Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV 2016: Slow Chat
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: DV 2016: Slow Chat
Ik moest ook maar eens reageren, ik lees immers ook al een tijd mee op dit forum.
1e Deelname, uiteraard slecht nieuws gekregen maar blijkbaar is er nog hoop. Afwachten maar.
1e Deelname, uiteraard slecht nieuws gekregen maar blijkbaar is er nog hoop. Afwachten maar.
Ze hebben de fout opgelost en de winnaars komen nu tevoorschijn op Twitter. Schijnbaar als je een session time out kreeg, dan heb je nu een grote kans:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Pitbulltr, wil je aub je eigen topic openen, zodat jouw winnen en je vragen niet verdwijnen in een babbel-topic (want dat is Slow Chat tenslotte wel).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Pitbulltr, ik heb een topic aangemaakt op jouw naam, want zoals Elke al zegt gaan jouw vragen hier ondergesneeuwd worden tussen de andere reacties.
Zo heb je al je info samen staan en zijn al jouw vragen makkelijk terug te vinden nadien. Daarbij zijn de relevante reacties en felicitaties mee verhuist naar dat topic.
Je vind je topic hier : http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 12&t=59713
(En uit ervaring weet ik dat het leuk is om twee jaar later die reacties en vragen nog eens terug te lezen. + het is leuk voor de archieven van het forum.)
Zo heb je al je info samen staan en zijn al jouw vragen makkelijk terug te vinden nadien. Daarbij zijn de relevante reacties en felicitaties mee verhuist naar dat topic.
Je vind je topic hier : http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 12&t=59713
(En uit ervaring weet ik dat het leuk is om twee jaar later die reacties en vragen nog eens terug te lezen. + het is leuk voor de archieven van het forum.)
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Zijn er niet meer winnaars hier ?!
Nog niet, en dat is toch wel vreemd.
Meestal komen er na de trekking wel enkele gelukkigen zich aanmelden, maar dit jaar is dat blijkbaar anders
Meestal komen er na de trekking wel enkele gelukkigen zich aanmelden, maar dit jaar is dat blijkbaar anders
Grts, Bart
- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hoeveel winnaars hebben zich hier gemeld in ons jaar Dude?? Ik weet het werkelijk niet...was veel te druk met andere dingen?? 6??
Dat was op 125.000 EN met 225 Nederlanders getrokken... Met een beetje pech is dit zo'n jaar als toen er maar 109 waren getrokken... en dat moet dan ook nog terug gebracht van de 125.000 naar de 84.000... dus als het een 109 jaar is hoeven we er maar 3 te verwachten en daarvan 2/3 die zich meldt... dan is er nog eentje out there...maar net zo goed niet natuurlijk.
En kansrekenen is niet mijn sterkste kant... heb er gewoon een logisch verhaaltje van geknutseld

Dat was op 125.000 EN met 225 Nederlanders getrokken... Met een beetje pech is dit zo'n jaar als toen er maar 109 waren getrokken... en dat moet dan ook nog terug gebracht van de 125.000 naar de 84.000... dus als het een 109 jaar is hoeven we er maar 3 te verwachten en daarvan 2/3 die zich meldt... dan is er nog eentje out there...maar net zo goed niet natuurlijk.
En kansrekenen is niet mijn sterkste kant... heb er gewoon een logisch verhaaltje van geknutseld

Alle winnaars kan je hier zien van de afgelopen jaren. Ik heb dat topic ook geupdate en winnaars van het verleden terug aangeschreven om te vragen hoe en waar ze nu zitten.
Grts, Bart
- Baksteen666
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik heb gisteren wat van die verhalen zitten lezen, en dat is erg leuk. Mooi initiatief!
States visited: WA, ID, MT, ND, MN, WI, MI, NY, VT, NH, ME, MA, OR, CA
Soms melden ze zich maanden / jaren later pas. 

-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Helaas ..
alweer not selected..en we worden er niet jonger op!
Maar we geven niet op en zitten nu toch alweer in ons geliefde Florida op vakantie
We zijn onze tel al kwijtgeraakt ,maar doen de volgende keer terug mee!
Grtjes
Helaas ..

Maar we geven niet op en zitten nu toch alweer in ons geliefde Florida op vakantie

We zijn onze tel al kwijtgeraakt ,maar doen de volgende keer terug mee!
Grtjes
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh, ik vind dit echt zo erg voor jullie. Als er iemand was die ik het zou toewensen, dan zijn jullie het wel.
Hoe gaat het ondertussen met die tattoo-zaak die jullie in FL gekocht hadden? Heb je die inmiddels verkocht, of run je de boel vanop afstand?
Hoe gaat het ondertussen met die tattoo-zaak die jullie in FL gekocht hadden? Heb je die inmiddels verkocht, of run je de boel vanop afstand?
Elke
-
- Amerika-ontdekker
Hoi hoi
De tattoozaak hebben we al lang geleden verkocht..(nog steeds geen geld gezien eigenlijk en ook nog eens berooft
) lang verhaal , dat zal ik je besparen!
We hopen toch ooit die dvlottery te winnen , maar ja .. tijd terwijl gaan we gewoon door met ons leven en zoveel mogelijk naar Florida op vakantie! Lekker warm hier trouwens lol
Grtjes Chrissie
De tattoozaak hebben we al lang geleden verkocht..(nog steeds geen geld gezien eigenlijk en ook nog eens berooft

