvragen wegens een ESTA weigering, wegens een eerdere J1 visum weigering.
B2 visum werd toegekend, dan zonder visum teruggestuurd, daarna mocht ik mijn paspoort weer brengen en uiteindelijk werd de aanvraag geweigerd. Gelukkig maar dat ik toen niet uit mijn dak ging want ik was wel pissed.
Na allerlei speculaties ''waarom'' had ik gelezen: Consulates will only be notified by the Department of State IF the person is SELECTED in the DV lottery. Ik hoopte al dat dit waar was en na die Session Timed out werd het helemaal spannend....
Het blijkt dus waar. Als je geselecteerd bent in de DV Lottery zul je hoogst waarschijnlijk geweigerd worden bij alle andere nonimmigrant visum aanvragen.
We zijn gek op Florida, maar dat staat nog helemaal open...
De laatste maanden waren een echte thriller. We wilden graag op vakantie naar Florida en ik moest in Maart een B2 visum aanvragen wegens een ESTA weigering, wegens een eerdere J1 visum weigering.
B2 visum werd toegekend, dan zonder visum teruggestuurd, daarna mocht ik mijn paspoort weer brengen en uiteindelijk werd de aanvraag geweigerd. Gelukkig maar dat ik toen niet uit mijn dak ging want ik was wel pissed.
Na allerlei speculaties ''waarom'' had ik gelezen: Consulates will only be notified by the Department of State IF the person is SELECTED in the DV lottery. Ik hoopte al dat dit waar was en na die Session Timed out werd het helemaal spannend....
Het blijkt dus waar. Als je geselecteerd bent in de DV Lottery zul je hoogst waarschijnlijk geweigerd worden bij alle andere nonimmigrant visum aanvragen.
Laatst gewijzigd door pitbulltr op 07 mei 2015, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gefeliciteerd Pitbull!! Succes de komende tijd!
- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Gefeliciteerd Pitbull!!
En jaaaa 65XX is een laag nummer (ter vergelijk..wij hadden in 2014 13XXX en we waren in januari aan de beurt en onze eerste oversteker is nu een jaar hier).
En jaaaa 65XX is een laag nummer (ter vergelijk..wij hadden in 2014 13XXX en we waren in januari aan de beurt en onze eerste oversteker is nu een jaar hier).
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Gefeliciteerd man. Ik ken je niet maar ik ben blij voor je. Beloof dat je er iets van gaat maken en laat iedereen hier getuige zijn
Nu is het natuurlijk wel zaak na te denken over waar je naartoe wilt, schakel daarbij ieder vakantiegevoel uit. Wonen en werken is toch iets anders dan relax rondhangen.
Even voor mijn begrip en omdat het mijn interesse heeft. Waarom kreeg je een Esta weigering? Wat is een J1 visum? Het staat hier vast al ergens, kun je me verwijzen?

Nu is het natuurlijk wel zaak na te denken over waar je naartoe wilt, schakel daarbij ieder vakantiegevoel uit. Wonen en werken is toch iets anders dan relax rondhangen.
Even voor mijn begrip en omdat het mijn interesse heeft. Waarom kreeg je een Esta weigering? Wat is een J1 visum? Het staat hier vast al ergens, kun je me verwijzen?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Locatie: the Netherlands, Planet Earth, Earth-Moon System, Solar System, Milky Way Galaxy, Local Group, Virgo
Wauw! Gefeliciteerd Pitbull
Ik zie groen van jaloezie
Veel geluk met dit avontuur!

Veel geluk met dit avontuur!
Jaaaaa, een winnaar! Gefeliciteerd!
En wat een bizar verhaal was dat, met die uiteindelijke visa-weigering na een hoop gedoe, lijkt me duidelijk dat er dus al bekend was dat je had gewonnen. Had je een hoop stress gescheeld als je dat had geweten
En een laag nummer, voor je het weet is het zo ver!
En wat een bizar verhaal was dat, met die uiteindelijke visa-weigering na een hoop gedoe, lijkt me duidelijk dat er dus al bekend was dat je had gewonnen. Had je een hoop stress gescheeld als je dat had geweten

En een laag nummer, voor je het weet is het zo ver!
Terug in Texas!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Joepie, een winnaar!
Maak snel je eigen topic aan, dan kunnen we van daaruit je ganse verhaal blijven volgen.
Maak snel je eigen topic aan, dan kunnen we van daaruit je ganse verhaal blijven volgen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Kobe Bryant, svp niet hele voorgaande berichten gaan herhalen. Is tegen de forum regels.
Als je wilt, graag je posting aanpassen nu het nog kan. Dank.
Is dus onze eerste winnaar de man die niet een naar de US op vakantie kon ?
Ik denk niet dat het bizarder kan inderdaad !
Als je wilt, graag je posting aanpassen nu het nog kan. Dank.
Is dus onze eerste winnaar de man die niet een naar de US op vakantie kon ?
Ik denk niet dat het bizarder kan inderdaad !
Een dikke proficiat pitbulltr !!
Dbacks zei het al, je hebt een laag nummer en zal er zeker bij zijn, je hoeft dus niet onmiddellijk je papieren terug te sturen. Ik zou zeggen, neem er je tijd voor om alles goed in te vullen. Wij hadden nummer 6xx, extreem laag dus en hebben gewacht met papieren terug sturen tot half oktober en konden op 4 februari naar het interview.
Ik heb alles bijgehouden in een topic en op een blog, misschien heb je wat aan ons proces en hoe wij dingen hebben aangepakt hoe ze zich vervolgens aandienden.
Topic : http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 12&t=53052
Blog zie handtekening
In elk geval veel succes en ik hoop dat je op het forum blijft info geven over jullie proces en overstap.
Dbacks zei het al, je hebt een laag nummer en zal er zeker bij zijn, je hoeft dus niet onmiddellijk je papieren terug te sturen. Ik zou zeggen, neem er je tijd voor om alles goed in te vullen. Wij hadden nummer 6xx, extreem laag dus en hebben gewacht met papieren terug sturen tot half oktober en konden op 4 februari naar het interview.
Ik heb alles bijgehouden in een topic en op een blog, misschien heb je wat aan ons proces en hoe wij dingen hebben aangepakt hoe ze zich vervolgens aandienden.
Topic : http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 12&t=53052
Blog zie handtekening
In elk geval veel succes en ik hoop dat je op het forum blijft info geven over jullie proces en overstap.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Wat is het nut van wachten ? Intvu's beginnen na 1 oktober as.
Tenzij je redenen hebt om iets later weg te willen.
Tenzij je redenen hebt om iets later weg te willen.