Ik zie dit topic nu pas, maar aangezien het om een reis voor in 2016 gaat, ben ik nog wel op tijd.
Wij hebben in 2012 NYC - Washington DC geboekt via GotoBus. Wat volgens mij destijds zo was is dat de website diverse maatschappijen aanbied en de 1 is luxer dan de ander. Wij gingen destijds met een vrij onbekende busmaatschappij naar Washington, maar bij instappen bleek het een hele luxe bus te zijn (en dat voor iets van $11-12 pp) met Wifi. We hebben toen vooral gekeken naar de opstapplaats (i/d buurt van ons hotel) en de prijs.
Eergisteren nog met Greyhound mogen reizen welliswaar van Philly naar DC, maar is ons zeer goed bevallen! Check even of je een express bus hebt, hier heb je de extra luxe zoals voldoende beenruimte, leren stoelen, WIFI en stopcontact. Wat ons betreft een ideale manier om voor een zeer lage prijs (20 dollar voor 2 in ons geval) te reizen.
Bedankt voor jullie positieve ervaringen! Heel veel van die luxe kan ik best zonder ( ik hoef niet perse leren stoelen, wifi vinden de kinderen fijn, maar als het er niet is red ik dat ook wel) Het enige wat er dus echt in de bus moet zitten is een toilet, daar heb ik best wat extra geld voor over. Ik heb volgens mij ergens gelezen dat dit bij greyhound niet standaard is? In de goto sprinterbus zag ik dat dit standaard aanwezig is.
In juli nemen wij de "megabus" van NY naar Wash. DC. 35 dollar voor 4 personen (+ 28 dollar extra om - op vraag van mijn zoon die alle s wil zien - met 4 vooraan op de eerste rij boven te zitten). Er zou ook WIFI zijn. Hoe sneller je boekt, hoe goedkoperhet is. Ik hoop dat het meevalt maar las toch al positieve reacties.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.