We hopen toch ooit die dvlottery te winnen , maar ja .. tijd terwijl gaan we gewoon door met ons leven en zoveel mogelijk naar Florida op vakantie! Lekker warm hier trouwens lol
Grtjes Chrissie
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Weer niet helaas
@ Kastelke:
Ik heb het je al een keer in een PB gevraagd maar geen reactie maar het gaat niet uit mijn systeem waarschijnlijk
Ik heb je nl ooit ergens zien schrijven dat het toch mogelijk is om vanuit de E-2 een greencard te bemachten maar daarbij zei je wel dat het moeilijk was, hoe dan ?
Graag je reactie.

Ik heb het je al een keer in een PB gevraagd maar geen reactie maar het gaat niet uit mijn systeem waarschijnlijk

Ik heb je nl ooit ergens zien schrijven dat het toch mogelijk is om vanuit de E-2 een greencard te bemachten maar daarbij zei je wel dat het moeilijk was, hoe dan ?
Graag je reactie.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is een constructie waarbij het Nederlandse bedrijf bijvoorbeeld een aanzienlijke investering doet in de Amerikaanse vestiging (eentje die extra jobs gaat opleveren), en 'in ruil' kunnen ze dan iemand naar de US sturen op E-2 (alsof die persoon zelf de investering gedaan heeft, maar de investering gebeurde door de werkgever). Heb het ooit ook maar 1 keer gehoord hoor, van iemand die op die manier in de US gekomen is. Misschien is het gebruik maken van een soort van 'achterpoortje'?
Elke
-
- Amerikakenner
Dank je Kastelke.
Zijn er nu echt zo weinig winnaars dit jaar of komt er weer een herkansing ?
Ben trouwens vergeten met welke achternaam en/of volgorde ik mijn vrouw heb ingeschreven of misschien een typfout gemaakt.
Ik zag wel dat je (tegenwoordig) het conformationnummer kan achterhalen maar achternaam zal niet kunnen denk ik , of wel anyone ?
Zijn er nu echt zo weinig winnaars dit jaar of komt er weer een herkansing ?

Ben trouwens vergeten met welke achternaam en/of volgorde ik mijn vrouw heb ingeschreven of misschien een typfout gemaakt.
Ik zag wel dat je (tegenwoordig) het conformationnummer kan achterhalen maar achternaam zal niet kunnen denk ik , of wel anyone ?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Familienaam moet diegene zij die op haar paspoort staat.
Elke
-
- Amerikakenner
Nou voor volgend jaar dan maar weer. 

- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Eigenlijk dit jaar 
Het invullen is nog maar 3 a 4 maanden weg
Alleen weer het wachten daarna.
Ik moet zeggen dat om de een of andere reden het bij mij harder is aangekomen dat we dit jaar weer niet in de selectie zijn gevallen.
Baal er nog steeds wel licht van.
Maar goed we proberen het dit jaar vast nog wel een keer.

Het invullen is nog maar 3 a 4 maanden weg

Alleen weer het wachten daarna.
Ik moet zeggen dat om de een of andere reden het bij mij harder is aangekomen dat we dit jaar weer niet in de selectie zijn gevallen.
Baal er nog steeds wel licht van.
Maar goed we proberen het dit jaar vast nog wel een keer.
Een commerciele Visa Lottery site geeft aantallen 'winnaars':
COUNTRY DV-2016 DV-2015 DV-2014 DV-2013
BELGIUM 47 107 120 79
NETHERLANDS 81 151 225 109
Ik heb echter nergens bevestiging kunnen vinden van de DV 2016 aantallen.
State Dep. gaat niet verder dan DV 2015 in aantallen van deelnemers en winnaars.
En geeft voor DV 2012 als meest recent de aantallen van visums uitgereikt via CP en AOS.
Er zijn inderdaad minder winnende lotjes getroken, vorige lottery bij zo'n 120,000, dit keer ruim 90,000.
COUNTRY DV-2016 DV-2015 DV-2014 DV-2013
BELGIUM 47 107 120 79
NETHERLANDS 81 151 225 109
Ik heb echter nergens bevestiging kunnen vinden van de DV 2016 aantallen.
State Dep. gaat niet verder dan DV 2015 in aantallen van deelnemers en winnaars.
En geeft voor DV 2012 als meest recent de aantallen van visums uitgereikt via CP en AOS.
Er zijn inderdaad minder winnende lotjes getroken, vorige lottery bij zo'n 120,000, dit keer ruim 90,000.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht