Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
chesler park en druid arch
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
chesler park en druid arch
Zijn zowel chesler park en druid arch redelijk bereikbaar met een gewone auto?
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Re: chesler park en druid arch
Chesler Park en Druid Arch zélf niet..... maar ik neem aan dat je de parkeerplaats voor de trailhead bedoeld
Er is een 3 mijl lange, onverharde weg die m.i. wel met een gewone personenauto haalbaar is. Al is het wegoppervlak wel wat ongelijk, maar met aangepaste snelheid geen probleem. Maar je moet sowieso al voorzichtig rijden omdat er een paar blinde bochten in de route voorkomen, je ziet eventuele tegenliggers daar helemaal niet aankomen.

http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Zie onze blogs voor video's van de volledige route naar de Elephant Hill Trailhead (start voor zowel Chesler Park als Druid Arch):
Kalaman's Travelblog December 2013: 23-12-2013 Moab - Chesler Park
Kalaman's Travelblog Januari 2015: 16-01-2015 Moab - Druid Arch - Blanding
Kalaman's Travelblog December 2013: 23-12-2013 Moab - Chesler Park
Kalaman's Travelblog Januari 2015: 16-01-2015 Moab - Druid Arch - Blanding
-
- Amerika-ontdekker
hartelijk dank voor jullie reactie`s.
Waar ik vooral benieuwd naar ben is of je redelijk dichtbij kunt parkeren zodat je niet al te ver hoeft te lopen. Ik ben zelf slecht te been en kan geen kilometerslange hike lopen. Hooguit 4 a 5 km. Juist door jullie bloggen en foto`s ben ik enthousiast geworden deze bezienswaardigheden te bezoeken.

- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan vrees ik dat noch Chesler Park, noch Druid Arch iets voor jou is
.
Beide starten bij dezelfde trailhead en gaan direct bijzonder stevig omhoog (zie onze blogs).
Bovendien zijn beide hikes ongeveer 20km lang. Als je dan maar heel moeilijk de eerste helling opkomt en/of max 5 km kan lopen, dan is de lange autorit vanuit Moab er te veel aan volgens mij.

Beide starten bij dezelfde trailhead en gaan direct bijzonder stevig omhoog (zie onze blogs).
Bovendien zijn beide hikes ongeveer 20km lang. Als je dan maar heel moeilijk de eerste helling opkomt en/of max 5 km kan lopen, dan is de lange autorit vanuit Moab er te veel aan volgens mij.
-
- Amerika-ontdekker
hallo kalaman, Dank voor je advies. Ik kom die dag vanuit Bluff en ga naar Moab. Vandaar dat wij naar Chesler park en druid arch willen. Maar de wandeling is mij, helaas, te lang. Ik ga opzoek naar alternatieven. 

- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jammer, maar het heeft ook geen zin om jullie gans dat stuk te laten rijden en jullie dag zo in te plannen om dan vast te stellen dat de hike veel te zwaar/lang is.
Rond Moab is er echter zó veel te zien/doen dat jullie zich zeker en vast niet zullen vervelen.
Tip: een schitterende, niet lastige hike is deze van Negro Bill Canyon. Kijk anders eens naar onze blog van 15 januari ll voor een verslag.
Rond Moab is er echter zó veel te zien/doen dat jullie zich zeker en vast niet zullen vervelen.
Tip: een schitterende, niet lastige hike is deze van Negro Bill Canyon. Kijk anders eens naar onze blog van 15 januari ll voor een verslag.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3411 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 6 Reacties