Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gratis Universal Studios!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
bastiaan76
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Gratis Universal Studios!

Bericht door bastiaan76 »

Ik heb 2 online kaarten gekocht voor de Universal Studios die we gaan gebruiken op 28 mei.
Hierbij was de 2e dag gratis je kan dus twee dagen met het kaartje het park in. (2e keer moet binnen 7 dagen zijn)
We gaan natuurlijk maar 1 dag dus wellicht dat we er nog iemand tussen 29 mei en 4 juni in LA is die daar gebruik van kan maken!

Mochten er meerdere mensen reageren dan ga ik loten of zo.

Het zijn etickets dus je hoeft ze niet te halen ik kan ze gewoon naar je mailen. Je moet wel kunnen printen ergens in LA bij je hotel ofzo.
Afbeelding
randje35
Amerika-ontdekker

Re: Gratis Universal Studios!

Bericht door randje35 »

Das nou jammer dat wij pas eind Juli in Los Angeles zijn,
anders had ik graag aanbevolen voor die tickets.
Maar superleuk voor degene die er gebruik van kunnen maken.
Als er tegen die tijd nog mensen gaan......... :roll:
Als ik ze inmiddels heb aangeschaft en er is een tweede dag gratis zal ik ze hier zeker ook aanbieden.
Gr Miran
astevens
Amerika-ontdekker

Bericht door astevens »

is het niet dat je dan daar iets krijgt om voor de 2e dag te gebruiken? ik zou het apart vinden als dat via hetzelfde e-ticket gaat.

geen idee hoor, wij gaan pas half juni :)
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

Wij komen de 3de aan, en hadden in de planning staan om 1 dag(2 personen) die kant op te gaan.
Wanneer de 2de dag geldig is op E-Ticket, hou ik mij aanbevolen :), en anders ben je misschien al terug voor de 3de en zou je ze kunnen opsturen ofzo???? :thumbup:
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Petticoat
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door Petticoat »

Vrees dat dat niet gaat werken. Je ticket wordt bij de ingang gekoppeld aan je vingerafdruk en is daarna dus persoonlijk.

http://www.universalstudioshollywood.co ... iometrics/
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
bastiaan76
Amerikafan

Bericht door bastiaan76 »

Hmm dat met die vinger afdruk had ik niet gelezen dat wordt wel een uitdaging dan want wil mn vingers wel graag houden ;)
Het zijn niet echte multiday tickets die zijn 30 dagen geldig en deze maar 7 dus misschien ontkomen we er aan.

@VinMor het zijn inderdaad Etickets als je me even je mail adres stuurt in PB mail ik je de tickets de 28e als we geen vinger afdruk achter hoefde te laten.
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer